Bloc d'Estudiants Agermanats UMH

Bloc d'Estudiants Agermanats UMH

Compartir

Lluitem pels drets i els interessos de l'estudiantat i fomentem l'esperit crític social i nacional.

Photos from Gerard Fullana i Martínez's post 24/09/2022
Photos from Bloc d'Estudiants Agermanats UMH's post 25/02/2022

🏴César Martínez Borja, amb 21 anys, de Villamalea (Castella) ha estat triat el nou coordinador del Bloc d'Estudiants Agermanats País Valencià a la UMH.
📢César fa 3 anys que treballa incansablement al col·lectiu per una universitat pública, democràtica, feminista i inclusiva, valenciana i sostenible. Ha participat activament en accions d'aquesta segona etapa definida per la covid: a escudo estudiantil, a les concentracions a la UMH Universidad Miguel Hernández, Alacant, Elx i Oriola, recolzant a l'estudiantat de la UA enfront de la instrumentalització del Consejo de Estudiantes - Universidad de Alicante per part de Vox, contra les cases d'apostes, etc.
📋També amb representants del BEA al claustre de la UMH i en les reunions amb Delegación Estudiantes UMH i el teixit social i en altres organitzacions amigues. A banda, a Villamalea, ha lluitat amb els col·lectius de barri i poble enfront de xacres com les cases d'apostes i els desnonaments.
🚀L'etapa de Marc candel ha consolidat el sindicat com un referent indiscutible del moviment estudiantil al sud del País Valencià com fins i tot nous adversaris ens han assenyalat a escala estatal. Aquesta consolidació ha alçat també suspicàcies dins de la institució i reaccions organitzades de la dreta i la ultradreta des de fora. La nova etapa de César el nostre tercer coordinador al sud en sis anys ha de ser l'etapa en la qual transformarem la universitat, farem complir el nostre programa i implementarem la nostra presència a totes les ciutats universitàries.
✊🏻Som l'estudiantat en lluita, 🤝🏿som la unitat popular de l'estudiantat, 🏴som el Bloc d'Estudiants Agermanats i fa 37 anys que defensem la universitat que vols. Sort i encerts, César.

Photos from Bloc d'Estudiants Agermanats UMH's post 17/11/2021

🚧El rector de la UMH Universidad Miguel Hernández ha tornat al projecte de tancament del recinte del campus d'Elx que ho transforma en un gueto aïllat de la ciutat: el pretext que públicament ha donat és la seguretat davant una delinqüència que mai, als 25 anys d'història de la universitat s'ha produït. Nosaltres sospitem que realment opera una concepció patrimonial del poder i dels espais públics.
⛔Volem suprimir totalment el tancament del campus d'Elx. A més d'eliminar el projecte de tancament en marxa volem retirar les tanques ja instal·lades per una universitat oberta a la ciutat. Volem obrir el campus a Altabix, Candalix, Castella, Carrús, la Gàl·lia i el Camp d'Elx per integrar el campus dins del palmerar i transformar-ho en una via verda de connectivitat inter-urbana participant de la nova llei del Palmerar.
🧩Fem del campus d'Elx una via verda, eliminem les tanques, obrim-nos a Elx.

Photos from Bloc d'Estudiants Agermanats UMH's post 16/11/2021

💣Un trajecte en transport públic des d'Elx fins a Altea (75 km) costa de mitjana 3 hores i 20 minuts. Gairebé el mateix temps que fins a Madrid (400 km) i una hora menys que fins a València (200 km) i al voltant de 10 euros per trajecte amb bonificacions del carnet jove.
🎨La carrera de belles arts és la més cara per a l'estudiantat, el centralisme de les activitats, tràmits i actes de la UMH Universidad Miguel Hernández a Elx no ajuda a fer que existisca una vida universitària comuna amb altres seus. Altea és la ciutat més llunyana del nucli d'Elx i molts estudiants d'altres facultats viuen a la Marina i es troben amb aquestes dificultats de vertebració del transport públic que els repercuteix en la vida diària.
📢En el Claustre on estem representats en minoria, exigim al Consell de Govern de la Universitat en conseqüència:
1️⃣-Prioritzar el campus d'Altea a tots els convenis amb empreses de transport públic que signe la UMH davant la resta de ciutats universitàries obligant-se a incloure cobertura del campus d'Altea i els pobles de la Marina en qualsevol licitació o conveni de mobilitat, pràctiques o qualsevol altra modalitat.
2️⃣-Programa de convenis específics amb distribuïdors de transport públic que treballen a la Marina: Dissenyar un conveni de transport públic que connecte directament Elx i els pobles de la Marina entre Dénia, Altea i Elx.
3️⃣-Estudi de creació d'una línia específica per a estudiants Elx-Altea finançada per la universitat seguint el prototip d'autobús escolar de transport directe entre Elx i els principals nuclis de població de la Marina Baixa (Altea, Finestrat, Benidorm i La Vila Joiosa) amb el campus de Sant Joan d'Alacant també, de servei gratuït o a preu reduït.

12/11/2021

❌La UMH porta des de 2019 sense convocar un claustre, que és l'òrgan principal de representació estudiantil on es poden canviar les coses i on el bea té representació en minoria juntament amb delegació.
🤷🏻‍♂️Aquest tràmit és necessari per a discutir sobre taxes, infraestructures, serveis, etc. com de modificacions del reglament (que a la pandèmia es feren de forma il·legal) així com fer rendir comptes al rector i Consell de Govern (CdG).
😠La delegada general de la UMH, triada pel claustre com a representant estudiantil al CdG s'hi ha alineat amb les tesis antidemocràtiques del rector i en una reunió amb el BEA ens va dir "el claustre no serveix per a res".
✊🏽A diferència del rector i la delegada general nosaltres sí que ens prenem seriosament la representació i la democràcia universitària, per això tornem a exigir que la UMH abandone la deriva autoritària i convoque el Claustre universitari.

26/04/2021

🏴Hui v🤮x ha vingut a la UMH a provocar dins de la seua estratègia universitària.
🏴L'estudiantat de la UMH no ha caigut en la provocació, els ha deixat a soles.
🏴Cap estudiant de la universitat s'ha acostat en tot el matí. La UMH planta a v🤮x
♀️ Pancarta al·legòrica d'✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿

Photos from Bloc d'Estudiants Agermanats UMH's post 25/04/2021

🏴Perquè fórem som. Perquè som serem. Dolça diada nacional valencianes i valencians. 🏴Les valencianes no tenim rei. Ni el 25 d'Abril ni mai.
✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻

18/04/2021

🙄Recordeu que aquest Divendres Alvaro Asencio va començar juntament amb Jorge Buxadé i la resta del Consejo de Estudiantes - Universidad de Alicante la fatxa-rave de la UA - Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante?
😠Doncs va terminar en festa il·legal covid com no podria ser d'altra manera.
🤮Asencio ha de dimitir i la rectora de la UA ha de prendre mesures abans que la representació estudiantil continue segrestada per una colla de Cayetanos irresponsables.
compartit del FEU d'Alacant.

16/04/2021

🔐Han intentat evitar que entrem a rebutjar el feixisme amb l'estudiantat de , però hem entrat😉
🛠️Davant d'una Universitat que es tanca amb clau i pany perquè els feixistes estiguen tranquils una avantguarda estudiantil sense por a desobeir.
🚫 Universitat lliure de feixisme. Ni VOX España ni els seus cadells del Consejo de Estudiantes - Universidad de Alicante ens aturen!

¿Quieres que tu escuela/facultad sea el Escuela/facultad mas cotizado en Toledo?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Dirección


Avenida De La Universidad S/N
Toledo
03202