AYDOST
AYDOĞDU DOSTLUK,KARDEŞLİK, EĞİTİM VE DOĞA KULUBÜ Herşeyden önce ;insanlık,dostluk , kardeşlik(İnnemel mû’minûne ihvetun)ve doğa =iyilik
diyorsanız beraberiz
21/01/2025
Güney /Aydoğdu köyü ve civarı
Tarihi kişilerinden Veli Veli Oğlu Namıdeğer Kel Sali
amcamız Salih Tokkaya Darı Bekaya intikal etmiştir. Güler yüzlü iyilik sever kişiliği ile bir tarihin son simalarindan dı.Allah Rahmet eylesin Mekanı Cennet olsun...
01/10/2024
19/09/2024
Dinle mezarından köyün halini,
Asvaltsız yol-sokak kalmadı emmi.
Beton yaptı torun ahşap evini,
Ardıç kiriş-direk kalmadı emmi.
Yandı ocaklarda dirgenle yaba,
Köşelerden kalktı teneke soba,
Herkesin altında son model araba,
At-merkepten binek kalmadı emmi.
Müslümanlık kaldı sadece lafta,
Camiide üç-beş ihtiyar safta,
Kur'an açılmıyor, bekliyor rafta,
Hadise hiç gerek kalmadı emmi.
Yağ-peynir marketten, ekmek fırından,
Emekliyiz, endişe yok yarından,
Erkekler korkuyor kadınlarından,
Mutfakta un-elek kalmadı emmi.
Traktörler eker, aletler söker,
Pekmezin yerini aldı çay-şeker,
Afgan, Suriyeli kaldı ter döker,
Saban tutan bilek kalmadı emmi.
Köyler şehir oldu, şehir köy oldu,
Çobanlar, çıraklar şimdi bey oldu,
Eski görenekler bilmem ney oldu,
Sizler gibi örnek kalmadı emmi.
Tohum melez oldu, oynandı geni,
Sebzeler, meyveler diyor albeni,
Şişirdi göbeği, ağarttı teni,
Hormonsuz bir yemek kalmadı emmi.
Kimimiz tansiyon, kimimiz şeker,
Yürümek yok artık, herkeste teker,
Kız-oğlan otuz beş yaşında bekar,
Eski düğün dernek kalmadı emmi.
Seherde horozdan başkası kalkmaz,
Eski analar yok ocağı yakmaz,
Sabah ondan önce kahvaltı yapmaz,
Erken çıkan erkek kalmadı emmi.
Hasılı eski köy yeniye döndü,
O eski evlerin ışığı söndü,
Göçelim, şehirler çok rahat dendi,
Kadir kıymet, emek kalmadı emmi.
Abdurrahim Karakoç
İstanbul Büyük Çamlıca Camii
28/06/2024
16/07/2023
1990 öncesinin Facebook, instagram 'Twitter vb sosyal medya yeri Insanlarin sosyal etkileşim alanı bu günlerde çok yalnız ve hüzünlü çünkü artık başında bekleyen 0nlarca insan yok,dedeli torunlu sırtlarında demir damacanalı eşekler yok, yalnızlığını artiran iniş çıkış yolu bile kalmamış neredeyse.Traktör değil insan bile yürümekte zorlanacak kadar bozulmuş yoluyla yas tutmuş adeta.O gürül gürül akan suyu azalmış. ve civar bölgesinin meşhur çeşmesi YOLU başta Güney Belediyesi ve hayır sever insanların minnetini bekliyor.Su ve YOL un ne kadar büyük bir hayır ve hizmet olduğunu burda anlatmaya gerek yok.Yıllarca Güney'in suyunu da saglamis olan bu dere yolu vahim durumda, en 20 senedir grayder uğramıyor neredeyse gecmek isteyenlere işkence
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Telephone
Website
Address
Denizli