06/04/2022
Her yıl farklı bir ana başlığın işlendiği İzmir İnternet Haftası, 2022 yılında "Teknolojinin Geleceği" teması ile gerçekleştirilecek. 18-22 Nisan 2022 tarihleri arasında İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve bağlı kurumlarında yapılacak atölye çalışmaları, konferanslar gibi etkinliklerle, bu haftanın önemi vurgulanacak; akademisyenlerin ve bilişim sektöründen uzmanların katılımıyla teknolojinin gerçekliği ve geleceği, yapay zeka, veri bilimi ve geleceği, siber güvenlik ve siber suçlar, eğitimde teknolojinin geleceği konularında bilgilendirme ve eğitim çalışmaları yapılacaktır.
10/11/2021