10/08/2024
Ruhan’la biraz sohbet ettik. Bundan sonra bunu hep yapacağız. 😉 ilginizi çekerse sohbete bekleriz.
İzleyin izlettirin efendim. 👀
Mutluluk kovalanır mı / yakalanır mı? İnsanları ihtiyaçları yönetiyor ve karşılanmamış ihtiyaçları başını belaya sokuyor.
Öyleyse bu dünyadaki en büyük ihtiyaçlarımız acaba nelerdir?
Hayatımızda tam olarak neyi gerçekleştirmek istiyoruz? Gerçekleştirmek istediklerimizi nasıl somutlaştırabiliriz?
Seyhan Kuralı & Ruhan Maral “Gerçekleştirmek istediklerimizi nasıl somut hale getirebiliriz?”
Mutluluk kovalanır mı / yakalanır mı? İnsanı ihtiyaçları yönetiyor ve karşılanmamış ihtiyaçları başını belaya sokuyor. Öyleyse bu dünyadaki en büyük ihtiyaçl...
03/05/2024
🧠Bedenimizde hissettiğimiz tüm fiziksel hislerimizin, duygularımız ve düşünce kalıplarımız ile doğrudan orantılı bir karşılığı var. Hepsinin hormon sisteminizde bir dışa vurumu vardır.
😖Olumsuz düşünce kalıpları içindeyken kendimizi kötü hissettiğimizde fazlasının bizi hasta ettiği cortisol hormonunu, olumlu duygular hissettiğimizde ise “mutluluk hormonları” olan Seratonin, Dopamin, Oksitosin, Epinefrin gibi hormonları salgılıyoruz. 🙏🏼Şükür ise hissedilebilecek frekansı en güçlü duygu. Zira yüce Yaratan tüm kitaplarında “Şükredin” der! Şükür frekansında olduğumuzda bedenimiz alfa frekansına yani iyileşme frekansına çekilir. 🤔Hadi bir gözden geçirelim hayatımızda şükürle anacağımız kimler ve neler var?
🥰Beni bugüne taşıyan geçmişteki tüm deneyimlerime, dönüşerek geldiğim bugünkü halime, hayatımda var olan herkese ve her şeye binlerce kez şükürler olsun. 🙏🏼❤️
22/02/2024
Doğru nefes teknikleri ve mantralar ile meditasyon yaparak, bedenimizi ve zihnimizi rahatlatacağımız bu etkinlikte zihnimizin karmaşasını bir süreliğine durduracağız ve neşe enerjisini aktive edeceğiz.
23 Şubat Cuma günü nefes ve meditasyonla dengelenmek üzere sizlerle buluşmayı heyecanla bekliyoruz.
Katılım için DM.
06/01/2024
Dünkü 🥛 kaju sütü tarifimde vegan fakındalık ayı olduğunu söylemiştim. Ben tam olarak vegan beslendiğimi söyleyemem ama çevremdeki herkes yaklaşık 7 yıldır et tüketmediğimi ve hayvansal ürünlerde ayrıca hassasiyet gösterdiğimi bilirler.
Öncelikle protein 🧬 almak için hayvansal gıda tüketmeniz gerektiği yalanı, artık 🧑🏻⚕️🩺 bilimsel çevreler tarafından da benimsenmiyor. Bu yüzden “sağlıklı olmak” için sağlıksız koşullarda üretilip yetiştirilmiş stres yüklü hayvanların öldürülüp et 🥩 parçalarının soframıza gelmesini beklemek en ilkel güdülerimizden biri. Fiziksel, zihinsel, duygusal ve ruhsal olarak sürekli evrimleşiyoruz. O zaman en ilkel güdüye takılıp kalmak niye?
Çok fazlayız arkadaşlar. Tüm dünyada insan sayısı çok fazla. Bu yüzden de eskisi gibi, doğal ve adil koşullarda büyümüş ve avlanmış, makul oranlarda et tüketebilmemiz mümkün olmuyor. Dünyadaki insanlara yetsin diye hayvanlar zorla çiftleştirilerek, insanlık dışı koşullarda üretilerek, insanlık dışı koşullarda nakledilerek, yine insanlık dışı koşullarda daracık kafeslerde yaşamaya mahkum ediliyor. Ki zamanı geldiğinde öldürülüp 🍗 tabağınıza karnınızı doyuracak miktarda et gelsin!
🕉️ Bir de titreşimimizi dinginleştirmek için bir sürü 🧘🏻♀️meditasyon ve çalışma yapıyoruz. Öte yandan da, stres yüklü etleri yiyerek 😵💫 o gergin titreşimi bedenimize alıyoruz!!! Gerçekten istediğimiz bu mu?
☝🏼Elbette bu bir seçim. Hayatınızda seçimlerinizi 💕sevgiden ve iyilikten yana mı yoksa tüketmekten, yok etmekten yana mı yaparsınız? Tamamen ve birden olmasa bile hayvan eti tüketmeyi bir miktar azaltmayı da deneyebilirsiniz belki. Adım adım… Bu bir öneri elbette… Ne dersiniz? 🥰
05/12/2023
Bazen kendinden bile hiç beklemediğin adımlar atarsın ve yepyeni, hiç bilmedik yollara girer, merakla izlersin…
💓Yeni deneyimlerin heyecanıyla, saf ve çocuksu bir merakla ve bütünün en yüksek hayrına niyetle, tüm çekincelerime rağmen cesaretimi de aldım yanıma çıktım yeni yollara… bakalım nereye çıkar bu sokak? Neler getirir bu adımlar? Hangi katkıları, hangi sürprizli deneyimleri sunar önüme?
Hayatımda hiç “şunu da bi denese miydim?” sorusu kalmasın e mi? 😁😂
Kolaylıkla, neşeyle, ihtişamla, benim ve bütünün en yüksek hayrına olsun.
🧿💕🙏🏼
Şimdiden sizin de 🤲🏼 hayır dualarınızı alırım.