Druga osnovna šola Slovenj Gradec

Druga osnovna šola Slovenj Gradec je bila leta 1992 prva novozgrajena šola v samostojni Sloveniji. Naš kolektiv šteje 82 članov. Centralno šolo obiskuje 450 učencev, podružnico v Pamečah pa 90 učencev.

Dragi mali in veliki ŠOLARJI, imejte najlepše počitnice! 🤗

Šolske skrbi in stvari
moraš v predal zakleniti,
da ti ne morejo počitnic greniti,
a tudi ne pobegniti.

Nato moraš počitnicam
natančno dneve prešteti
in vsak dan moraš nekaj
hoteti, želeti, početi.

Feri Lainšček (iz zbirke Cicibanija)

* VALETA 2019 *

V četrtek, 13.6.2019, je na naši šoli potekala Valeta 2019. Od osnovnošolskih klopi so se poslovili devetošolci. Pripravili so kulturni program, skozi katerega so na šaljiv način predstavili zanimive in prelomne dogodke tekom šolanja. Osrednji del prireditve je bila svečana podelitev spričeval. Ravnateljica ga. Nada Duler je vsakemu devetošolcu izrekla nekaj spodbudnih besed in čestitke ob zaključku šolanja.

Po kulturnem programu smo učitelji in starši prijetno poklepetali, učenci pa so večer nadaljevali s plesom. Vsem devetošolcem želimo, da uresničijo svoje sanje na nadalnji poti življenja.

* PROSLAVA OB DNEVU DRŽAVNOSTI IN ZAKLJUČEK ŠOLSKEGA LETA *

Šolsko leto zaključujemo s proslavo, kulturnim programom in s podelitvijo priznanj najuspešnejšim učencem!

* ŠPORTNI DAN NA PODRUŽNICI PAMEČE *

Na Podružnični šoli Pameče-Troblje smo izpeljali dan poln športa. Orientacijski klub Slovenj Gradec nam je pripravil orientacijski poligon, na katerem so se preizkusili vsi učenci šole. Dan smo si zapolnili še s FIT igrami ter odbojko na mivki.

Učiteljice Podružnice Pameče - Troblje

* OBISK NAŠIH UČENCEV V DOMU STAROSTNIKOV *

V sredo, 19. 6. 2019, so se učenci NIP umetnost stanovalcem Koroškega doma starostnikov Slovenj Gradec predstavili z igro Babica s pripovedovanjem, Matic z velikim spoznanjem, avtorice Bože Božene Lesjak. Učenci so skozi igro prikazali, kako pomembno je izkazovanje ljubezni, naklonjenosti v krogu družine, med prijatelji, znanci ... Za glasbeno popestritev so poskrbeli šestošolci: Kali, Eva, Katarina in Matevž.

Uživali so vsi - stanovalci in učenci, saj se vsi zavedajo, kako pomembno je v današnjem času medgeneracijsko povezovanje.

Koroški dom starostnikov - PE Slovenj Gradec

4. dan

3. dan

* ZAKLJUČNA EKSKURZIJA ŠESTOŠOLCEV NA NOTRANJSKO *

Šestošolci so bili v sredo, 5. 6. 2019, na zaključni ekskurziji na Notranjskem. Pot jih je vodila do Dolenjega Jezera, Cerkniškega jezera, Bloškega jezera, grada Snežnik, Cerknice in Rakovega Škocjana. Preberite in oglejte si nekaj utrinkov z zaključne ekskurzije šestošolcev.

ZAKLJUČNA EKSKURZIJA

Deset do sedmih se dobimo,
da z avtobusom odhitimo.

Med vožnjo se igramo
in veselo klepetamo.

Na Notranjsko smo prispeli,
vsi srečni in veseli.

Do jezera smo se pripeljali,
noge vanj namakali.

Na Snežnik smo se povzpeli,
saj smo si želeli.

Domov smo prišli,
polni »cukra« in bedarij.

Nil in Matevž, 6. b

IZLET NA NOTRANJSKO

Z avtobusom na Notranjsko odpravili smo se,
ki kar daleč je.

Na prvi postaji všeč nam je bilo,
saj naravni pojavi vedno zanimivi so.

Enkrat je, drugič ga ni –
Cerkniško jezero prav čudno se mi zdi.

Vodič veliko povedal nam je.
Prav zanimivo je bilo poslušati informacije.

Osupli nad Rakovim Škocjanom smo bili,
z odprtimi očmi ogledovali lepote smo si.

Domov pozno odpravili smo se.
To res lep izlet bil je.

Ajša, 6. a

ZAKLJUČNA EKSKURZIJA

V sredo, ko dan se je začel,
avtobus hitro je prispel.
V njega smo skočili
in se šele na Notranjski zbudili.

Ko v Cerknico smo prišli,
hitro smo pomal‵cali,.
Nato v muzej smo odšli,
kjer odkrili smo veliko novih stvari.

Do Bloškega jezera smo se še odpeljali,
da tamkajšnje lepote bi spoznali.
Ko v njega smo noge namočili,
hitro smo se osvežili.

Kar naenkrat utrujeni smo postali,
zato smo se proti domu odpeljali.
Ko v Slovenj Gradec smo prišli,
starši so nas že čakali.

Ta dan je bil zelo zanimiv,
zato ga bo kdo še ponovil.

Eva in Kali, 6. b

EKSKURZIJA

Jezero je, jezera nej.
»Tam so požiralniki, glej.«
To je Veliki naravni most,
ob njem leži čudoviti gozd.

Čez Mali naravni most ne hodi se,
saj veliko nevarnosti je.
Pod njim teče reka sedmerih imen,
v Cerkniško jezero se zliva Stržen.

Grad Snežnik ima tri nadstropja,
ki spominjajo na dragocena poslopja.
Okoli njega se vije jarek.
Najlepše je, ko tja pokuka tudi kakšen sončni žarek.

Timeja, 6. c

2. dan

1. dan

[06/10/19]   * LETNA ŠOLA V NARAVI 2019 *

4. DAN: Naše šola v naravi se počasi zaključuje. Dopoldne smo dopolnili znanje o rastlinah, zeliščih in drevesih, ki rastejo v parku našega počitniškega naselja. Dan smo zaključili s plesom, jutri pa nas čaka še podelitev plavalnih priznanj.

3. DAN: Danes smo že na polovici našega bivanja na Debelem rtiču. Učenci pridno usvajajo plavalne tehnike in hitro napredujejo. Kmalu jih čaka plavalno preverjanje. Poleg plavanja so popoldne spoznavali okolico rtiča (Lov za skritim zakladom in Orientacija).

2. DAN: Zakorakali smo v drugi dan naše šole v naravi. Učenci napredujejo v plavanju v bazenu in morju. Popoldne nam je popestrila vožnja z ladjico v Koper. Tam smo se sprehodili po starih mestnih ulicah, kupili par spominkov in se ohladili s sladoledom. Zvečer nas čaka tekmovanje za najbolj izvirno frizuro.

1. DAN: Učenci, učitelji in spremljevalci smo ob 13:00 varno prispeli na Debeli rtič. Pred tem smo se ustavili še v Postojnski jami, kjer smo občudovali ogromne kapnike in znamenito človeško ribico. Po kosilu smo se razdelili v plavalne skupine in začeli z vodnimi aktivnostmi, zvečer pa nas čaka še "Pokaži kaj znaš".

------ SLIKE SI LAHKO OGLEDATE V POSEBNEM ALBUMU ------

* ZAKLJUČNA EKSKURZIJA DEVETOŠOLCEV *

V četrtek, 6.6.2019, so se naši devetošolci odpravili na zaključno ekskurzijo na Gorenjsko. Pot jih je vodila v Kranjsko Goro, Zelence, Planico in na Bled. Na Bledu so učenci v pustolovsko-adrenalinskem parku preizkušali svoje športne veščine. Oglejte si nekaj utrinkov iz njihove ekskurzije.

* DRŽAVNO PRVENSTVO V ATLETIKI *

V sredo, 5.6.2019 je v Žalcu potekalo državno prvenstvo v atletiki. Tekmovanja so se udeležili štirje učencu naše šole.

Nuša Lužnik je pri mlajših učenkah v metu vorteksa zasedla odlično drugo mesto. Tjaž Štalekar je pri mlajših učencih v metu vorteksa zasedel osemnajsto mesto. Pri starejših učenkah v metu krogle je Janine Lužnik zasedla šesto mesto, Leja Bricman pa dvanajsto mesto.

Vsem tekmovalcem čestitamo za dosežene rezultate!

* TABOR PRVOŠOLCEV NA KOPAH *

ČETRTEK: Taborniki Rod bistrega potoka iz Mute so nam popestrili popoldan na taboru in nam predstavili taborniške aktivnosti.

PETEK: Danes smo se preizkusili še v orientaciji. Geslo orientacije je bilo “V NARAVI JE LEPO”!

Spoštovani starši in obiskovalci koncerta MPZ Druge osnovne šole Slovenj Gradec. Zahvaljujemo se vam za vso podporo in obisk koncerta. Skupaj smo pričarali čudovit večer.

* ZAKLJUČNA PRIREDITEV - TEKMOVANJE ZA ČISTE ZOBE *

V torek, 28. 5. 2019, so se učenci 6. c podružnice Pameče-Troblje in 6. b centralne šole udeležili nagradne zaključne prireditve "36. Tekmovanje za čiste zobe ob zdravi prehrani". V Hali Tivoli v Ljubljani jih je zabaval Kapitan Aquafresh, akrobatska skupina Dunking Devils in glasbena skupina Čuki. Med potjo proti domu so si učenci privoščili prigrizek v McDonald'su.

Gospa Majda in gospa Barbara iz šolske zobne ambulante sta učence nagradili še z zobno pasto in zobno ščetko za še bolj zdrave in bleščeče zobe.

* DRŽAVNO TEKMOVANJE V ZNANJU MATEMATIKE ZA VEGOVA PRIZNANJA 2018/19 *

V soboto, 13. 4. 2019, je potekalo državno tekmovanje v znanju matematike za Vegova priznanja. Tekmovanja se je udeležilo 6 učencev naše šole.

Zlato priznanje je prejel Luka Vaupot iz 8.b razreda, srebrno priznanje pa so prejeli: Niki Globočnik Šegel iz 9.c, Anže Kotnik iz 9. b, Valentin Ozimic iz 7.c in Lan Krištofelc iz 5.a razreda.

Vsem tekmovalcem čestitamo za prikazano znanje!

Mentorji: Tatjana Glavič, Katja Perše Paradiž, Anita Pokržnik in Dušan Klemenčič

* TEKMOVANJE MLADIH RAZISKOVALCEV SLOVENIJE IN DRŽAVNO TEKMOVANJE V ROBOTIKI *

Prejšnji torek, 14. 05. 2019 so se trije devetošolci v Murski Soboti udeležili 53. državnega srečanja mladih raziskovalcev, ki je potekalo v organizaciji Zveze za tehnično kulturo.

Državno srečanje je bilo vrh piramide, ki jo sestavlja skoraj tisoč raziskovalcev s petsto nalogami. Na državno raven se je uvrstilo 241 raziskovalnih nalog, ki jih je pod mentorstvom 369 mentorjev izdelalo 417 učencev in dijakov. Naloge so bile razvrščene v 19 raziskovalnih področij. Živa Stopar je pod mentorstvom učitelja Dušana Klemenčiča na področju računalništva in telekomunikacij s svojo raziskovalno nalogo z naslovom Wi-fi prihodnosti osvojila srebrno priznanje. Učenca Anže Kotnik in Aleks Štalekar pa sta pod mentorstvom učitelja Nejca Žagarja na področju elektrotehnike, elektronike in robotike z raziskovalno nalogo Upravljanje strojev in naprav s krmilno-robotsko rokavico usvojila zlato priznanje.

Po zagovoru raziskovalne naloge pa sta se učenca Anže in Aleks udeležila še državnega tekmovanja RoboCupJunior v Mariboru na Fakulteti za elektrotehniko, kjer sta v disciplini »Reševanje črta« med skoraj 30-imi tekmovalci dosegla odlično 15 mesto.

Za vsa osvojena priznanja učencem izrekamo izredno pohvalo in čestitke.

* MEDOBČINSKO TEKMOVANJE “S KOLESOM V PROMETU” *

V petek, 17. maja 2019, je na naši šoli potekalo medobčinsko tekmovanje "S kolesom v prometu". Našo ekipo so predstavljali sedmošolci Matevž Štifter, Jure Nabernik, David Švikart, Teo Hudovernik in Nal Raško. Skupinsko so dosegli 3. mesto, najboljši med njimi pa je bil Matevž Štifter, ki je med 30. tekmovalci dosegel 6. mesto.

ČESTITAMO!

* EKSKURZIJA ZA NADARJENE *

V petek, 10. maja smo organizirali ekskurzijo za nadarjene učence iz naše šole, OŠ Šentjanž, OŠ Muta in OŠ Mislinja. Iz naše šele se je ekskurzije udeležilo 10 nadarjenih učencev, ki so v okviru ekskurzije preživeli čudovit dan v Ljubljani. Ogledali so si Hišo eksperimentov, Muzej iluzij, Opero (večini poznano iz Talentov) in Narodno galerijo.

* STRIPOMANIJA *

Pri pouku nemščine radi ustvarjamo. Tokrat so se učenci preizkusili v pisanju oz. risanju stripov s pomladno tematiko. Njihove izdelke si lahko ogledate v avli in v našem kotičku, v Pamečah pa v učilnici nem./ang.

Mentorica: Janja Vasiljevič, prof. ang. in nem.

Mladinski pevski zbor Druge OŠ Slovenj Gradec in Pihalni orkester Prevalje pod vodstvom zborovodkinje in dirigentke prof. Saše Voler vabita na koncert z naslovom »Z LEPEGA NA LEPŠE«, ki bo v četrtek, 23. 5. 2019, ob 19.00, v avli Druge OŠ Slovenj Gradec. Vabljeni!

* REGIJSKO SREČANJE FOLKLORISTOV *

Pretekli ponedeljek je v Rogaški Slatini potekalo regijsko srečanje folkloristov. Udeležila se ga je tudi skupina naše šole in prejela srebrno priznanje! Čestitamo učencem in mentorici učiteljici Dominiki Peršak!

* DRŽAVNO TEKMOVANJE IZ VESELE ŠOLE *

10. aprila je na OŠ Ribnica na Pohorju potekalo državno tekmovanje VESELA ŠOLA. Udeležili so se ga tudi tekmovalci naše šole in se odlično odrezali.

Luka Vaupot (8. b) in Nil Globočnik Šegel (6. b) sta prejela zlato priznanje, Vid Slemnik (5. a), Lan Krištofelc (5. a), Janja Planinšec (8. a), Val Naglič (8. c) in Tin Sekavčnik (8. c) pa srebrno priznanje.

Vsem iskrene čestitke!

Mentorica: Irena Gaber

V četrtek, 25.4.2019, so se na naši šoli odvijale različne ekološko – okoljske dejavnosti, s katerimi smo poskušali ozavestiti vsakega posameznika o skrbi in ohranjanju narave. Današnja družba stremi k vedno večji potrošnji različnih dobrin in v ta namen do skrajnosti izkorišča naravne danosti, teh pa je zaradi eksponentne potrošnje vedno manj. Zemlja je naš dom. Naš edini Dom. Pozabljamo, da si naš planet delimo in da ni samo naš. Živimo v odvisnosti od neživih dejavnikov narave, ki so skrbno prepleteni z vsem živim. Smo del biotske raznovrstnosti. Skrbno čuvanje in ohranjanje planeta pomeni tudi obstoj naše vrste, zato poženimo že enkrat našo miselnost in se začnimo obnašati kot skrbniki vsega kar nas obdaja. Letos je ta dan  posvečen zaščiti ogroženih živalskih in rastlinskih vrst. Smo v obdobju največjega izumiranja vrst. To lahko razumemo kot dejstvo, da je ogroženost našega planeta zelo velika.

V četrtek, 25.4.2019, so se na naši šoli odvijale različne ekološko – okoljske dejavnosti, s katerimi smo poskušali ozavestiti vsakega posameznika o skrbi in ohranjanju narave. Današnja družba stremi k vedno večji potrošnji različnih dobrin in v ta namen do skrajnosti izkorišča naravne danosti, teh pa je zaradi eksponentne potrošnje vedno manj. Zemlja je naš dom. Naš edini Dom. Pozabljamo, da si naš planet delimo in da ni samo naš. Živimo v odvisnosti od neživih dejavnikov narave, ki so skrbno prepleteni z vsem živim. Smo del biotske raznovrstnosti. Skrbno čuvanje in ohranjanje planeta pomeni tudi obstoj naše vrste, zato poženimo že enkrat našo miselnost in se začnimo obnašati kot skrbniki vsega kar nas obdaja. Letos je ta dan posvečen zaščiti ogroženih živalskih in rastlinskih vrst. Smo v obdobju največjega izumiranja vrst. To lahko razumemo kot dejstvo, da je ogroženost našega planeta zelo velika.

* TABOR DRUGOŠOLCEV NA CŠOD PECA*

Po napornih dnevih plezanja, preživetja v naravi (ob ognju), iskanja živalic v potoku, disk golfa, lokostrelstva in orientacije, se jutri naši taborniki vračajo domov okoli 15:00.

CŠOD Peca

[04/24/19]   Drugošolci so prispeli v CŠOD Peca in začeli z dejavnostjo!

* OBMOČNO SREČANJE OTROŠKIH FOLKLORNIH SKUPIN *

10. aprila je bilo v Mislinji območno srečanje otroških folklornih skupin. Naša skupina se je uvrstila na regijsko srečanje, ki bo 10. maja v Rogaški Slatini.

Mentorica: Dominika Peršak

* VELIKONOČNA POJEDINA *

V petek, 5.4.2019, so učenci v okviru razširjenega programa Spoznavanje različnih jedi in kultur, pripravili velikonočno pojedino. Spekli so praznično pletenico, skuhali šunko, pobarvali jajca in naribali hren. Ob bogato obloženi mizi smo nato uživali ob dobrotah, ki so jih učenci sami pripravili. Z zdravo hrano se tokrat nismo obremenjevali, saj je skrivnost, kot radi rečemo, v pravi meri in raznovrstnostnosti!

* KAJETAN VAUPOT DRŽAVNI PRVAK V ŠAHU! *

V soboto, 13. aprila je na Osnovni šoli Šmarje-Sap potekalo neuradno državno tekmovanje za posameznike v šahu do 9. let.

Udeležil se ga je tudi naš učenec Kajetan Vaupot iz 2. a razreda, ki je na tem turnirju osvojil vrhunsko prvo mesto tako v kategoriji do 8. kot v kategoriji do 9. let.

Za izjemen dosežek Kajetanu iskreno čestitamo in mu želimo še veliko podobnih uspehov na nadaljnjih šahovskih tekmovanjih.

Mentor: Dušan Klemenčič

Naši zlati bralci na zaključni prireditvi na Prevaljah.

Danes je na Prevaljah potekalo srečanje zlatih bralcev Koroške. 171 učencev, med njimi 12 iz naše šole, je nagovoril pisatelj Slavko Pregl, gostja kulturne prireditve pa je bila Ljoba Jenče, pevka, pravljičarka in zbirateljica ljudskega izročila.

Društvo Bralna značka Slovenije - ZPMS

otroski.rtvslo.si

Preobremenjenost v šoli

* SODELOVANJE V ODDAJI INFODROM NA RTVSLO *

V petek, 29. marca 2019, so v oddaji RTV Slovenija "INFODROM" na temo o preobremenjenosti učencev v šoli sodelovali tudi štirje naši osmošolci: Gaja Korošec, Alja Mihalj, Tin Sekavčnik in Luka Vaupot. Na spodnji povezavi si lahko ogledate, kaj so povedali.

otroski.rtvslo.si

* ŠOLSKA KNJIŽNICA JE NA FACEBOOKU *

Drage učenke in učenci!

Z veseljem vas obveščamo, da smo aktivirali Facebook stran šolske knjižnice! Na strani lahko najdete knjižnične novosti, vabila na kulturne dogodke in povezave do zanimivih člankov. Prav tako ste vabljeni, da na strani delite svoje knjižne predloge. Napišite nam, kaj radi berete, katere knjige so všeč vam in česa bi si v knjižnici želeli več. Vabimo vas, da knjižnico poiščete pod imenom »Knjižnica Druge osnovne šole Slovenj Gradec« in skupaj z nami ustvarite prijeten spletni kotiček za vse ljubitelje branja.

Knjižnica Druge osnovne šole Slovenj Gradec

Want your school to be the top-listed School/college in Slovenj Gradec?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Wednesday 05:30 - 16:00
Thursday 05:30 - 16:00
Friday 05:30 - 16:00
Other Elementary Schools in Slovenj Gradec (show all)