Medpodjetniški izobraževalni center (ŠC Velenje)

Medpodjetniški izobraževalni center, Koroška 62 a, 3320 Velenje

Mestna občina Velenje

🔊Z električnim bicy 🚲 kolesom po Velenju povsod, se naš župan Bojan Kontič 👍💪veselo vozi naokrog. Kdor sreča ga, mu naj petko✋da! Ker #nizivlejabrezVeleja in ker #niVelejabrez Bojan Kontič

Projekt Smart Commuting (za električno bicy kolo) je v višini 85 % sofinanciran iz programa Interreg Srednja Evropa.

Od danes je prebivalcem in obiskovalcem Kamnika na voljo sistem izposoje mestnih električnih koles KAMKOLO. Sistem je bil razvit na Šolskem centru Velenje v sodelovanju s podjetjem Vizija Sport d.o.o. in drugimi kooperanti. #kamkolo

Slavnostna prireditev ob 60-letnici ŠC Velenje

Jutri se pričenjajo dnevi odprtih vrat Šolskega centra Velenje.

Vse, ki se želite dneva odprtih vrat udeležili s svojimi starši, pričakujemo na Medpodjetniškem izobraževalnem centru, Koroška cesta 62a, v petek, ob 8.00, pred stavbo MIC3.
Vabljeni, da se nam pridružite pod mavrico znanja.

ptujinfo.com

Na Ptuju samopostrežna izposoja koles imenovana Pecikl

Pa smo PECIKL tudi uradno odprli za uporabo...

ptujinfo.com Mestna občina Ptuj je odprla sistem za izposojo koles, ki so ga Ptujčani pomagali poimenovati – Pecikl. Gre za mrežo postaj avtomatiziranega sistema za brezplačno izposojo mestnih koles v mestni občini, ki omogoča javni dostop do koles.

Vzpostavili smo sistem izposoje koles v Mestni občini Ptuj

Nekaj se dogaja... 😀

Šolski Center Velenje

Pridružite se nam na poletnih delavnicah!

Frekvenca mladih

Čaw,Živ,Serbus lejga 😀
Ker bo mladinska oddaja od septembra naprej zagnala nove motorje, te vabimo da se nam pridružiš.
Torej vsi zainteresirani, ki bi radi sodelovali tako ali drugače pri ustvarjanju mladinske oddaje vas prosimo da nam pišete v inbox.
Iščejo se predvsem dijaki - 2fanta in 2punci. 😀
Pa kar pogumno
#FrekvencaMladih
Prosimo za delitev te objave.

Šolski Center Velenje

V četrtek, 1. 2. 2018, je na Medpodjetniškem izobraževalnem centru potekalo Ponovoletno srečanje Šolskega centra Velenje. Zbranim gostom, predstavnikom podjetij, zavodov, državnih institucij in šol našega Šolskega centra smo predstavili opravljeno delo, dosežke in uspehe preteklega leta ter naše načrte za leto 2018.

Direktor našega Šolskega centra, Janko Pogorelčnik, in vodja našega Medpodjetniškega izobraževalnega centra, Darko Lihteneker, sta s predstavniki podjetij Ducati Komponenti, d. o. o., ETT Lighting, d. o. o. in Metrel, d. d. podpisala pogodbe o sodelovanju.

V letu 2018 si želimo skupaj doseči še več!

Informativni dan 2018

Pa smo ga postavili...

Obeležje prijateljskih mest Velenja

V prazničnem mesecu septembru smo na Titovem trgu pri vhodu v občinsko zgradbo postavili obeležje, na katerem so navedena prijateljska mesta Velenja. Obeležje je namenjeno našim občankam in občanom, gostom in drugim obiskovalcem mestne hiše, turistom v mestnem središču in kaže na bogato mednarodno sodelovanje občine.
Mednarodno sodelovanje Mestne občine Velenje je zelo razpršeno. Z nekaterimi mesti smo povezani formalno, saj smo podpisali namero ali sporazum o pobratenju občin. Z nekaterimi mesti pa smo povezani partnersko na posameznih projektih in na takšen način vzdržujemo sodelovanje in izmenjavo izkušenj. Zelo pogosto se na nas obračajo predstavniki držav iz nekdanje republike Jugoslavije, ki si želijo pridobiti čim več informacij o dobrih praksah, ki smo jih implementirali v naši občini. Pogosta so tudi sodelovanja na kulturno-glasbenem področju in v okviru projektov Evropske unije. V zadnjem obdobju smo prejeli dve prošnji iz drugih celin za vzpostavitev novega sodelovanja.
Velenje se v okviru krožnega partnerstva (The Circle of Twin Towns) povezuje z mesti Esslingen am Neckar (Nemčija), Piotrków Trybunalski (Poljska), Videm (Italija) in Vienne (Francija).
Sodelujemo tudi z mesti Banja Luka (Bosna in Hercegovina), Čehov (Rusija), Druskininkai (Litva), Feldkirchen (Avstrija), Gazi Baba – Skopje (Makedonija), Istočno Novo Sarajevo (Bosna in Hercegovina), Lukavac (Bosna in Hercegovina), Pljevlja (Črna gora), Prievidza (Slovaška), Prijedor (Bosna in Hercegovina), Qingdao (Kitajska), Sremska Mitrovica (Srbija), Ulcinj (Črna gora), Split (Hrvaška), Valjevo (Srbija), Vranje (Srbija) in Vrnjačka Banja (Srbija).

Nova kolesarska steza v Brestanici

MICikel tudi v Krškem...

4d.rtvslo.si Vabljeni ogledu na RTV 4D

Kmalu bomo kolesarili tudi v Krškem! Postaje sistema izposoje koles vzpostavljamo pred občino, pri šolskem centru in na železniški postaji.

krsko.si

Jeseni tudi v Krškem izposoja koles - krsko.si

Kmalu bo postavljen sistem izposoje koles MICikel tudi v Krškem!

krsko.si Jeseni tudi v Krškem izposoja koles Najnovejše aktualne novice Občine Krško. Preverite zadnje novice Občine Krško

V Bohinju je zraslo solarno drevo...

nascas.si

Sistem za izposojo koles BICY | Novice: Velenje, Šoštanj, Šmartno ob Paki - Naš čas

nascas.si Velenje, 1. marca -  Sistem za izposojo koles BICY, ki v zimskih mesecih ni bil aktiven, na njem pa so opravili vsa potrebna  popravila, ponovno deluje. Vključuje 81 koles na 15 izposojevalnih post

Svet

V tem tednu smo že govorili o vajeništvu, ki se uvaja v srednje šole. Da je praksa še kako pomembna, dobro vedo tudi v Šolskem centru Velenje, kjer že 60 let izobražujejo kadre, ki jih okolje potrebuje.
Njihova tehnologija je med najboljšimi na evropskih tleh. Zato tiste, ki že delajo, izkoristijo tudi podjetja, kot so Akrapovič, Lek, Krka, Kolektor in seveda okoliški velikan - Gorenje, ki svoje zaposlene izobražuje prav v velenjskem šolskem centru.

Teorija in praksa z roko v roki: Šolski center Velenje izobražuje kadre, ki jih okolje potrebuje

24ur.com

Včeraj nas je obiskala Ljudska univerza Velenje. Predstavili smo naše delovanje ter vizijo in se pogovorili o sodelovanju na področju izobraževanj in usposabljanj.

Obiskali so nas predstavniki domov Centra za šolske in obšolske dejavnosti, s katerim že vrsto let odlično sodelujemo. Predstavili smo jim naše delovanje in projekte ter jih popeljali po učnih laboratorijih MIC-a.
Za enega njihovih domov v Bohinju pri nas nastaja prav posebno solarno drevo v obliki smreke.

Mestna občina Velenje

Brezplačni preventivni zimski pregledi osebnih vozil

Jutri, v sredo, 9. novembra 2016, bodo od 11. do 13. ure v delavnicah Medpodjetniškega izobraževalnega centra Velenje (Koroška cesta 62 a, Velenje) potekali brezplačni preventivni zimski pregledi osebnih vozil.

Na vozilih bodo pregledovali 12 kontrolnih točk (luči spredaj in zadaj ter smerne in opozorilne utripalke; osvetlitev prtljažnika, notranjosti in sovoznikovega predala; kontrolne lučke, hupo; napravo za čiščenje stekel; metlice brisalcev; vetrobransko steklo; hladilni sistem; akumulator; klinasto-rebrasti jermen; zavorni sistem (zavorne obloge, zavorna tekočina); izpušni sistem; pnevmatike (pregled stanja pnevmatik); nivo motornega olja ter karoserijo in lak.

Organizator akcije je Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Mestne občine Velenje v sodelovanju z Medpodjetniško izobraževalnim centrom Šolskega centra Velenje.

Vsi udeleženci prejmejo tudi odsevno telo (odsevno kresničko ali odsevni trak).
Vabljeni, da tudi sami preverite brezhibnost svojega vozila!

Manj motornega prometa v Velenju

Ste že obiskali novi Bicy postaji pri Velenjki in v Pesju?

4d.rtvslo.si Dnevno - informativna oddaja

jeffsbiketour.wordpress.com

WHERE THE HELL IS VELENJE SLOVENIA? & WHAT IS THERE TO DO?

Jeffov pogled na Velenje.

jeffsbiketour.wordpress.com I volunteered to set up an Electric-Bike (E-Bike) testing area., during the European Mobility Week.  I love to bicycle, but for transportation the E-Bike can replace your car, in lots of situations…

Šarčević u Ljubljani razgovarao o dualnom obrazovanju

novosti.rs Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Srbije Mladen Šarčević razgovarao je danas u Ljubljani s ministarkom obrazovanja, nauke i sporta Slovenije Majom Makovec Brenčič o dualnom obrazovanju

| MIZS

Tudi ministrica Makovec Brenčičeva pozitivno o projektu MOC (MIC) Valjevo.

mizs.gov.si Ministrica za izobraževanje, znanost in šport dr. Maja Makovec Brenčič je v petek, 28. oktobra, gostila ministra za izobraževanje, znanost in tehnologijo Republike Srbije Mladena Sarčevića z delegacijo. Pogovarjala sta se o vprašanjih s področja znanosti, visokega šolstva, srednješolskega izobraževa...

preda.rs.ba

Sajam inovacija i takmičenje iz programiranja LEGO robota

Dijaka ERŠ, Vito Drolec in Kamil Kosi, sta premagala vso mednarodno konkurenco! Čestitamo!

preda.rs.ba Sajam predstavlja završnu aktivnost u sklopu projekta „Ujedinjeni gradimo bolju budućnost-NEW AGE“, koji implementira Mašinska škola Prijedor u saradnji sa Mješovitom srednjom školom iz Tešnja uz podršku Agencije za ekonomski razvoj grada Prijedora „PREDA-PD“.

Obiskal nas je minister za izobraževanje, znanost in tehnologijo Republike Srbije Mladen Šarčević z delegacijo.
Po predstavitvi Šolskega centra Velenje in Medpodjetniškega izobraževalnega centra smo se dogovarjali o izvedbi pilotnega projekta MOC Valjevo (Međupreduzetnički obrazovni centar Valjevo) in o možnostih sodelovanja obeh držav pri izvedbi projekta. Projekt, ki nastaja pod okriljem Medpodjetniškega izobraževalnega centra Velenje, zajema vzpostavitev medpodjetniškega izobraževalnega centra v srbskem Valjevu. Takšen center bo nudil možnosti usposabljanj in izobraževanj, upoštevajoč potrebe v lokalnem okolju ter podjetja v regiji, z namenom dviga kakovosti kadra na trgu dela.

Agencija za ekonomski razvoj mesta Prijedor (Bosna in Hercegovina) je povabila predstavnike Medpodjetniškega izobraževalnega centra ŠC Velenje na mednarodni sejem New Age, v okviru katerega poteka tudi mednarodno tekmovanje v programiranju mobilnih robotov Lego od 24. 10. od 25. 10. 2016 v Prijedoru.
Tekmovanja sta se udeležila dijaka 2. TM, Kamil Kosi in Vito Drolec, sta bila za to tekmovanje izbrana pri krožku robotike.
Na tekmovanju sta premagala vso mednarodno konkurenco in dosegla 1. mesto. Iskrene čestitke.

[10/27/16]   V petek, 28. 10. 2016, bo Velenje, na pobudo župana in vodje Medpodjetniškega izobraževalnega centra ŠC Velenje, obiskal minister Republike Srbije za izobraževanje, znanost in tehnološki razvoj, g. Mladen Šarčević. Gre za njegov prvi obisk v Sloveniji.

Po ogledu MIC-a bomo v okviru delovnega srečanja predstavili pilotni projekt MOC Valjevo (Međupreduzetnički obrazovni centar Valjevo) ter se pogovorili o možnostih sodelovanja obeh držav pri izvedbi projekta.

Projekt, ki nastaja pod okriljem MIC-a, zajema vzpostavitev medpodjetniškega izobraževalnega centra v Valjevu, Srbija. Takšen center bo nudil možnosti usposabljanj in izobraževanj, upoštevajoč potrebe v lokalnem okolju ter podjetja v regiji, z namenom dviga kakovosti kadra na trgu dela.

Minister ter vodja MIC-a bosta ob 18.00 uri na voljo za izjave za medije.

Novi postaji sistema se nahajata v Pesju in pri TC Velenjka. Bicyklaj tudi ti! :)

Razširitev sistema BICY v Velenju

Že od leta 2012 imamo v Mestni občini Velenje na voljo sistem BICY – brezplačen avtomatiziran sistem za izposojo mestnih koles.

Zaradi velikega zanimanja za izposojo koles in pozitivnih odzivov uporabnikov smo se v Mestni občini Velenje odločili za novo razširitev avtomatiziranega sistema izposoje mestnih koles t.i. sistema BICY. Sistem BICY smo nadgradili še z dvema postajama, in sicer v KS Pesje (pri Gasilskem domu Pesje) ter pri trgovskem centru Velenjka. V Velenju bo tako kmalu 11 postaj, 88 priključnih mest oz. stojal in 51 koles.

Sistem BICY je brezplačen avtomatiziran sistem za izposojo mestnih koles, ki trenutno vključuje 61 koles na 13 izposojevalnih postajah v Velenju in Šoštanju. Omogoča izposojo kolesa za uporabo v mestnem okolju, do 14 ur na teden za uporabnika. V sistem so vključena kakovostna kolesa slovenskega proizvajalca KRPAN. Izposojeno kolo lahko vrnete na katerikoli postaji oziroma prostem stojalu sistema BICY. Sistem je bil razvit lokalno, s strani zunanjega izvajalca Šolski center Velenje in sicer v sklopu EU projekta BICY, v katerem je MOV nastopala kot partner. V sistem BICY so vključena kakovostna kolesa slovenskega proizvajalca KRPAN. V prvi fazi je bilo postavljenih pet postaj v mestu, in sicer na Avtobusnem postajališču Velenje (Kopališka cesta 2 a), pred občinsko zgradbo (Titov trg 1), pri Vili Bianci (Stari trg 3), pred Mladinskim hotelom (Efenkova ulica 61 a) in pred stavbo C Šolskega centra Velenje (Trg mladosti 3). Na voljo je bilo 25 koles. Zaradi velikega zanimanja smo se že v letih 2013 in 2014 odločili za razširitev. Tako smo postavili 4 nove postaje, in sicer na lokaciji pri Mestnem stadionu, v Sončnem parku, na Gorici ter na Selu. V letu 2014 se je v sistem BICY vključila tudi Občina Šoštanj z 20 kolesi na štirih postajah: Tresimirjev park, Kajuhov park, Metleče 12, Topolšica. Šoštanjski sistem koles je kompatibilen velenjskemu in omogoča storitve izposoje kolesa za uporabo v Velenju in Šoštanju. Občani si lahko izposodijo ali vrnejo kolo tako v Velenju kot Šoštanju.

Za uporabo sistema BICY je potrebna osebna registracija uporabnika. Velenjčani se lahko registrirajo v Turistično-informacijskem centru Velenje, vsem uporabnikom pa je v pomoč pri uporabi sistema BICY na voljo tudi telefonska številka 080 19 61. Sistem BICY je brezplačen, tako iz vidika registracije kot uporabe. Le ob blokadi ali izgubi uporabniške kartice se ponovna izdaja zaračuna 6 EUR. Večja poškodba ali odtujitev kolesa pa 600 EUR.

Novost pri zadnjih dveh postajah BICY (Pesje, Velenjka) je posodobljen način izposoje koles, saj uporabniško kartico približaš stebričku (ne tipkovnici). Na novih dveh sistemih je tudi svetlobni signal, da tudi gluhe in naglušne osebe seznani, kdaj je sistem odklenjen oz. zaklenjen.
Vse postaje za izposojo koles BICY so opremljene tudi s tablami, na katerih so navodila za uporabnike.

V sistem avtomatizirane izposoje mestnih koles (sistem BICY) se je doslej vključilo že 2.757 uporabnikov. Od tega je 2.356 uporabnikov v Velenju, ter 401 uporabnikov v Šoštanju. Število izposoj je preko 124.000 od začetka delovanja sistema BICY. Od tega je okoli 109.000 tisoč izposoj v Velenju in okoli 15.000 izposoj v Šoštanju.

Solarno drevo je zraslo na Medpodjetniškem izobraževalnem centru. Več lahko preberete v aktualni številki Revije EOL (Specializirana revija za trajnostni razvoj) 111/112 v spodnjem članku ali na povezavi http://www.zelenaslovenija.si/images/stories/eol/EOL_111-112/EOL_111-112.pdf

4d.rtvslo.si

Šaleška dolina – kako ljudi prepričati v pešačenje, uporabo koles in javnega prevoza

4d.rtvslo.si Kako bi prepričali občane, da bi še večkrat sedli na kolo, da bi uporabljali mestni in med mestni prevoz z avtobusi, ali pa morda razdaljo do delovnega mesta kar prepešačili ? Na ta vprašanja iščejo odgovore v snovanju celostne prometne strategije v obeh občinah Šaleške doline. Gosti v studiu: DARKO...

Tudi Šolski center Velenje sodeluje pri CPS.

SKUPNA CPS DELAVNICA ŠOŠTANJSKE IN VELENJSKE OBČINE ZA PODJETNIKE ŠALEŠKE DOLINE
V sklopu priprave Celostnih prometnih strategij (CPS) je Občina Šoštanj skupaj z Mestno občino Velenje, 12. 10. 2016, v Velenju pripravila delavnico z naslovom Na delo brez odtisa, ki se jo je poleg predstavnikov obeh občin, izdelovalcev CPS in Ministrstva za infrastrukturo udeležilo lepo število predstavnikov podjetij in organizacij Šaleške doline.

Prišli smo do točke, ko je začaran krog naraščanja prometa in gradnje vedno nove še obsežnejše in še dražje prometne infrastrukture nevzdržen. CPS je priložnost, da stanje izboljšamo in z blažjimi ukrepi na koncu pridemo do še večjega učinka. Obenem lahko izkoristimo proizvodnjo, znanje in obstoječe energente Šaleške doline, s stimulativnimi ukrepi in ekološkim delovanjem pa prispevamo k boljšemu počutju in manj bolniških odsotnosti med zaposlenimi. Zaposlovalci, s tem pa tudi širša skupnost, lahko s tem samo pridobijo.

Slišali smo veliko konstruktivnih razmišljanj, predlogov in pripravljenosti za sodelovanje tudi s strani delodajalcev.
Upamo, da jih bomo skupaj uresničili!
Več na www.sostanj.si.

Šumer d.o.o

Vse dijake Strojne šole Velenje obveščamo, da podjetje Šumer d.o.o. tudi v šolskem letu 2016/ 2017 nudi opravljanje praktičnega usposabljanja v njihovem podjetju, kot tudi delo med počitnicami.

V sklopu praktičnih usposabljanj nudijo tudi kadrovske štipendije. Za več informacij se obrnite na kadrovsko službo podjetja preko e-mail naslova: [email protected] oziroma preko telefonske številke: 03-780-62-12.

Proizvodnja vzmeti, kovinskih izdelkov in izdelkov iz kovinoplastike
Kontakt: (03)780-62-10, [email protected]
Delovni čas trgovine: Pon.-Pet. 7:00-17:00

Want your school to be the top-listed School/college in Velenje?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Wednesday 07:00 - 15:00
Thursday 07:00 - 15:00
Friday 07:00 - 15:00
Other Schools in Velenje (show all)
Skupnost dijakov Gimnazije Velenje Skupnost dijakov Gimnazije Velenje
Trg Mladosti 3

Športna vzgoja Gimnazija Velenje Športna vzgoja Gimnazija Velenje

Stran aktiva Športne vzgoje Gimnazije Velenje

Šola vožnje Antlej Šola vožnje Antlej
Trg Mladosti 6
Velenje, 3320

Uradne ure: PON.- PET. od 9 do 12 ure ter TOR. in ČET. še v popoldanskem času od 15 do 17 ure

Varstvo nana Velenje Varstvo nana Velenje
LIPA 43
Velenje, 3320

Varstvo se nahaja v Velenju na Gorici v mirnem urbanem okolju z veliko igralnico in zelenico :-))))) info: 040 / 728- 901 email: [email protected]

Gustava Šiliha Velenje Gustava Šiliha Velenje
Velenje

Gustava Šiliha

Visoka šola za varstvo okolja Visoka šola za varstvo okolja
Trg Mladosti 2
Velenje, 3320

Samostojni visokošolski zavod, Visoka šola za varstvo okolja, Velenje.

ŠC Velenje, Višja strokovna šola ŠC Velenje, Višja strokovna šola
Trg Mladost 3

Šolski center Velenje, Višja strokovna šola

malisportnik.si malisportnik.si
Salek101

Glasbena šola Pačnik Glasbena šola Pačnik
Škale 40

Glasbena šola Pačnik Nejc Pačnik s.p. Škale 40, 3320 Velenje

Glasbena šola Fran Korun Koželjski Velenje Glasbena šola Fran Korun Koželjski Velenje
Jenkova 4
Velenje, 3320

Glasbena šola Fran Korun Koželjski Velenje je ena največjih, najbolj znanih in uspešnih slovenskih glasbenih šol, tako v slovenskem kot širšem prostoru.