11/02/2021
Bizim kardeşliğimizi Yıllar Eskitemez.. 🕊️
Tokal'in ilk Abileri...
MUHAMMET E. KÖYMEN
ERAY BİLİR
DİYADİN DÜZ
İZZET BAŞ
OĞUZHAN YÜCEL
UĞURCAN KAPLANKAYA
KENAN AYGÖREN
MUSTAFA TALAY
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Toki Köprülü Anadolu Lisesi, High School, Dsi toki konutları girişi Yüreğir/Adana, Adana.
11/02/2021
Bizim kardeşliğimizi Yıllar Eskitemez.. 🕊️
Tokal'in ilk Abileri...
MUHAMMET E. KÖYMEN
ERAY BİLİR
DİYADİN DÜZ
İZZET BAŞ
OĞUZHAN YÜCEL
UĞURCAN KAPLANKAYA
KENAN AYGÖREN
MUSTAFA TALAY
12/08/2016
Bunları ayırana helal olsun 👍🏻
Hızlı olan kazansın 😉
Başarılar.
-Diyadin
Yarın ygs sınavına girecek olan arkadaşlarıma başarılar dilerim allah kalbinize göre versin. .
-eray
18/02/2015
Bir varmış bir yokmuş..
Okulun spor sahasının arka taraflarının jiletli tellerle kapatılma Fikrine Ne diyorsunuz? Benim görüşümce Despot İdarenin Yine Saçma Kararlarından Birisi...
Tatil de bitmek üzere hepiniz okulu çok özlediniz demii :) :)
19/05/2014
19 Mayıs Atatürk'ü Anma , Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun.
-Eray
Yarin soma için Siyah giyinelim arkadaşlar . Dualarımız sizinle soma ..
-Eray
Seni Toki Köprülü Anadolu Lisesi asla unutmayacak KOCA YÜREKLİ ADAM .. Allah rahmet eylesin , mekanı cennet olsun , hepimizin başı sağolsun .. Kalbimizdesin UĞUR AVŞAR..
-Eray
Cuma günü çıkışta, müzik grubuyla ilgili bi duyuru yapılmıştı, ne olduğunu hatırlayan var mı ?
Toki Köprülü Anadolu Lisesi Öğrenci Arkadaşlarım
Milli Eğitim Bakanlığının günümüz çalışmalarından biri, Orta öğretim ve LİSE okullarının çevre düzenlemesini ÜNİVERSİTE sistemine çevirebilmek . Yani Duvarları kaldırarak daha serbest , Engelsiz ve modern eğitim vermek . Fakat bizim okul idaresi , bunun tam tersi olarak Adana'da eşi benzeri görüşmemiş bir duvar yaptılar. 3-5 Tane gardiyanda getirdilermi tam bir kapalı cezaevi. İdare bu duvarı yaparken , ne kadarda öğrenci güvenliğini için kılıfının Arkasına sığınsada , Bu duvarın Kantinin menfaatleri için yaptığı bilinmektedir.(NOT:Duvar maliyetlerinin %80'ını Kantinci Seyhan Beyimiz Karşılıyor.) Size tavsiyem Hakkınızı Yedirmeyin. Öğle Arasında iznimiz olan 1 Saati, dışarıda geçirmek için gerekirse Velinizide Alıp Gelin Dilekçenizi verin. O izin sizin en doğal hakkınız.(Okuldaki 2,3 hocanın kızları nasıl öğle arasında izin alarak çıkabiliyor . Tokide oturmayıp izin almış 20-25 kişi nasıl dışarı çıkıyorsa Sizinde En Doğal Hakkınız.)
NOT: O duvarın kantine maliyetinin Acısı Bizden çıkacak
NOT: Rant ve Ekonomik sebeplerle Alet olan idarenin Velinizi Dolduruşa getirmesine izin vermeyin
YAKTIM ALLAH TAYFASI..!