OŠ Franja Malgaja Šentjur

Uradna FB stran OŠ Franja Malgaja Šentjur.

6. dan: Nacionalni park Anaga; La Laguna, 27. 3. 2019

Današnji dan je bil namenjen polnjenju energije in občutkov v pragozdu Anaga nad mestom La Laguna na severovzhodu otoka. Za razliko od že obiskanih krajev otoka, nas je tukaj narava presenetila z bujnim rastjem, vlago in rodovitno prstjo.
Očarani od gozda smo se popoldne spustili v dolino in obiskali zgodovinsko mesto La Laguna.

Srede proti koncu marca so že več let rezervirane za občinski parlament, ki je potekal v IKC-ju tudi danes. Na parlamentu smo šole predstavile dvoletno delo v okviru šolskih parlamentov na temo šole in šolskega sistema. Parlament je povezoval matematik in komik Uroš Kuzman, učenci pa so ob svojih predstavitvah podali predloge njihovega videnja šole. Prav je, da jim prisluhnemo, saj na mladih svet stoji.
Jožica Novak,
mentorica šolskega parlamenta

Na OŠ Hudinja Celje je potekalo že 41. srečanje mladih raziskovalcev celjske regije, kjer smo predstavili dve naši raziskovalni nalogi.
Osmošolec Lev Mišo se je v raziskovalni nalogi spraševal ali so učenci, ki obiskujejo prostočasne dejavnosti, uspešnješi; devetošolki Živa in Janja pa sta razmišljali o sanjah. Raziskovalna naloga osmošolca je prejela 88 % točk, naloga devetošolk pa 94 % točk.
Naj še izdamo skrivnost, da sta se Živa in Janja tekmovanja udeležili v živo kar s Tenerifov, kjer sta v okviru projekta Let's talk about soil.
Držimo pesti, da se udeležimo na državno tekmovanje.
Jožica Novak, mentorica raziskovalne dejavnosti

Če so prejšnjič fantje pridno polnili visoke grede, so se danes izkazale punce pri saditvi zelišč in zelenjave.
Hvala za vse koristne nasvete Rožca Golež. Z vami je veliko lažje.💪🌱🌞

MEDNARODNI DAN GLEDALIŠČA

Danes obeležujemo svetovni dan gledališča. Pobudo, da se 27. marec razglasi za tak dan, je leta 1961 dal Mednarodni gledališki inštitut, nevladna organizacija, ki so jo leta 1948 ustanovili v Pragi in deluje pod okriljem Unesca.

Naša šola je na gledališkem področju zelo dejavna. Zato smo bili danes gostje na Štajerskem valu. Prisluhnite, kaj sta povedala Ela Vita in Maj o gledališču in predstavi Ema Pipifilipi.

Učenci 2.a so pripravili sadno solato.

Tudi pobarvanke so lahko zabavne 😊

Učenci 3. in 4. razreda so pri ustvarjalnem krožku naredili čudovita darila za mamice 🙂.

5. dan: Nacionalni park vulkana Teide; 26. 3. 2019

Danes smo se odpravili na vulkan Teide. Na poti smo se ustavili pri daleč največjem boru na otoku. Potrebno je bilo devet ljudi, da smo ga lahko objeli. Španski vulkanolog nam je razložil, kako je nastalo površje otoka Tenerife in vulkan Teide.
Med ogledom smo se ustavili na različnih lokacijah in na vsaki izvedeli nekaj novega.
Pozno popoldne smo se vrnili pred šolo.
Zvečer pa smo se zabavali v lunaparku.
Gaja Turnšek

Drugošolci na POŠ Blagovna so na materinski dan razveselili mamice s posebno rožico.

4. dan: San Isidro, Granadilla de Abona; 25. 3. 2019

Ko jug Tenerifov po devetih mesecih preseneti dež… 😕
Kaos na cestah, domačini v bundah in kapah, sneg na vulkanu Teide🥶
Turoben dan smo izkoristili za predstavitve do sedaj opravljenih pedoloških delavnic posameznih držav in ostalega projektnega dela.
Ogled šole, pozdrav in rokovanje z županom mesta Granadilla de Abona, kosilo v lokalni restavraciji in kulturni program gostiteljev…
Deževen dan smo zaključili v večernih urah in se v pričakovanju jutrišnjega dne odpravili k počitku.

MAMA

VSAKA MAMA JE PRAVA MAMA,
DANA ZA SREČO IN NA VESELJE.
PRAVA. IN ENA SAMA.
ZA VSE ŽIVLJENJE.
(Tone Pavček)

Veseli smo, da imamo najboljše mamice in zato nam ni bilo težko narediti majhno pozornost za Vas!!!

Otroci iz 4., 5. in 6. skupine oddelkov podaljšanega bivanja.

Minuli teden so četrtošolci preizkusili svoje sposobnosti v eksperimentiranju. Na tehniškem dnevu so kalili svoje znanje o lastnostih snovi in njihovem ločevanju. Ob raznih poskusih so izjemno uživali, izkustveno učenje pa je doprineslo mnogo novega, svežega znanja.
Mentorici: Melita Šega in Tanja Kovačič

2. Projektno srečanje Španija: Erasmus+ Spregovorimo o tleh
3. dan: San Isidro, Tenerife; 24. 3. 2019
Danes smo se skupaj z Nizozemci in španskimi učitelji najprej odpravili na najvišje ležečo vas na otoku Tenerife, ki se imenuje Vilaflor de Chasna (1400 m). V nadaljevanju smo si ogledovali, kako se tla, prst in rastlinstvo spreminjajo na različnih nadmorski višinah vse do obale. Ogledali smo si, kako je nastanek otoka vplival na kamninsko zgradbo tal, prst in posledično tudi na rastlinstvo. Učiteljici geologije in biologije sta nam predstavili različne kamnine, probleme z vodo in zanimiv način kmetovanja.
Nastja, Janja, Gaja in Živa

2. Projektno srečanje Španija: Erasmus+ Spregovorimo o tleh
1. in 2. dan: Šentjur- Munchen -Tenerife, 22. in 23. 3. 2019
Petkovo Erasmus potovanje se je začelo v jutranjih urah izpred šole in se po celodnevni vožnji s kombijem in z letalom zaključilo s pristankom na Tenerifih.
Prosto soboto so učenci preživeli s svojimi vrstniki v vodnem parku, učitelja pa sva raziskovala otok.

[03/23/19]   13. marca je na šolah potekalo šolsko tekmovanje iz Vesele šole. Na naši šoli se je tekmovanja udeležilo 66 tekmovalcev. 21 tekmovalcev je prejelo bronasto priznanje, 6 tekmovalcev pa se je uvrstilo na državno tekmovanje, ki bo 10. aprila ob 14.00 na OŠ Primoža Trubarja, Podružnična šola Debro, v Laškem. Udeleženci državnega tekmovanja so:
- Tian Stojan, 5. B
- Maj Senger, 6. C
- Julija Kalan, 6. B
- Gašper Lukanc, 7. C
- Timmy Horvat, 7. Č
- Domen Merslavič, 9. Č
Vsem tekmovalcem čestitamo za njihov uspeh, udeležencem državnega tekmovanja pa želimo prijetne priprave in veliko uspeha na tekmovanju.
Mentorice Vesele šole: Marija Pezdevšek
Silva Škoberne

Inovativna šola

Na OŠ Franja Malgaja Šentjur smo sedmošolci pri likovni umetnosti načrtvovali in opremljali svoja bodoča stanovanja s aplikacijo Interior Design for iPad. #inovativnimalgaj

V sproščenem pomladnem vzdušju smo se v prilagojenem programu učili s pomočjo mam. Ob gibalnih učnih dejavnostih smo odkrivali svet povedi, samostalnikov in glagolov. Hvala vam, mame. Ob skorajšnjem materinskem dnevu vam izrekamo iskrene čestitke!

Danes zgodaj zjutraj so naši devetošolci in učitelja odšli na pot na Tenerife, kjer se bodo teden dni družili in usvajali nova znanja in izkušnje z vrstniki iz Španije, Poljske, Italije in Nizozemske.

Srečno pot in veliko prijetnih dogodivščin na otoku večne pomladi.

Nekaj plesnih korakov na prvi spomladanski dan na zadnjem šolskem plesu v tem šolskem letu🍩🍕🎉🎊

Pomladanski ples.
Danes na šoli s plesom odpiramo pomlad. 🌸

ALMA KARLIN V MLADIH OČEH
V občini Celje bo v mesecu aprilu galerija na prostem. Na oglasnih panojih po celem mestu ogledali si boste lahko ogledali plakate, ki so jih poslikali učenci šol in zavodov. Tudi naš plakat se bo nahajal med njimi. Poskusite ga najti.

IES Magallanes

Preparando el centro para recibir al alumnado de Erasmus de varios países Italia, Eslovenia, Polonia y Holanda. #aboutsoil #vamosahablardesuelos

Malgajevci, ne pozabite na jutrišnji dress code! Z njim boste obeležili svetovni dan Downovega sindroma, katerega letošnja misel je "Nihče naj ne ostane zadaj."👫👬
Če pa se boste spomnili še kakšnih spomladanskih verzov, boste zagotovo iztržili plus pri učiteljicah slovenščine. 21.marec je tudi svetovni dan poezije.💓

Sinoči so se na naši šoli spet mavrično spletale besede. Izbrane pesmi Svetlane Makarovič so se prepletale z besedilom Bojane Potočnik, doživeto pa so jih na odru interpretirali in ugledališčili člani Teatra (nade)budnih, ki se bodo jutri s predstavo udležili območnega srečanja gledaliških skupin Igrajmo se gledališče.

V predverju IKC pa je blestela pisateljska in ilustratorska ustvarjalnost naših učencev, ki so letos v projektu ustvarili kar 140 knjig. Čudovito razstavo sta pripravili Gizela Gerenčer in Simona Fridl, ki je pred mnogimi leti tudi zasnovala projekt Beremo, ustvarjamo, pomagamo.

Zadovoljni obrazi obiskovalcev, topli stiski rok in tudi kakšna solza v očeh nam dajo vedeti, da na Malgaju kulturo peljemo v pravo smer in zastava kulturne šole z razlogom vihra pred šolo.

Hvala vsem, ki ste prišli na prireditev in prispevali v šolski sklad 251 evrov.

Hvala vsem, ki ste prišli na prireditev in prispevali v šolski sklad 251 evrov.

V drugem delu šolskega parlamenta smo razmišljali o tem, kaj je dobrega v šoli, kako lahko prispevam(o) k dobrim odnosom ter kakšna znanja oz. spretnosti bi želeli pridobiti.

Ekipa osmošolcev se je s svojim kipom - Zajčja apokalipsa na natečaju Velikonočni zajček, v organizaciji Trgovine ART in bead.si uvrstil na tretje mesto. Bravo fantje!

Po krajšem premoru so učenci v oddelku OPP v okviru projekta "Drugačnost nas bogati - živeti z inkluzijo", zopet širili svoja bralna obzorja. Tokrat jim je bralka Lavra prebrala zgodbico The Lazy Farmer, ob kateri so učenci neizmerno uživali in jim je bila zelo všeč. Po prebrani knjigi so o njej razpravljali, seveda čim več v angleščini, za konec pa so še ilustrirali svoj najljubši prizor. Za usvojeno Angleško bralno značko jim tako manjka samo še ena prebrana knjiga, a zagotovo bodo prebrali še kakšno več.

ALMA KARLIN V MLADIH OČEH

Na POŠ Blagovna že šestič po vrsti poslikali veliki oglasni pano, ki bo krasil mesto Celje med 2. in 18. aprilom 2019.

Na POŠ Blagovna nas je ponovno obiskal Jack in nam popestril uro slovenščine. Hvala Daša Verbovšek

Zbiranje knjig, vaje, vabila ... Z veseljem pričakujemo letošnji Mavrični splet besed, kjer se bosta predstavila Teater (nade)budnih in projekt Beremo, ustvarjamo, pomagamo. Se vidimo v torek, 19. 3. 2019, ob 18.00 v IKC.

V sredo, 6.3.2019, so na naši šoli potekale delavnice v okviru projekta EU @home. Delavnice je za učence 8.a, 8.b, 6 učencev iz 7.a, 7.b in 7.c, ter tri učence iz oddelka z nižjim izobrazbenim standardom, izvedla gospa Meta Novak in Fakultete za družbene vede v Ljubljani.
Učenci so sodelovali v različnih dejavnostih: risali so zemljevid Evrope, pisali so pesem na melodijo Ode radosti, risali evrokovance, ki niso iz Slovenije, sestavljali so evropske države, in ugotavljali kateri zgodovinski dogodki so zaznamovali Evropo.
Pri delu so zelo uživali in izvedeli marsikaj novega o Evropi.

Jasna Drešček

V okviru šolskega parlamenta nam je gostja učiteljica Mateja Todorovski predstavila njen obisk na eni izmed finskih osnovnih šol, skozi katerega smo spoznali tudi finski šolski sistem. Bolj objektivnega, kot nam ga morda prikazujejo mediji. Odgovornost (tako osebna kot družbena) in disciplina sta vrednoti, ki na Finskem kotirata zelo visoko.

PEDOLOŠKA DELAVNICA

Devetošolci, ki bodo konec meseca odpotovali v tople kraje, na Tenerife :), so opravili terenski del druge pedološke delavnice, kjer so spoznavali nastanek in značilnosti tal nad Pešnico.
Opazovali smo plasti tal (horizonte), spoznavali, od kod izvira njihova barva, ugotavljali različno strukturo tal in kako so tlotvorni (pedogenetski) dejavniki kot so geološka osnova, relief, gravitacija in podtalne vode vplivali na nastanek preučevanega talnega tipa.

VABILO!

Vse zainteresirane deveto in osmošolcev vabimo, da se nam pridružijo v ponedeljek, 11. marca, 7. učno uro v učilnici kemije pri nadaljevanju delavnice, kjer bomo odvzetim talnim vzorcem izmerili kislost, strukturo, teksturo in vrednosti hranil v tleh.

ZAHVALA!
Zahvaljujemo se lastniku zemljišča, ki nam je omogočil varno in poučno izkušnjo o tleh.

Ob dnevu žena na POŠ Blagovna

Ob dnevu žena smo starše na POŠ Blagovna razveselili z igro Trgagator ter prvo številko šolskega časopisa Štorklja.

Ponikva, 7. 3. 2019 - Na medobčinskem prvenstvu v rokometu za mlajše dečke je ekipa naše šole osvojila 2. mesto. Za ekipo so igrali: Tin Jeršič, Tim Strašek, Jakob Cmok, Gal Kumer, Martin Artnak, Nace Basle, Matija Bohorč, Luka Čolović, Matic Tacer, Aljoša Rus, Maj Senger
Č E S T I T A M O !

Krvavec, 7. 3. 2019 - Na finalu državnega prvenstva za OŠ v smučanju (VELESLALOM) smo imeli dva finalista med dečki - nekategorizirani. Med 61 tekmovalci v cilju je Aleksander Koželj osvojil 17. mesto in Anže Vodeb 25. mesto.

[03/07/19]   V šoli nastala je prava zmešnjava, kaj neki le se tu dogaja? Kje je Neli, kje je Lina, kje so Kiara, Patrik, Ajla? Kje vsi otroci so? Kaj ne veste? Pust se je na šoli ustavil in otroke medse je povabil.
Na pustni torek smo se učenci prvega in drugega razreda sprehodili do občine, kjer smo se posladkali s čokoladicami in polepšali dan marsikateremu mimoidočemu. V razredu so nas obiskali kurenti in gospod klovn, pustno rajanje pa smo nato zaključili v telovadnici.

dav

Danes so devetošolci izbirnega predmeta Genetika obiskali OŠ Glazija, šolo za otroke s posebnimi potrebami. Preživeli smo zanimiv in poučen dan. Sprejela nas je ravnateljica in nam povedala kako šola deluje nato pa smo preživeli dan z 8 učenci, pomagali pri razdelitvi malice, sodelovali v likovni in plesni delavnici, ter tekmovali v likanju.
Spoznali smo, da smo vsi drugačni.
"Verjemi, da zmoreš. Potem si že na pol poti do cilja."

Na POŠ Blagovna smo na pustni torek odganjali zimo.

Danes sta nas na POŠ Blagovna obiskala Daša Verbovšek in njen buldog Jack in nam popestrila dan. Skupaj smo opisovali žival, uživali v božanju male carte, se smejali njegovemu glasnemu smrčanju in občudovali trike, ki jih je izvajal.

Šolski dream team se je specializiral za visoke grede.💪👍👏

Med nagrajenci ŠPORTNIK LETA 2018 v občini Šentjur tudi naši učenci

Šentjur, 27. 2. 2019 – Na prireditvi ŠPORTNIK LETA 2018 v občini Šentjur je bilo med nagrajenci tudi nekaj naših učencev, ki so v minulem letu dosegali vidnejše športne uspehe na klubski športni sceni. Pisna priznanja v kategoriji PERSPEKTIVNI ŠPORTNIK so prejeli (po vrstnem redu na prireditvi): Martin Artnak, Nej Dobovišek, Jakob Cmok, Urška Ogrizek (vsi atletika), Katarina Štefanija Mervar (tenis), Jaša Vrečko (taekwon-do) ter v kategoriji EKIPE: Nejc Naprudnik, Urban Modic, Tilen Mulej, Žiga Čmer Strašek, Grega Gazvoda (vsi košarka).
Č E S T I T A M O !

Want your school to be the top-listed School/college in Sentjur?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Ob dnevu žena na POŠ Blagovna
Ob slovenskem kulturnem prazniku na POŠ Blagovna
Dva prvaka v namiznem tenisu
ZIMSKA ŠOLA V NARAVI - 5. DAN

Ul. Skladateljev Ipavcev 2
Sentjur
3230
Other Sentjur schools & colleges (show all)
Ljudska univerza Šentjur Ljudska univerza Šentjur
Mestni Trg 5

Odkrivamo poti do znanj.

Izobraževalni center Eksena Izobraževalni center Eksena
Cesta Leona Dobrotinška 2
Sentjur, 3230

Izobraževalni center Eksena je ustanova, ki nudi kakovostna neformalna izobraževanja na področju odnosov skozi lastno razvito znanje.

Nanuška Nanuška
Mestni Trg 2
Sentjur, 3230

Vaša povezava med slovensko in rusko kulturo, jezikoma in njenimi ljudmi. Ваша связь между русской и словенской культурами, языками и их людьми.

Brasstitut Brasstitut
Artistička 5
Sentjur, 3230

Brasstitut je združenje, ki je namenjeno vsem, ki iščejo pihalce in trobilce za njihove prireditve, koncerte ali za zamenjavo njihovih članov skupin.