UCnian Freedom Board

  • Home
  • UCnian Freedom Board

UCnian Freedom Board What's your story? Send now at https://forms.gle/p99un5Kgpt991zbt6
(6419)

19/08/2026

‎ Part 5 Finally

prev
https://www.facebook.com/share/p/1GT5JJLHTi/


‎Hlwwwww I'm back and back and back again🤣🤣 BILASA gyud mo ba .. Ganahan jud Kay mog plok plok plok story 🤣 ewwww daghan nata 🤣🤣🤣🤣 mag sugod nata para mahuman na🤣🤣🤣🤣 ma stress akong pamilat sa inyo woi .. Matarantar tag update 🤣🤣🤣🤣

‎Mag sugod nata Kay humanon na nako ni tanan🤣🤣 mo lukso natas pila ka tuigan 🤣

‎Weve been for four years together, ug sa four years, .. grabi na nga plok2 ka daghan nahitabo, malata na Gani Hapit🤣

‎Naa mis shop Ani nya . nag tabang kog travaho. . samtang bucy ko, sigi sya tan aw sa akoa

‎Neil- ingna imo Mamag papa, mo adto mi sa inyo nxtweek, ( Feb. 22 ) guys nag ka uyab mi feb.24,... Were official . akalain mo yon🤣

‎Me- Kay? Didto k mag celebrate sa imo birthday?

‎Neil- Oo, with my family, Kay gusto Sila mag celebrate nga uban imo Pamilya basin mao nadaw ni last birthday nako na single

‎Me- Eh... Ka aporado bas imong Pamilya maminyo ka... 28 Baya atong sabot ha nga mag minyo ta, 3 years nalang 🤣 mag running 25 Pako Ani guys...

‎Ug adlaw sa iyang birthday... Pirti namong pang limpio sakong Pamilya, nag luto pud Kong mga salad and everything nga request nya, Kay Dili sa pang hinambog lamas palang Daan .. Ulam na 🤣 among balay guys is dako piro Wala mahuman, anang pag ka hapon2 na sugod nag ngit², nag una syag abot, sunod iyang Pamilya, naay Dala letson ug uban pang sud.an, so abi nakog mao nato tanan... All set na.

‎Pg ka taud2 naay ni abot Isa ka multikab, igsoon sa iyang papa sa lagi nga shudad, naa napud ni abot nga kotse sa iya mama side, sa lahi gihapon nga syudad

‎Sister- pamalayi man g**o ni sis
‎Me- nangulba ko, but deep inside kahilakon ko, piro Dili ta mi hilak woi . . abi palang gi mingaw ras ulok... Hilak2 🤣🤣🤣

‎Plastar na tanan food, naay duha ka cake ... Ang naka butang .. Hppy birthday ug congratulations , ug nintan aw kos iya, Ning ngisi ramang bigaon

‎Hr Mother - Mads pads .. Naa mi diri , Kay para mananghid ng atong mga anak gusto ng mga minyo

‎Me- nag lutaw, ug Pina lingi Kang Neil, igo ra Ning kumot sakong kamot, abnoy man ka .. Wala man ka mag ingun buanga ka, ( ni hilak Pina slyth ) makurat man sad Sila mamag papa sa imo

‎Neil- kabalo man gud na Sila tanan hahahahahahhaah

‎Ug pila ray isturya... Nag kasinabot na gyud Sila tanan .. Human sa party2 , congy, and everything...

‎Nasabutan na Ang date, pitsa ... After 4 months na Ang kasal,

‎Me- makaya ba diai nag four months ya? Kuya lang gihapon tawag nako sa iya ..
‎Neil- Kaya ra kaayo na

‎Ug tuud man... N Kaya jud tanan ug process. ... ciminar, pecturial , book venue and every,

‎Our weeding was Beach weeding .. Very simple and elegant , our sweet station is all kakanin, our giveaways is a alive flower in a pot, looks like a bonsay, ingun pa nya kana ra Kay murag bunsay, murag Ikaw Dili na mo taas piro gwapa pirminti 🤣🤣🤣

‎My Bows- I *****niza , your partner in crimes, I promise to be your loving and kind wife, and soon to be a mother of your Children.. for the past 4 years, I cannot imagine that you and me will end this game together 😭 since Den...I only have one prayer ,lord give me a Kind Man, but God give me more than I ask for, He give me a very kind Man, understanding Man, Responsible Man, No Vices , I love you


‎Neil Bows- I Neil L******, Akong gisaad atubangan sa Ginoo ug sa tibuok saksi nga naa diri, nga umamahon ka, panggaon ka, sa matag adlaw, uban sa atong umaabot nga anak, Sukad sa una hantud karon, gihiguma taka, I Love you


‎Pirti nakong hilak sa iyang vows Guys . Lapus sa tinggil 🤣

‎After sa party... Way honey moon nahitabo woi, gipang kapoy 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

‎Our honey moon was is Camiguin 3 days Honeymoon, gi tuyok ug ge explore Ang tibuok Isla .

‎In a night, shimpri plok²,

‎Out first night honeymoon was made in a Cr, maligo ko Dapat, piro Ang bigaon Dili kahulat, Ning sulod ug gi back hug ko,

‎Neil- I love you everyday
‎Me- I love you too YA,
‎Niel- everytime you call me kuya, ma h***y kog samot

‎Ug gi sugdan na namong mikos2, we hug together, tinilaway together, while ge finger ko nya... Ng up and down sad kos iya, bukod tangin ungol lang imong madungog sa palibut...

‎Gipatongbnya akong Isa ka ligs sa iyang abaya ug gikaon finger Ang akoa, while Ako mura nag matumba sa kalami, ug gi support nya akong lubot pag gunit,

‎Ning Saka sya balik... Gmit iyang dila sa pag tila pasaka, we kiss and kiss , tila all around the world🤣 chupa all you can, 🤣

‎And after that , gipatalikud ko nya ug gi fuch while standing ... While my other ligs gi alsa nya...

‎Neil- aahhh aaaahhhh aaaahhhhh , Dili ug Dili ko mapul.an sa imo niz. aaah aahhh ahhh , ( kiyud nga murag wa nay ugma )

‎Iya kung gipagunit sa tab. Nag talikud ko Ug gi lasa nya Ang duha nako ka tiil, emagina among posisyon... First to ng apossisyon na buhat namo... My pa new position sa honeymoon night 🤣💦 aahhhh aaaahhhh aaaahhhhh


‎‎Guys kana ganing while Gina f**k ka, sigihan sad ug dula imo tinggil, makabuang no🤣💦

‎After that position, gi palingkud ko nya sa sink, naay samin ug didto gi ayo kug tuyi, samot jud ka horner Kay Makita man Ang self sa samin🤣💦🤣 sigi kijud, sigi paak sakong mga atngal, tila, sup² all you have to do is mone and mone he's name .

‎Neil- I'm almost, ahhh ahhh ahhhhh s**t kay kaaaaa, ahhhhhhh ( ug gi buto sa kaibutuan nag matris )

‎Nangaluya mis kalami🤣 Dili sa kakapoy 🤣🤣🤣🤣 bitaw, all night was full of love, trust and plok3 pud woi, 💦🤣

‎After one month of our. Honeymoon, naburos si *****niza , pirting lipaya sa kaliwatan especially Ang Bana woi,

‎We plo2 together gihapon piro gentle na, midjo masilan akong pag buros , bed rest gyud, ug mas na love pa nako si Neil, pirti mo atiman, halos d naka Maka lihuk,

‎Hes papa- pag kuha mog katabang, akoy sweldo

‎Neil- Kaya nako mo sweldo pa, Dili ganahan ug naay laing tao si niza

‎Lisud pud d nata Maka shgit ana 🤣🤣🤣🤣

‎Niabot rajud Ang adlaw nga manganak nako, siya man noon hadluk kaayo, d nya Kay mo tan.aw sa akoa, naa ra sya sa room ga pray, pasudlon syas delivery room, Dili sya... Akong mama nag puhap2 sakong bat .Ang woi, ( paluma-luma Kag pabuto talawan Kay Kang dako )

‎After 8 hours of labor, naka anak nako and it's a boy, .. Iyang name is from the book of the bible ..

‎Happy kaayo Ang all,

‎Wala jud ko mag lisud sa pag atiman, sya gud hands on Kay sa Bata, inig mata luto dayon na sya, mang laba, mopatulog sa Bata, inig kagabie, igo rako mag pa didi... Y na dayon bahala sa Bata .. Mo ng hantud karon .. Daddy gyud pangitaon 🤣


‎10 Years Married .. Ug sa 10 years . duha na among anak, ug buros ko karon... ika 3

‎Dugay na sundan nag kinamagwangan Kay Dapat mag handhud na tana mi Ning pandemic man... Aftr pandemic nako nag buros balik...

‎Sa 10 years, walay pag lubad sa Neil, gituman gyud nya iyang vows , amumahon ug pang gaon sa matag adlaw,

‎Isa kos Maka ingun nga Isa kos mga babae nga ge bless ug partner, Ho would be though my f**k body is now my Daddy

‎Neil- Ayaw nako tawaga Kuya , Kay naa nata anak... Maka dungog nas imong tawag . basin unang isturya ana .. Kuya NEIL 🤣

‎Pirti nakong katawa ...

‎But most of the time.. I call him Kuya pag mag plok3 🤣 Our s*x life is still Amazing ... Maski duha nay Ning gawas... Kaunon gihapon woi... 🤣


‎Guys, Ang tuig is ug bulan is dili mao, but tanan pitsa is tinuud ,

‎Naay place nga Dili tinuud, piro tanan pang hitabo is 💯 real,

‎Mag face reveal jud tana ko ba, nag andam nakog picture nako nga sukad Wala nako ma upload sa Facebook, din tabunan lang Gamay🤣 piro nag post man si admin nga Dili na mag face reveal🤣🤣🤣 malasa ninyo woi🤣🤣🤣🤣

‎Ug diri rako taman, ambit ug naa bamoy learning🤣 but I know sa mga possion naa moy nakay.unan 🤣🤣🤣🤣

‎Salamat salamat, sa pag Basa gikan s apart one

‎UcEP admins... Many time thankyou for posting and allowing me to share mine...

‎God bless every one... By

‎******Niza signing off






19/08/2026

part 4

prev https://www.facebook.com/100057438971532/posts/1556817866242831/?app=fbl

Hi guys good afternoon hehe..PART 4
‎Pasensya jud ug nubo Ra Ako update Abi man gud naku taas na HAHAHAHA..

‎Ga overthink njud ko guys , Kay mga ex ni Raven gasinabad na , Maulaw pud ko mag upod2 me Kay gwapo Raman gud sya kaayo para sa akoa haha..intawon Ako unsa Raman akong dagway hahaha..
‎Abi nakug okay Ra among relasyon ni Raven pero Dili d ay , naa jpun ga message sa iya phone naka private message , ga overthink najud ko ug si Kinsa to..One time nangutana najud ko niya ug si Kinsa ni sge txt niya, bilib Lang ko Kay Wala pud sya nanginto , nanugd sya iya daw ex pag highskul niya , Gwapa Ang baye Nakita pud naku ilang picture naka private ,as in nasakitan ko Kay murag Wala pa sya ka move on sa girl 😭😭.. Naa jud kausaban sa among relasyon ..
‎One time fiesta ddto sa Lugar nila ni Joshua ,namista ko wa ko nananghid ni Raven ..Akong mga kauban barkada naku .
‎Ning join man na Ang Taga Lugar ni raven ug contest ba sayaw hahaha.. Si Joshua makigstorya MN gd sa akoa , Ning storya ko pero daghan man me ddto , Nakita ko sa mga Kilala ni Raven ,ka ana ko PATAY MANUGD GID NI DDTO KA RAVEN..
‎Igo ragd me nag talk gusto gd niya nakigbalik jpun sa akoa pero ako dli na gd ..
‎Pagkamorning Wala naku nadawat txt ni Raven.basig natingala mo silingan Ra me ni raven Wala sya kabalo namista ko, niadto man ko sa akong Lola ddto ko natulog hehehe .. Lahi pud ni nga brgy..
‎Nagpuli ko ddto sa Lugar nila raven ,Wala naku niya gisapak hahaha . Wala jud me officially nag break , nawala Lang Ang communication mao NATO break na HAHAHAHA..
‎Dawat rasad naku daun Kay kabalo ko Wala gehapon sya ka move on sa iyang ex..
‎Ff na ta hehehe .. Share Lang naku guys ,broken family ko ,mismo sa akong pagskwela galisod ko guys ,Kay dli ko supportado sakong papa/mama ,Ani na time akong papa Ning balik na sa Manila.. Sauna Wala pa nagminyo ug usab akong mama ,okay kaayo akong pagskwela ,ma supportahan me financial ,pero sa nagminyo na usab ddto na nagkalbaryo akong kinabuhi , Tutol jud ko sa pagminyo usab sa akong mama pero wa Koy mahimo Kay buntis naman siya, nagbungol jud me sa akong mama lasbi na pag grade 8 naku nangayu ko ug tabang sa akong balayran sa school wa jud ko tagae para kapaenrol naku ,Kay d mapermahan akong clearance ug Dili ko kabayad ato..Nagdako ko sakong Lola ,skwela lunes-byernes , mag ubra me sa hacienda sabado-dominggo , uma rpud na sa akong Lola .. pag panguli namo mag bitbit me kahoy pa..Tagaan rako ana ug balon 5pesos o 10pesos , plete sa tricycle Kay 2 pesos ,my time gd nga Wala Koy balon maghilak ko ana bisag 2 pesos nalang pamplete sa tricycle ..Pait jud kaayo , my Lang my amega ko na arang2 sa kinabuhi ,librehon ko niyag recess ,talagsa ddto napud ko gakaon sa ilaha mag udto hehehe.. thankful kaayo ko sa akong bestfriend until now bestfriend gehapon me hehehe 🩷🩷🩷..

‎Ff. Grade 11 naku Ani ,break nami ni Raven , naa Koy ka char2 sa fb Ani nganlan natug JP hehehe .sya man Ani una gchat naku , gachat nami Ani sauna pa katong kami pa ni Joshua pero casual Ra na chat Kay classmate naku iyang uyab hehehe .. Kani sya naa ug Cebu nag stay hehe ..
‎Sa pila ka months namo nga chat2 ,nafall man hinoon ko 🤣🤣 , pero wala ko nanugd niya nga nafall naku sa iyaha.Naabot Ang time nga sya nagd nag tug an nga nafall napud sya naku ..hehe Mafall jud ka Basta everyday mo magchat tapos mo ingon KAON NA DIRA ,AYAW PAGUTOM. HAHAHAHA..
‎Kani si JP same ni silag brgy ni Joshua , ilhanay rapud ni sila ..

‎Jp: Bok (tambok) pwd ko manguyab nimo?
‎Me : Hahaha pagsure dra bok uy .. kamaot naku .
‎Jp : dli man ka maot bok , gwapa baya ka tapos bootan pud ..
‎Me: na lisod man bok Kay same mug brgy ni Joshua tapos ex pud nimo akong classmate basig madumugan ko hahahaha..
‎Jp: Aww sekreto ra gud natu bok hahaha.
‎Me : aww Ikaw gud . Depend nimo hahaha

‎Nag uyab jud me ni JP pero sekreto ra hahahaha .. gesugiran naku Ani akong bestfriend hehehe Kani si Jp taason ug ilong,medju Moreno , my dimple mo smile hehe gwapu jud tawhana hehehe.. One time nag practice meg sayaw sa school naay nanawag sakong phone..Kalit Raman na gekuha sa ex ni JP ,ug iyang gesabat, wa pud ko nag expect na si JP manawag Kay Facebook rjud me ga kontak duha..Nangutana jud tawon Ang ex ni JP nganu nanawag daw si jp naku ,ana ko Bawlang Wala sad ko kabalo first time man na nanawag sa akoa.. Iyahang gebira akong buhok 🤣🤣 ana ko naunsa ka diha ,break naman mo.. Ikaw man nagbinuang karon mag chat2 si jp naku masuko ka..geboy an niya akong buhok hahaha ,nanugd ko ni Jp about ana nangau syag Pasensya sa gebuhat sa iyang ex ..
‎Naabot jud Ang time nga nabal an pud sa akong ex na si Joshua na uyab me ni JP ,ge hadlok ni Joshua si JP huhu.. Ug Dili daw me magbuwag ni JP ,mobakasyon si Jp dri Kay iyahang Kulatahon , so nahadlok pud Ang Jp hahahaha..

‎Jp : Bok mag pa as if nga bulag sa Facebook para d na magsabad sabad Ning ex nimo,perte man Ning iboga sa imoha.Mangulata man..hahaha
‎Me : Ambot ug naunsa na sya bok uy, ligad pud na uyab naku ginasabad pud me niya .. Bawlang naunsa na sya..Nabuang na !
‎Jp: Lami g**o ka kaayo bok Kay d man gd ka move on hahahahha..
‎Me : Ngek ,lami ba gud hahahaha..

‎Nag pa as if me ni JP nga bulag na , wa ko Nag expect nga makig in a relationship sya sa eban na Girl sa Fb .. para daw matuohan na break nami 😭😭 as in guys pag open nakug fb mao jud dayun naa sa akong news feed ,wala man pud sya nag ingon na mao na iya himoon ..as in nasakitan ko Kay palangga napud naku si JP .

‎Jp: Bok Pasensya gd mao Rani akong nahuna hunaan na paagi para d na magduda imong ex sa atua .
‎Me : wala man ka nag ingon Ani bok ,makalitan man pud ta Ani imong gebuhat .nasakitan baya ko ,niya sweet pajud kaayo mo sa comment..
‎Jp: Bok joke2 Raman na Kay ginapaselos pud sa girl iyang uyab,Kay geinto pud si girl sa iyang uyab ..
‎Me : D Lang jud ko ta mag expect Ani bok nga magdugay ta Kay mag ing ani,abi sa eban kamo mag uyab .. haysss..
‎Jp : Pasensya na kaayo bok ..

‎After 1 month nga secret relationship me ni JP , nakig break ko .. Kay dli naku feel Ang ing Ani na relasyon ,sakit pero gebulagan jud sya naku Kay pait kaayo amo kahimtang duha ,until nabal naku nga getinuod nalang nila duha sa baye ila relasyon ..Kay mafeel jud naku nga Ang girl naibog najud ka JP ..
‎My time Pato nagchat Balik naku si Jp gemingaw na daw sya sa among mga Convo sauna ,mga sweetness.. Wala Nako nagtagad Kay ka move on naku hehehe ..
‎Mag Saturday/Sunday gawork ko sa store sakong tita my nalang pang baon sa skul , pero nihangyu akong cousin if pwd daw ddto naku stay para my upod si tita, school girl naku ,mas kapoy pa mag school girl Kay akoa ubra tanan sa Balay ,tapos Ako balon sa school tag 20pesos gehapon , my pag nag ubra nalang ko sa iyaha Kay tag 150 akoa adlaw..
‎Gekuha ko sa eban skul sa vball para mo join sa ilang team , sa letter sa coach 2 weeks ko ddto Ang end sa among training is 14 ,so 15 Nako makauli ,abi sakong tita sa 14 makauli naku ana.. Grabe niya sukua Kay Wala daw ko kauli anang 14 ASA daw ko gikan ,basi daw nag date2 kuno ko, daghan na syag Gestorya nga below the belt , Ning sabat ko iyaha ko ge dapal 😭😭 ana sya dli naku gusto modaun ka anang Vball nimo ..Pangandoy baya naku Kay first time naku Maka province , perte nakung hilak .. pagka 18 daan molakaw nami pa provincial ..
‎Hinglakaw jud ko , tanan nakung bayo gidala na naku pa province para pag uli btaw nu rekta naku sakong Lola ..Hinglakaw ko Wala nananghid , grabe gyud nakung lagota sakong tita , Nagdumot jud baya ko niya..hahahahaha my GABA rajud Kang imoha ba.. ug dli baya naku hapit naka mamatay kapila ko na sya getabang ..

‎Ff na ta , nagpuli naku ,Kani akong Lola ug mopuyo ka sa iyang Balay Kay dapat manimba jud ka hehe ..
‎Nanimba naku ug balik hehe . My sportfest activity sa among church..Guess what Nakita naku akong Crush sauna katong basketball player , ka ana ko sakong mind Hala same meg religion. Hahaha nag tambok na sya lahi sauna nga niwang pa.. Wala ko nag expect moduol na sya naku..
‎Paul : Hi,(name sa amo church) d ay ka? Wala lagi ko kakita nimo gasimba ?
‎Me : hehe karon Raman pud ko kabalik ug simba gud ..
‎Paul : Perme man taka Makit an pero Wala ko nag expect same tag religion, Unsa d ay ka nila ni cous 1 , Kay bal an naku 3 Raman na sila kamagsuon ,pero same face mo sa ilang kamanghuran ..
‎Me : Pakaisa ko nila ,naghawa naman ko ddto sa ilaha..
‎Paul : Aww maoba . Barkadahay man me anang cous 1 gud ,katulog pud ko diha sauna sa ilang Balay hehehe ..
‎Me : aww mao d ay hehehe ..

‎Daghan pa me gestoryahan , tapos na among sportffest , niya balingag man ni akong mga kauban pagpatubang naki angkas pakug motor ,pag uli namo mamasahe nalang daw kog bus Kay naa mo angkas eban .. samtang gabantay kog bus , nag AGI si Paul nag motor ..

‎Paul: oh Wala kay sakyan ?
‎Me : dzah Wala Kay akong gesakyan ganiha lahi naman gipa angkas ..
‎Paul : hahaha Ali na ,angkas nalang dri oh ..
‎Me : Basig papletehon ko nimo .?
‎Paul : Hahaha dli uy ,maagian Raman natu inyuha gud ..Ali na ..

‎Ning angkas jud ko hahaha . Humot kaayo bisag gikan nag basket hahahahaha tabian man ni kaayo si Paul hahaha..

‎Paul: perme baya taka Makit an ai , gaagi ka gakaon kug inasal sa my tindahan .
‎Me : aww maayo hinoon hahaha
‎Paul: galibog gd btaw ko ug si Kinsa jud ka..
‎Me : naa raba Koy ex dra Taga inyuha haha pero Isa Raman me kaadlaw Ato ,classmate man gud me niya d nku kaya makauyab ug classmate hahahaha.
‎Paul : si Kinsa man ?
‎Me : si Kuan ba ..
‎Paul : aw oh kaila ko ana ,e rekta nalang taka ddto b. Hahaha
‎Me : hahaha ayaw uy buangon man ka..

‎Naabot naku samong Lugar ,mao to nagpasalamat ko niya.. abi nakug ddto Ra Raman among pagkit anay .. wa nag expect Ang baye na mastorya niya iyang crush sauna niya same pajud religion hahaha ka ana naku sakong mind ,Hala pwd me mag uyab Ani dli ni tutol akong Lola.. hahahahahaha

‎Diri Lang sa kutob !!
‎Shiela 🩷🩷

‎"

19/08/2026

I MET MY MIU HUSBAND PART 10 /11

prev
https://www.facebook.com/100057438971532/posts/1556452712946013/?app=fbl

Pasensiya na kaayo, mga ka-Ucnian, kay nadugay ko ug update. Na-busy lang gyud gamay ang person, pero don’t worry, mubawi ko ninyo. 🥹🤍 Salamat kaayo sa inyong patience ug sa sige gihapon ug hulat sa akong updates. Promise, ipadayon nato ni—💚

Shout out :
Whitelovers white✨
Jay rose ubal-ubal
Pinky bargamento
Rubie viña

Kael, basin mapatay ko nila Mama ug Papa ani, ingon nako, medyo na worry . Kay basin diri na taman mabungkag ang puday ni inday.""😄🤦

Mitan-aw siya nako, murag wala gyud nagduha-duha sa iyang tubag.
Kael: Hatagi ko’g number sa imong mama.
Ako: Napakurap ko. “Hala, ngano man ?""
Kael: Ako mismo ang mangayo’g permiso,” tubag niya, seryoso kaayo.
Ako: Kael, basin masuko sila nimo.”
Kael: Okay ra. Mas maayo nang mananghid ko kaysa magtago-tago ta.”

Napahiyom ko gamay. Grabe, confident kaayo siya.

Ako: Unya kung kasab-an ka ni Mama?”
Kael: Aw, dawaton nako. Basta makasulti ko niya nga ako ang nagdala nimo.”

Nitan-aw lang ko niya, wala kabalo unsay itubag.
Kay sa tinuod lang, wala ko nag-expect nga ing-ana siya ka-seryoso.

Kael : Hatag na sa number,” dugang niya, samtang gitunol ang iyang phone.""
Ako mismo ang mananghid. Ingnon nako si tita"" nga dili pa ka makauli kay naa pata sa city ga la-ag, and I’ll make sure nga safe ka.""
Ako: Kael, basin mangutana siya nganong ikaw man ang nitawag.""
Kael : Then I’ll explain everything properly,"" tubag niya, kalmado ra. “I’d rather ask permission than let your mom worry about where you are."" Mahadlok manka hon.. akoy bahala ni tita"" (mama nako)
Ako : ""mikatawa ko'g maayo"" 😂
Kael : naa ba'y kataw anan sa akong gi istorya hon.
Ako : kinsa may di magkatawa ana.. remember paka pagkaila natu hon"" sa inyoha'ng balay dib-a imong tawag ni mama kay MANANG* hahaha!

Nikatawa sad si Kael dayon nisulti, “Sauna, ratu hon, wala pa man ko kahibaw nga naa diay anak si Manang Tita nga gwapa. Hahaha.”

Pero kabalo na imong mama ana nga Tita akong tawag sa iya. Sa wala paku paramdam nimu kay nalipay paman kas lain, nanguyab nalang ku sa imong mama daan.""😄

Nagkatawa ko. ""Hala, so technically, akong mama diay imong first love?” haha

""Dili uy,"" dali niyang tubag, still laughing. “Nagpa-impress ra ko niya kay basin mao nay secret weapon para makuha pud nako ang anak.”

Shessh! Ana diay na hon. Haha
Nikatawa siya ug gi-shake iyang head.

""Unsa man pud imong nakita nako sauna nga nanguyab man ka sa akong mama daan?”

Kael : sa wala pa ta nagtagad ato, pero every time makita tika hon, I always thought you were someone I wanted to know better.

Napatan-aw ko niya. “Really?”

“Yeah,” tubag niya, this time mas seryoso na iyang tingog. “Mao bitaw nga pagbalik nato og tagad, wala na ko nagduha-duha.”

“Abi nako kay bored ra ka,” joke nako.

“Bored?” Nikatawa siya. “Kung bored pa ko, dugay na unta ko niundang. But I stayed.”

Wala ko kahibaw unsa akong itubag. Nagpaka-busy na lang ko sa akong phone, pero kabalo ko nga makita niya akong smile.

“Ngano man ka ningisi diha?” pangutana niya.

“Wala.”
“Sure?”
“Sure.”
“Liar,” iyang tubag, sabay katawa.
“Kael!”
“Okay, okay. Dili na ko mangulit.”
Pero wala pa gani molabay og pila ka seconds, midungaw siya nako ug hinay nga nisulti, “Pero hon…”
“Hmm?”
“I'm glad I came back into your life.”
And that simple sentence somehow made me quiet again. Murag kalit lang nawala ang akong mga jokes, kay behind all his teasing, I could feel nga sincere gyud siya.

nikalit nalang me kahilom kay gabee naman diay kaayo. kalit niya' gikuptan iyang phone ug gitawagan akong mama.

Ako: hon? Kinsa imong tawagan?” pangutana nako, medyo nakurat.

Kael: Imong mama,” tubag niya nga kalmado ra kaayo. “Mangayo ko og permission properly.”

Ako: Kael, wait—” wala pa gani ko kahuman og sulti, ni ring na ang phone sa akong mama.

Pag-answer ni Mama, nakulba-an naku'g sugod. Basin yawa yawa-on si kael.

Kael: Hello, tita. Si Kael ni..

Nagtinanaway mi, unya ako nagpugos og pugong sa akong katawa kay murag kalit ra kaayo siyang na-serious.

Kael: Tita, mangayo lang unta ko og permission nga dili sa makauli si Ava karon. Naa mi diri sa city, and I’ll make sure nga safe siya. Ako siyang ihatod ugma, basin madugay pami dinhi.

Napahawak ko sa akong agtang. “Grabeha ani niya oy…”

Nilingi siya nako samtang nagpabilin nga seryoso sa call, dayon hinay nga mikurap nako nga murag nagpasabot og ‘trust me.’ Wala ko kahibaw unsay tubag ni Mama sa pikas linya, pero kalit lang mikatawa si Kael.

Kael: Yes, tita. Sige po. Thank you. Promise, I'll take care of her.""

Pagkahuman niya og tawag, mitan-aw dayon siya nako nga murag wala siyay gibuhat nga makapakurat.

Kael: Ayaw ko tan-awa ana,” iyang giingon, sabay grin. “Permission granted na, hon.”

Ako : grabeha ka trydor sa akong mama hon""

Ni ana dayon si Kael nga, “Let’s go, hon. Murag kita na lang gyud ang gipaabot. Mubarog ta diri?” Nakatawa ko gamay samtang mitango. “Sige.” Nanggawas na mi sa Kuya J. Pag-abot namo sa gawas, medyo mingaw'² najud pud nuon ang dalan kay mag midnight naman padung napa'y hangin nga maka palimbawt sa balhibo. Wala na kaayo’y tawo, mao nga diretso na mi padulong sa iyang sakyanan. Sulod na, hon,” ingon niya. “Thank you,” tubag nako, samtang misakay. Pagkahuman nako’g settle sa seatbelt, misakay na pud siya sa driver’s seat. Sa wala pami nilarga unya mitan-aw siya nako kadiyot. “Ready?” “Ready na,” ingon ko, pero sa tinuod lang, murag mas kusog pa akong kakulba sa iyang sakyanan. Mihiyom siya ug nilarga na mi. Sa tibuok biyahe, hilom ra ko samtang nagtan-aw sa gawas sa bintana. Kalit lang gikuptan ni kael akong kamot. Ug nag holding hands me.

kalit nisulti si kael samtang nagdrive “Hon?” “Hmm?” “Thank you kay nikuyog ka nako karon.” Nilingi ko niya kadiyot. “Ngano man?” Mihiyom siya. “Kay mas nindot man gud mag byahe kung ikaw akong kauban."" (Gikilig ko nga ang kakulba naa gyapon sa atung kaunoran)

Ako: hala uyy ka bolero naman gyud ani niya.
Kael : seryoso hon.

Seryoso bitaw. Nakulba-an na biya ko diri, mag unsa mantas apartment nimo nga kita rang duha. Mag jumping jumping. (Sa akong huna-huna) 😂

Ft"".

Dugay dugay sad mi naabot kay layo naman diay na assign si kael. Mao diay nag apartment nalang diay siya kay layo man diay.

Pag-abot namo, nakurat ko gamay kay nindot kaayo iyang apartment. Simple ra pag sulod namo limpyo, organized, ug cozy. Murag sakto kaayo para sa usa ka taw nga ganahan og hilom nga lugar dili ganahan ug saba maka pahuway jud ug tarung.

“Wow, nice man diay imong apartment,” akong sulti samtang nagtan-aw-tan-aw ko sa palibot.

Nagkatawa siya. “Ganahan man gud ko diri peaceful diri hon. Mao pud na akong reason nganong nag-apartment ko kapoy nag uli uli sa amoa .""

""Bitaw hon"" peaceful jud dinhi.

Yeah. Especially after duty. Dili na kaayo ko ganahan og samok.”

Miduol siya nako og gi backhug ko niya""

Kael: puhon hon diri nata mamuyo kauban atung mga anak. Pero dili sa ingon nga diri nata forever jud hon.. sympree taga-an gyud tamu'g balay

Nakatawa ko gamay. Grabeha nimo naabot naman ka sa future.
Mitan-aw siya diretso sa akong mata.
“Wala man koy plano hon kung dili manlang ikaw ang kuyog.”
Kalit ko nahilom.
“Kael…”
Miduol siya gamay, dayon hinay nga miingon, “Kabalo ka unsay pinakanindot sa akong gihuna-huna?”
“Unsa?”
“Kanang puhon, Dili na ko mangutana kung kanus-a tika makita balik. Kay kada mata nako sa buntag, naa ra ka.”
Napayuko ko kay dili na nako mapugngan akong pahiyom.
“Unya kung mag-away ta?” pangutana nako, nagpakaaron-ingnon nga seryoso.
Nakatawa siya. “Ako unang moduol.”
“Kung masuko ko?”
“Akong lambingon.”
“Kung dili gihapon?”
Miduol pa siya ug mihunghong, “Then I’ll wait. Kay dili man ko ganahan nga matulog ta nga naa tay kasuko sa usag usa.”
Nitan-aw ko niya. Dili rakay balay iyang gi sulti hasta mga anak haha. Grabi Ug future. Nindot paminawn.. unta dili drawing ang tanan.
“Hon,” iyang hinay nga tawag.
“Hmm?”
“Dili ko mangayo nga tuohan nimo tanan karon. Basta kung moabot ang panahon nga ready na ta… ako lang gihapon imong pilion.”
Mihinay akong pahiyom.
“Unya ikaw?”
Wala siya magduha-duha sa iyang tubag.
“Every day, ikaw.” ava r****.

Nibuhi siyasa pag backhug nako ug gibutang ang iyang mga gamit sa sofa. “Lingkod lang sa hon.

""Unya wala mankoy sinina dinhi kael ? (Nag kael najud ko) Haha.
Nilingi siya balik nako ug giisa ang iyang usa ka kilay, dayon mikatawa.

“Dayon?” iyang tubag.

“Unsa man akong sul-obon karon? Wala baya koy dala.”

Miduol siya gamay ug mitan-aw nako gikan ulo hangtod tiil, murag naghunahuna.

""Naa mankoy sinina dinhi, musol ob man kaha ka'g brief hon. ( Haha)

"" Ka ngilo anang brief kael. Haha

""Pag boxer lang hon, naa rako..

Milingkod ko sa sofa, pero sa tinuod lang, wajud ko mahimutang sa akong kakulba.. Kay karon ra gyud nako na-realize…Kami ra gyud duha diri. Kay kung magkina unsa walay maka dungog.
Si Kael ug ako ra.

Gidal-han naku'ng kael ug sinina og boxer..

Ni ana dayon si Kael, “Pag-shower na, hon. Musunod ko ig human nimo.
gabee na biya kaayo.”

Nagduha-duha pa gyud ko. Ambot unsa akong na-think ato nga moment, pero nakasulti nalang ko sa akong kaugalingon, bahala na si Batman. Haha.

“Okay,” akong tubag, bisan murag gakurog na akong tingog.

Nisulod nako sa CR ug gisirado ang pultahan. Dugay-dugay pa ko niimik kay naglibog gyud ko sa akong gibati. Gihubo nako akong mga sinina ug nagburlis-burlis pa ko sa sulod sa cr, haha! mura ku'g buang nga wala nahimutang virgin paman tawn ko lord. (Sulti nako)🤦🤣
Unsa naman ka ava nganong nisugot manka inday…” akong giingon sa akong kaugalingon samtang nagkupot sa akong buhok. Haha

Wala pa gani ko kasugod og tarong, kalit kong nakadungog gitok--tok ang pultahan Napatanga ko.
“Hon?”
Si Kael."" Nagdali-dali ku'g kuha sa towel""
“Hmm?” akong tubag, hinay kaayo.

Kael: Pwede ko mosulod? Mag-shower pud ko.”

Murag kalit man nuon nga nisamot akong kulba. Haha

Ako- Kael, seryoso ka?”

Nagkatawa siya gamay sa pikas bahin sa pultahan. “Oo.

Nahilom ko. Wala ko kahibaw unsay akong itubag.

Nikalit la'g abli ang pultahan naka sulti ku'g B*L*T. Nalimot man diay ko nga wala nako ma lock ang door.

Ako: hoyy kael"" wala biya ku'y sinina."" Makig dungan man nuon ka nako.

“Unsay buhaton nato?” akong pangutana, bisan kabalo na ko unsay iyang pasabot.

Kael: mag shower rata hon. ""Buhakhak ug katawa ""

“Woyyy, Kael! Gawas ug balik didto! Mugawas na lang ko, Kael!”

Mipadulong na unta ko sa pultahan, pero wala pa gani ko kaabot, kalit niya gikuptan akong kamot ug gibira ko.

“Kael—!”

Sa kalit nga pagbira niya, napaatras ko ug ni diretso ko napaduol sa iyang dughan. Natingala ko ug napahilom kadiyot.

“Hoy! Kael!” akong singgit, samtang naningkamot ko’g palayo.

Mikatawa siya samtang mitan-aw nako. “Asa man ka padulong, hon?”

“Gawas! Kay makig-shower man nuon ka nako!”🤨
Ningisi napud, samtang ako naglikay sa iyang panan-aw tungod sa kaulaw.

Kalit lang niya nga gihikap ang akong towel, na tang-tang akong towel. Nakuratan ko, nag dali--dali ku'g punit sa towel para itabon balik sa akong kaugalingon.

“Kael! Hoyyy!”

Mitan-aw siya nako ug mikatawa gamay, pero dayon mihunong siya. Miduol siya ug hinay nga nangutana, “Can I kiss you?”

Lord mao naba ni mabungkag na ba ang puday.""😂

“Pwede ba hon""

Mihinay kog nod, ug kalit siyang miduol ug mikiss nako. Wala ko kahibaw unsa akong buhaton, pero nibalosko sa iyang kiss.

Pagkahuman, nagtan-away mi ug pareho ming nangatawa tungod sa kaulaw.

“Ambot nimo, Kael,” akong giingon samtang gitabonan nako akong nawong. “You really know how to make me nervous.”

Mikatawa siya. “But you kissed me back hon.""

Wala pagani ko katubag. miduol na usab siya. This time, mas hinay ang iyang lihok, murag gihatagan ko niya'g chance nga mopugong—pero wala ko mipalayo.

Gikuptan niya akong kamot ug hinay-hinay ko niyang gibira palapit niya. Our eyes met, and for a few seconds, wala gyud mi nag-istorya.

Then he kissed me again.

Mas dugay kaysa ganina. Mas sincere.
Napakupot ko sa iyang bukton samtang iyang gihunghong, “Relax, hon.”
Sa dihang mihunong siya kadiyot, miduol siya sa akong dunggan ug hinay nga mihalok sa akong aping padulong sa liog. Naka tiad ku kay wako kasabot sa akong gibati ""lami nga gilok nga dili ko gusto nga mu undang si kael sa pag kiss sa akoa. It was a strange kind of nervousness—kanang kilig nga dili nako gusto nga muhunong. My heart was beating so fast, yet somehow, I felt safe in his arms.
Napakupot ko sa iyang buhok samtang nagpadayon siya sa iyang gentle kisses. My nervousness was still there, pero mas napildi ko sa warmth sa moment.
Hangtod ang kiss ni kael padung sa akong b**bs. Wala nag duha--duha si kael. Gis*ps*p jud niya akong ni**le. naka tiad-tiad ko sa kagilok, gusto nako undangon pero mapildi ko tungod kay lami kaayo mupagilok si kael sa akoa kael please"" urrrghhhh! Naka moan ko, napay kamot ni kael nga nag kittle'² sa akong usa ka b***s wyl puli-puli-an niya'g s*ps*p akong ni**le.

Gikalit ku'g alsa ni kael paingon sa showe-ranan. Ug gi andar ang shower.. ug nipadayon si kael sa pag romansa sa akoa. Hubo nami tanan. Wala nakoy nabati ug kaulaw, tungod sa gibuhat ni kael"" nikalit ra'g lingkod si kael sa atubangan ug gi kaon niya ang akoa.
Naka pangumot ku sa gibuhat ni kael"" nawala nako sa akong huna--huna..tungod sa akong mga nerve's nga nanggilok tanan. Naka moan najud kug maayo sa gibuhat ni kael. Shiit hon urrrgghhh.. naka feel nako nga magawsan nako sa gibuhat ni kael. Pero wala nadayon kay ni undang si kael.""🤦

Kael- bitin hon.""

Wala rako nitubag kay naolaw manko.""
Pero dili pa diay tu mao iyang gibuhat sa akoa. Pag human namu ug shower, gikalit ko niya ug alsa paingon sa kwarto. Ug didto ko niya gi romansa ug maayo.
Mas wild nga may pagka gentle. Wala nako nag duha--duha og moan kay na bitin ko sa cr. Gi continue ni kael ug kaon akong puday nga ma'oy naka painit sa akong tibuok lawas. ""Aahhhh shiitt hon ahmmm"" "" ahhhh shtt "" wala ko kasabot sa akong gibati mura'g gusto nako i-umod-umod si kael sa akong bil*han para magawsan nako sa iyang gipang buhat. Pero ni stop si kael."" nangayo pa siya og permiso sa akoa.
“Pwede ba, hon? I’ll be gentle,” hinay niyang sulti, samtang nagtan-aw diretso sa akong mata.
Hinay-hinay kong mitango. “Okay… pero hinay lang, hon. First time pa nako.”

Miyango siya ug mipahiyom. “Promise. We’ll take it slow.”

Miduol siya nako, pero wala siya magdali. Gikuptan niya akong kamot ug hinay nga gipislit.

“Relax, hon,” iyang gihunghong. “I’m not going to rush you.”

Gi hinay--hinay ni kael ug pasulod iyang OWT**N"" dugay pagyud kaayo nasulod kay hugot kaayo akong puday.. naluya pa siya'g kulkog sa akoa. Nadugay nasulod raman pud pero grabi diay pag virgin mag una ang sakit hangtod kadugayan magka lami man diay.""🤭 Cege nako'g moan ""shiit hon, lami na kaayo urrrghhhh!! Ahhhh! (Wala nay olaw-olaw)

“Tell me to stop if you're uncomfortable.”

Napangisi ko gamay. “Kael padayon…”

“Hmm okey hon?”

Why are you being so gentle?”

Mikatawa siya gamay ug mitan-aw nako nga seryoso.

Because I don't want you to be scared of me. I want you to remember this moment because you were happy and comfortable—not because you felt pressured.”

Wala ko dayon makatubag. Instead, akong gikuptan iyang abaga. Nagpadayon ra gihapon si kael sa.pag drive sa akoa. Ug nakab ot rajud namu ang langit ni esmiringhoy.💚

Pagkahuman namo, nagpabilin mi nga naggakos sa usag usa. Kapoy man diay mag ismeringhoy, Gipahimutang nako akong ulo sa iyang dughan samtang hinay niyang gihapuhap akong buhok.

""Sleep na, hon mag 3am na,” whisper niya. “
Mihiyom ko gamay. “Good night,

Kael.”“Good night, hon.”

That night, natulog ko nga puno—dili lang tungod sa nahitabo, pero tungod sa warmth, comfort, ug feeling nga naa koy someone nga gusto magpabilin sa akong side. And before I completely fell asleep.

ff

"
Pagmata nako pagkabuntag, unang nabantayan nako ang kabug-at sa akong lawas. Murag gikapoy ko pag-ayo, and every time I tried to move, I could feel the soreness that reminded me of everything that happened the night before.

I slowly sat up, taking a deep breath.

“Grabe… kapoya sa lawas.”

For a moment, hilom ra ko samtang nagtan-aw sa empty space beside me.

Wala si Kael.

Nikalit og dagan akong mata sa palibot sa room, hoping nga basin naa ra siya somewhere nearby. Pero wala gyud.
I reached for my phone, but there was still no message from him.
Instead of feeling angry, I felt a strange mixture of embarrassment and uncertainty.
Last night was my first time, and karon pa nako fully na-realize kung unsa ka-big deal ang nahitabo. Dili lang kay physical exhaustion ang akong gibati. There was also this unfamiliar heaviness in my chest—kanang feeling nga murag nausab na ang tanan after that one night.
I pulled the blanket closer around me and stared blankly at the floor.
Unsa na man mi karon ni Kael?
That was the question I couldn't stop asking myself.
A few minutes later, nadungog nako ang pag-abli sa door.

Nilingi ko.

Pagkakita nako kang Kael, nga nagdala og tubig ug pagkaon, kalit ko nakaginhawa og lawom.

“Awake na diay ka, hon?”

I simply nodded.

He immediately noticed my expression.

“Okay ra ka?”

I looked at him for a moment before answering softly.

“Kapoy lang akong lawas.”

His expression changed, becoming more concerned.

“Then rest lang. Don't force yourself.”

And somehow, those simple words made me feel safe again.
Wala niya gi-joke-joke ang nahitabo. Wala pud niya ko gipressure nga mag-explain.
He simply stayed there beside me.

And that was when I realized that what I was really afraid of wasn't the soreness or the awkwardness of the morning.
I was afraid of waking up and discovering that after giving him a part of myself, he would suddenly treat me like I meant nothing.

Pero samtang naglingkod ko sa edge sa bed, naka pansin ko nga hilom kaayo si Kael. Murag naa pud siyay gihuna-huna. I slowly looked down, and that was when I noticed something on the white bedsheet.
A small, unmistakable stain of blood.
Napatig-a ko sa akong pagginhawa.
For a few seconds, wala koy nahimo kundi motan-aw.
Mao to ang silent reminder sa nahitabo sa miaging gabii—nga tinuod gyud ang tanan, ug that night was the first time I had given someone a part of myself I had carefully kept for so long.
Nakulbaan ko.
Dili tungod kay nagmahay ko.
But because suddenly, everything felt more real.
“Kael…” hinay kong tawag.
Nilingi siya nako. “Hmm?”
Wala ko dayon katubag. Instead, I looked away, embarrassed, while my fingers nervously held the edge of the blanket.
Nakabantay siya kung asa akong gitutokan.
For a moment, wala siya misulti.
Then he gently reached for my hand.
“Hon,” hinay niyang sulti, “ayaw kahadlok.”
Mihilom ko.
“I know what you're thinking,” padayon niya. “Pero dili ka kinahanglan mahadlok nga mausab akong pagtan-aw nimo tungod sa nahitabo.”
Naluya gamay akong mga abaga.
“Promise?”
He nodded.
“Promise.”
That one word somehow carried more weight than a hundred explanations.
Pero bisan unsaon nako ug convince sa akong kaugalingon nga okay ra ang tanan, naa gihapon sa akong hunahuna ang usa ka butang—
How was I supposed to face Mama?""

Nahilom ko, wala gihapon ko kabalo unsa akong buhaton. Murag bisan unsaon nako ug hunahuna, wala gyud koy maayong tubag.
Nabantayan sig**o ni Kael ang akong kahilom kay miduol siya gamay ug hinay nga misulti,

“Ihatod tika sa inyo karon, hon.”

Nilingi ko niya. “Kael, ayaw na lang. Basin naa kay duty—”

“Dili lang ko mo-duty ron, hon. Rest day nako.” Mihiyom siya gamay. “Ihatod tika sa inyo. Akoy bahala sa imong Mama.”

Napatutok lang ko niya.

Wala ko kasabot nganong sa tanan nakong gikahadlokan, siya ra gyud ang nakapahupay sa akong hunahuna.

“Pero basin masuko siya…”

“Then let her be angry,” tubag niya calmly. “At least, dili ikaw ra ang moatubang niya.”

Nahilom ko pag-usab.
And somehow, that was enough.
Kay sa unang higayon sukad ko nimata, murag dili na kaayo bug-at ang akong dughan. Kay naa siya..And he was choosing to stay.

Pag human namu'g breakfast, gi kuha nako ang bedsheet nga naa'y dugo.. gipugngan ko ni kael."" Kay iyaha radaw ipa laundry. Wala nalang ko nakig lalis kay para mahuman na..

Mga udto pajud ko gi uli ni kael sa balay, pero maka duda."" Wala manlang text/tawag kay mama gikan sa akong cellphone. Wala manlang nangita sa iyang anak."" Hahaha. ni ana nalang ko sa akong kaugalingon nga Ma"" imong anak napi-ang kay naigo sa dospordos ni kael.""🤣

maki-isa unta si kael pa, pero ako'y ni no' kay sakit pa kaayo akong bilahan. Wala nalang namugos si kael. Kay napa mandaw sunod.. grabi ka baga'g nawng tawhana.. Lahi rajud siya ka'y ethan kay si ethan gentledog mantu kiss ray nahibaw an, bisan paman ug mo hana sig**o si ethan nga e's*x ko, dili sad jud ko musogot kay lagi akong plano kanang makasal nako sa taw ug didto na nako ipakoha akong virginity.. pero naunsa naman ni nga gi hungkab naman ni kael ug una.🥺🤦 Si kael grabi ka touching walay patawad dritsoo tuwad."" hahaha.

Ff.""

Pag abot sa amoa, si Kael mismo ang naghatod nako diretso sa among balay.
Pag-abot namo sa gawas, hapit na unta ko mosulod pagkakita nako kang Papa nga naglingkod sa gawas. Wala siya katulog tibuok gabii, ug grabe na kaayo iyang kahubog. Gubot iyang buhok, p**a iyang kaayo ang mata, ug naa pa gyud siyay botelya sa emperador sa iyang kamot.

“Pa?” (tawag nako)

Kalit siyang mitan-aw nako. Pero wala siya motubag.
Niduol ko niya. “Pa, nganong naa man ka diri? unsay nahitabo?”
Nihilom siya kadali, dayon mikatawa og hinay—pero dili to katawa nga malipayon. Murag katawa sa usa ka tawo nga nasakitan.

“Wala na imong mama.”

Nakunot akong agtang. “Unsay pasabot nimo?”

Gipahiran niya iyang nawong ug gikuptan pag-ayo ang botelya.

“Niuban siya sa laing lalaki.”

Murag kalit nga nihilom ang tanan.

“Ha?”

“Niuban imong mama sa laing lalaki,” iyang gibalik, mas hinay na ang iyang tingog.

Nitan-aw ko kang Kael. Wala siya nagtingo'g. Nagpabilin lang siya sa akong tapad, murag kabalo siya nga kinahanglan nako og usa ka tawo nga akong pagawsan sa kasakit. Kay hasta ako nasakitan ug na surprise sa gibuhat ni mama namu.

“Pa…” Hinay na akong tingog. “Sure ka ana?”

Mikatawa siya pag-usab, pero karon klaro na kaayo nga nasakitan si papa sa gibuhat ni mama.""

“Kung dili ko sigurado, mag-inom ba kaha ko og ing-ani?”

Wala ko kabalo unsa akong itubag.""

Sa unang higayon, nakita nako si Papa nga ingon ato ka-broken.

Ug sa pagkakita nako niya, murag ako pud ang nabug-atan sa tanan niyang kasakit.

Niduol si Kael nako ug hinay nga gikuptan akong abaga.

“Hon…”

Pero wala nako siya tubaga.

Kay sa akong hunahuna, usa ra gyud ka pangutana ang sige'g balik-balik—
Ngano man, Ma? Unsay sala ni papa nga nikalit mankag kalibug""

“Anak…”

Nilingi ko kang Papa. Naglisod siya og barog, mao nga dali kong miduol ug gitabangan nako siya.

pa, sulod sa ta. Please.”

Pero wala siya mosunod. Gitan-aw niya si Kael, dayon mibalik ang iyang tan-aw nako.

“kinsa mani ?""

Natingala ko. “Ha?”
“Si Kael diay pa?”

Lahi napud ni asa na diay tung gidala diri ? (si ethan siyang gipa sabot.)

Mitan-aw ko kang Kael. Hilom ra siya, pero klaro sa iyang nawong nga uncomfortable siya sa sitwasyon.

Dili pa."" Nag buwag nami atu niya.

Mihiyom si Papa og gamay, bisan klaro nga wala gyud siya sa kondisyon nga makig-estorya.

“Salamat sa paghatod sa akong anak.”

“Walay sapayan, tito” tubag ni Kael.

Milingi ko kang Kael. “Kael, okay ra ko. Pwede na ka mouli.”

Mihunong siya ug mitan-aw nako diretso.

“Are you sure?”

Dili pero pwede naka mouli hon.

“Then dili sa ko mouli.”

Nahilom ko.

Sa tinuod lang, wala ko nangayo nga magpabilin si kael.
Samtang gitabangan namo si Papa pasulod sa balay, akong nakit--an ang usa ka butang nga wala nako damha.
Sa ibabaw sa lamesa, naa ang cellphone ni Mama.
Ug adunay usa ka unread message.
“Ayaw na ko hulata. I already made my choice.”
Nang**og akong kamot pagkabasa nako.
“Ma…” akong hinay nga pagkasulti.
Ug sa akong luyo, nadungog nako si Kael.
“Hon…”
Wala nako napugngi ang akong luha.
Kay karon, nasabtan nako—
Dili lang diay si Papa ang gibiyaan ni Mama.
Apil pud mi sa akong mga igso-on.

Ff:
Nang**og akong kamot pagkabasa nako sa message ni Mama.
Simple nga words, pero grabe kaayo ang impact sa akoa. Murag sa usa ka message lang, kalit nga nawala ang tanan nakong paglaom nga basin mubalik pa siya.
“Ma…” hinay nakong pagkasulti.
I tried to understand her. I really did.
Pero unsaon man nako pagsabot nga iyang gipili nga biyaan si Papa? Unsaon nako pagdawat nga kami nga iyang mga anak, kinahanglan pud niyang biyaan para sa iyang choice?
That time, I was angry.
Dili ordinaryong kasuko. Katong kasuko nga gikan sa deep hurt.
Kay nakita nako kung unsa ka lisod para kang Papa ang iyang pagkawala.
Wala siya nagp**ita nga broken siya. Wala siya nagreklamo. Instead, he stayed strong for us.
Pero anak ko niya.
Kabalo ko nga nasakitan siya.

Makita nako sa iyang mata, labi na kung mag-inusara siya. Usahay, makit-an nako siyang naglingkod sa sala, hilom lang, murag daghan kaayong gihunahuna.
And every time I saw him like that, mas mudako akong kasuko kang Mama.
“Ngano man, Ma?”
“Ngano kinahanglan man nimo biyaan si Papa?”
“Ngano kinahanglan apilon mi sa imong decision?”
Those questions stayed in my head for months.
Wala ko nangita og perfect nga explanation.
I just wanted to understand why she chose to leave us.
Pero wala koy nadawat nga tubag nga makapawala sa akong kasakit.
So I learned to live with it.

Milabay ang mga semana.

Then months passed.

Slowly, naanad mi sa kinabuhi nga wala si Mama.

Or at least, we tried to.

Pero bisan pa og nagpadayon ang among kinabuhi, naa gihapon ang empty space nga iyang gibiyaan.

Until one day, everything changed again.

Nakadawat mi og tawag.

Gi-atake si Papa tungod sa iyang high blood.

Pagkadungog nako ato, murag kalit nga nawala akong kusog.

“Pa?”

Mao ra gyud akong nasulti.

Nagdali mi padulong niya, while silently praying nga okay ra siya.

I kept telling myself,

Please, Pa. Fight.

Ayaw lang sa me bya-e.

Please, stay.

Pero usahay, no matter how hard you pray, there are things you simply cannot control.

Pila ka oras mi naghulat.

Puno sa kahadlok. Puno sa paglaom.

Until finally, nadungog nako ang words nga hangtod karon, lisod gihapon dawaton.

Papa was gone.

Namatay siya.. akong mga igso-on suko kaayo kay mama. Kay ug wala lang daw siya mubiya dili unta daw mamatay si papa.

And that moment, murag nawala pud ang usa ka parte sa akong kaugalingon.
Wala ko kahibalo unsaon paghilak. Wala ko kahibalo unsaon pagdawat.
Ang akong hunahuna puno sa what ifs.
What if wala mobiya si Mama?
What if nagpabilin siya kang Papa?
What if naa siya sa among side during those difficult days?
Would anything have changed?
I don't know.
And maybe, I will never know.
Kay si Papa, wala na.
And Mama…
Buhi pa siya, pero sa akong panan-aw niadtong panahona, murag nawala na pud siya sa among kinabuhi.
I was angry at her for leaving.
But after Papa died, ang kasuko nahimong something deeper.

Regret.

Pain.

And questions that I knew I could never ask Papa anymore.
Kay ang pinakasakit nga realization para nako wasn't just losing my father.
It was knowing that before I lost him…
I had already lost my mother.
And this time, there was no way to bring either of them back.

And maybe that was the hardest part of losing them.

Because after everything that happened, si Kael na lang gyud ang akong masultihan sa tanan.
Sa iyang atubangan, I didn't have to pretend that I was okay. I could cry without explaining why. I could talk about Papa, about Mama, about all the questions left unanswered inside my head.
And Kael never once made me feel like I was too much.
He was always there—quietly listening, even when all I could give him were broken sentences and tears.
“I'm here, hon,” mao ra gyud na iyang isulti whenever he saw me struggling.
And somehow, those three words were enough to keep me from completely falling apart.

Pag-abot sa adlaw nga ilubong na si Papa, I thought I would have to face that pain alone.

But I was wrong.

Si Kael wala gyud mobiya sa akong side.

He stayed beside me through the silence, through the tears, through every moment nga murag dili na nako kaya.

Wala siya nangita og perfect words to comfort me. He simply stayed.

And sometimes, that's all I needed.

Kay sa tunga sa tanan nakong nawala, si Kael ang usa sa pipila ka butang nga nagpahinumdom nako nga I wasn't completely alone.

He couldn't bring Papa back.

He couldn't fix what happened to Mama.

But he stayed long enough for me to believe that maybe, even after losing so much, I could still find someone who would choose to stay.

Pagkahuman sa lubong ni Papa, gidala ko ni Kael sa iyang apartment. Wala ko kasulti og tarong the whole time. I was trying to act okay, pero deep inside, I was already falling apart.

Pag-abot namo, nangayo ku ug tagay ni kael, walay pag duha--duha gipalitan ko ni kael.

And eventually, wala na gyud nako napugngi akong emotions.

Nihilak ko while remembering everything—Papa, Mama, and all the things I wished I could still ask them.

“Kael… sakit kaayo,” I whispered.

Wala siya nagduha-duha. Miduol siya nako, gently wiped my tears with his thumb, then pulled me into a warm embrace.

“Come here, hon.”

I leaned against his chest, and he slowly rubbed my back.

“It's okay to cry,” he whispered. “Ayaw pugngi. I’m right here.”

Mas nisamot akong hilak.

“Kapoy na ko…”

“I know.” Hinay niyang gi-stroke akong buhok.

Napahiyom ko gamay bisan basa pa akong mga mata.

Pahuway lang diri. Let me take care of you tonight.”

Wala ko kasulti.

I just held onto him tighter.

And every few seconds, he would gently kiss the top of my head, as if reminding me that I wasn't alone.

“Dili nimo kinahanglan atubangon tanan karon, hon,” he whispered. “One day at a time lang. I'm staying.”

Those simple words somehow felt warmer than anything else.
Because that night, I didn't need someone to fix everything.
I just needed someone who would stay.
And Kael did.
Wala siya mausab.
Even when I was at my weakest, he still treated me with the same sweetness, the same patience, and the same care.
Maybe he couldn't bring Papa back.
But that night, he made sure I didn't have to grieve alone.

After niya ko gi-comfort nang hipos si kael sa akong kalat, wala dayon mi nagstorya.. na-igo nasad ku sa ilimnon nahubog ko..pag human niya'g hipos We just stayed there, looking at each other.

Miduol si Kael and gently kissed me. Hinay ra sa una, as if giving me enough time to pull away if I wanted to.

Pero wala ko ni-atras.

Instead, I held onto him tighter.

His hands slowly rested on my waist, while his other hand gently touched my cheek. Every kiss felt softer than the last, and somehow, the sadness I had been carrying all day slowly became quieter.

“Hon…” he whispered.

I looked at him through my tears.

“Stay with me.”

He kissed my forehead first, then my lips again, while his arms wrapped around me. Wala nako'y p**i sa gipang buhat ni kael sa akoa, gihubo ni kael akong longsleeve"" ug gi kissan napud ko niya'g balik.. paingon sa dunggan sa li-og paingon sa akong t*t*y gi unhook niya akong bra ug gi dritso ug hungkab ang bundok ni kael mura'g bata nga gigutom sa ka-uhaww. Akong tingog wala na namao grabi nakayko naka moan sa gibuhat ni kael.""
S***t hon ahmmmm!! S***tt..Hangtod nipadulong si kael sa akong tiyan. Ang usa ka kamot ni kael naa sa akong bil*han cege'g rub hangtod gi f*ng*r niya akong c**t"". Cege ku'g rub sa hair ni kael wyl nag moan.
Wala nako nahimutang cege naku'g moan. Gi alsa ko ni kael sa my kitchen ug didto ku napa tiad-tiad kay iyang gikaon akong bodbod nga wala pay hugas."" Cege nakug pangumot ni kael sa iyang buhok/sa iyang buko'² hangtod ang dila ni kael padung sa ilawm sa akong kinat*w. Wala nako napugngan akong tingog."" shiitt hon ahmmmm! Ahhhh.. s**ttt..
pagkahuman niya'g kaon sa akong bodbod gipa tuwad ko sa may kitchen nakuyawan pako kay basin L*bt*n kung kael pero mao man diay na ilang gitawag ug D*gstyl*.
ni kiss pa si kael sa akong luyo wyl iyang kamot naa sa nawng lami kaayo siya mudala ug palami sa akoa kanang tibuok nimong lawas nga nang**og na sa kalami. Gi doggy kung kael sa kitchen sakit sa pag sugod dugay pakaayo nasulod kay hugot paman ang akoa pila naka kaha tu ka baso ang laway ni kael.""
pero kadugayan nasulod ra ug nalamian rako sa gibuhat ni kael saksi ang tiki kung gi unsa ko pag romansa ni kael that time. Nagawsan mi pariho pero naka lisod wala gi widraw ni kael iyang lugaw.😔🥺

Nag lalis paming duha pag human pero si kael nikatawa ra. Wala ra siya nahadlok or unsa. Gi kissan rako n'ya sa lipss instead nga makuyawan mi pareho what if mabuntis ko."" Pero siya wala ra'y reaction. Nangatulog nalang me sa kwarto.

isunod nako ang part 12💚

Ava♥️

"

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when UCnian Freedom Board posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The School

Send a message to UCnian Freedom Board:

Shortcuts

  • Want your school to be the top-listed School/college?

Share