Dijaški in študentski dom Novo mesto

Dijaški in študentski dom je namenjen dijakom in študentom novomeških srednjih šol in fakultet.

dolenjskilist.si

Kako novomeški Rdeči križ pomaga ljudem v stiski

Pomagajte če lahko! 💪

dolenjskilist.si Humanitarno poslanstvo, ki ga opravljajo v Rdečem križu, je v teh kriznih časih še posebej pomembno. Območno združenje RKS Novo mesto na lokalni ravni...

[02/11/20]   ⭐#izzivzaravnatelje #DŠDNM ⭐V okviru projekta Bodi dober, bodi kul. So dijaki DŠD NM pomagali pri pogostitvi ob 40- letnici delovanja Društva paraplegikov Dolenjske, Bele krajine in Posavja. Nastopili so tudi v kulturnem programu, pomagali pri pripravi miz ter s tem razveselili člane društva in vse ostale goste dogodka. 💪👏👍

dijaskidom.org

DOGODKI – Dijaški in študentski dom Novo mesto

dijaskidom.org ZAKLJUČNI IZLET ZA DIJAKE: RIBNICA IN KOČEVJE 22. maj 201922. maj 2019 Klemen Bučar V četrtek, 16. 5., smo se odpravili na izlet v Ribnico. Najprej smo se ustavili v rokodelskem centru, kjer imajo muzejsko trgovino. V dobri uri in pol nam je vodič predstavil zgodovino Ribnice, videli smo bogat ...

Včeraj smo se z večerjo in kulturnim programom poslovili od zaključnih letnikov generacije 2018/2019🍗🍟🥩🥗🎂 Srečno!!!👋

2. dan DOMIJADE - Nogometaši so osvojili 4. mesto, Veronika pa odlično 7. mesto v teku. Prijetno utrujeni se že vračamo v #DSDNM ⚽️🏃‍♀️

Večerne foto novičke iz 57. DOMIJADE na Rogli⚽️🏀🏆🥇🥉🌦🖋

Pridi na #informativca2019, 15.2 od 7.00 do 18.00 in sobota 16.2 od 8.00 do 13.00. #DŠDNM "Naš drugi dom"! 🙌🙆

Včeraj nas je obiskala Jana Dular, ki nam je predstavila Malavi - "The warm Hart of Africa". Jana že vrsto let pomaga otrokom in skupnostim v Afriki🦁🐆. Dijaki 👦👧 so slišali, kakšni so pogoji bivanja, šolstva in skupnosti v nekaterih Afriških državah. Na koncu so lahko kupili (donirali) prave unikatne izdelke/umetnine, ki jih je Jana prinesla iz Afrike.👏

3. MEDNARODNA LIKOVNA KOLONIJA DIJAKOV DIJAŠKIH DOMOV 🖌🎨🖼
Letošnja mednarodna likovna kolonija je ponovno potekala v Celju, in sicer v petek, 30. novembra. V sicer precej hladnem vremenu smo se na pot odpravili že pred sedmo uro, saj je tokratno likovno ustvarjanje potekalo en dan. Naš dijaški dom so po izboru mentorja Luke Tratnika predstavljale Luna Kapel, Gaja Modic in Lucija Novak. V izredno številčni zasedbi mladih umetnikov (več kot 40) so dijaki iz Slovenije in Hrvaške ustvarjali v akrilni tehniki na temo Potujem, svet oblikujem. Nastala so zelo kakovostna in zanimiva likovna dela. Najboljši mladi ustvarjalci so prejeli priznanja oz. nagrade za prva štiri mesta. Podeljeni sta bili po dve nagradi za vsako mesto. Vsi trije izdelki naših deklet so bili v ožjem izboru za nagrade. Gaja Modic je na zaključni prireditvi prejela nagrado za četrto mesto, za kar ji iskreno čestitamo. Prav tako ne smemo pozabiti na Luno in Lucijo, ki sta izkazali bogat likovni talent.
Letošnja likovna kolonija je bila znova dobro organizirana in kulturno bogata, za kar sta poskrbela tudi vrhunska domača glasbenika, dijaka Nina in Gašper.
Čestitke našim dijakinjam 👏👏👌

youtube.com

ŠC dan odprtih vrat 14. 11. 2018

Včeraj smo se udeležili dogodka "Dan odprtih vrat na ŠC Novo mesto". Pogovor o #DŠDNM z vzgojiteljico Metko je v priloženem posnetku od 3:00 min dalje.👏

Halloween večer v DŠD NM🍊🍊🕸🕷🕯😱 ob 20.00 pa sledi še ples 👿😈👽👻💀

Sončne dneve 🌞 smo izkoristili da se dijaki dodobra spoznajo🙋🙆. Zunanja igrišča #ŠCNm smo izkoristili za dan "Športnih iger" 🏐⚽🏀. Starejše dijakinje so pripravile 👏 "Igre brez meja". Danes pa smo rekli, da "Gremo na Loko", kjer smo bosonogi 🤗 odigrali beach volley 😎

#Rudolfovsplav #novinci2018 #krst #krkaživi #DŠDNM #Novomesto

[08/29/18]   Počitnice se približujejo h koncu, zato se že zelo veselimo, da naš dom ponovno zaživi. 😝
Novinci ste na sprejem in vselitev vabljeni v nedeljo, 2. septembra 2018, ob 18. uri.
Vse ostale dijake pa pričakujemo po 20. uri.
Želimo vam ustvarjalne in brezskrbne zadnje dni počitnic.
😇🙋‍♂️🙋‍♀️

Še poslednjič pijeva kafiko v naši veliki hiši in se poslavljava od vseh pisanih in mehkih kavčev ter ljudi. 💛
Adijo, novomeški internat. Sara in Ajla

V torek, 12.6.2018, smo v sodelovanju z Ribiško družino Novo mesto, odšli na muharjenje v prelepo naravno okolje Žužemberka. Nadeli smo si ribiško opremo, poslušali navodila izkušenih ribičev in se podali v mrzlo Krko. Uspelo nam je ulovit kar 5 🐟, katere smo s pomočjo ribičev vrnili nazaj v njihovo okolje. Največ sreče z ulovom je imela naša Ajla. 💪
Iskreno se zahvaljujemo ribičem, ki so nam omogočili to zanimivo izkušnjo ribolova: gospodu Petru Zajcu, Zoranu Leku, Samu Plantanu in Davidu Longarju.

Ker se šolsko leto hitro približuje koncu, si popoldanski čas v dijaškem domu krajšamo z različnimi dejavnostmi v naravi. Ker se vročino najlažje premaguje ob vodi, smo se odpravili na reko Krko. Na Loki smo si sposodili supe in se podali na vodo. Nekateri namenoma, drugi pa zaradi težav z ravnotežjem, smo se večkrat ohladili v mrzli reki. 🤣😝🏄‍♂️🏊‍♀️💪🔝

Revijalna tekma je v 🏐 potekala med dijaki in studenti DSD Novo mesto. Rezultat pa 1:1. 👋💪👍

Danes, 31.5.2018, so pri nas potekale tradicionalne Majske igre za dijake in studente. V odbojki in nogometu smo se med seboj pomerili Dijaski dom Novo mesto, Dijaski dom Bajnof in Studentski dom Novo mesto.
👋👌👋 🏐⚽️
Zaradi 💦☔️ smo tekmovanje izvedli v 🏠.

Pot smo nadaljevali do naravnega rezervata Zelenci, ker smo obcudovali smaragdno zeleno jezero. 🐟🐠🦎🐛🕷🦂
Izlet smo zakljucili na poti na Vrsic, kjer smo obiskali Rusko kapelico v znak nasega sodelovanja z drustvom Slovenija Rusija. ⛪️
Preziveli smo lep dan, poln novih vtisov in dozivetij. 🌞

Planica, Planica snezena kraljica... danes se oglasamo iz zakljucne ekskurzije po Gorenjski. Trenutno se nahajamo na mestu, kjer je bilo dosezenih ali izenacenih kar 45 svetovnih rekordov v smucarskih poletih ... 👋👋👋🌞🧗‍♀️ bili smo cisto na vrhu 200 m skakalnice. 💪

Zadnji ples pred prvomajskimi pocitnicami poteka s skupino Flamingo, v kateri nastopata tudi dva nasa nekdanja dijaka. 🔝🔝 💃🕺🏼🎤🎼🥁🎷🎺🎸

Na letošnji Domijadi na Rogli smo osvojili naslednje uvrstitve:
- 1. mesto dijaki v namiznem tenisu: Marsel Šegula in Lovro Jemec; 👏🏓🥇🥇
2. mesto literarni natečaj: Sara Mravlja Stegenšek; 📖📜🖋️
4. mesto dijaki v strelstvu: Matjaž Pinter, Danijel Daskijević, Branko Daskijević. 🎯
ČESTITKE tudi ostalim nastopajočim in udeleženim na Domijadi 2018. 👍👏

Projekt DOMIJADA 2018 na Rogli je uspesno zakljucen. Polni novih dozivetij, spletenih prijateljstev in nepozabnih izkusenj, se pocasi vracamo domov. 😋😁☺️🔝👏🎸🏃🏻‍♀️🥇🥇🏓🏆🎤 #karsezgodinarogliostanenarogli

🌞 Nepozabno izkusnjo na Rogli zakljucujemo z adrenalinskim sankanjem... #uzivancija, #sredigozda, #domijada2018, #nevemokajjebremza, #nocemosedomov. 🌞

Danes so nas zastopali se tekaca in tekacica. Na vrhu Rogle so premagali 1000 oziroma 2000m. Cestitke za odlicen nastop in uvrstitev. 👏👏👏🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️

🎤🎼🎸 Na vecerni kulturni prireditvi je Florijan Volcansek navdusil celo dvorano s svojo izvrstno interpretacijo pesmi Addicted to you. Bravo Florijan. 👏👏

🏓 V namiznem tenisu ze nekaj let ostajamo nepremagljivi med vsemi dijaskimi domovi v Sloveniji. Za to gredo zasluge igralcem namiznoteniskega centra Slovenije, ki domujejo v nasem domu. Letos sta nasa zmagovalca Lovro Jemec in Marsel Segula. 🏆💪 🥇🥇#domijada, #rogla, #zelonamjelepo, #sedajpavbazen

Priprave na veliki finale Domijade v namiznem tenisu za dijake. 💪💪💪

🌞DOMIJADA 2018🌞 Rogla, mi prihajamooo ... 💪🏆👀🏓🎤

☀️ Zapis naše dijakinje Sare o življenju v dijaškem domu: "Ko se po koncu pouka odpravim v dijaški dom, medtem ko na vprašanje sošolcev kam grem, veselo odvrnem, da grem DOMOV, moram reči ... Da srce se veseli. Iskrivosti, topline, ki jo začutim, ko vstopim v svojo malo pisano sobico, do sedaj še nisem znala opisati. A mislim, da se temu reče občutek domačnosti."
Naše male dijaške sobice hranijo v sebi zgodbe, nešteto zanimivih človeških zgodb. 💕💗

70-LETNICA DIJAŠKEGA IN ŠTUDENTSKEGA DOMA NOVO MESTO

V četrtek, 22.3.2018, smo obeležili 70- letnico ustanovitve dijaškega doma. V ta namen smo dijaki in zaposleni pripravili kulturno prireditev, ki so jo v celoti vodili in z glasbenimi točkami obogatili dijaki našega doma. Ravnateljica nam je predstavila pot razvoja Dijaškega in študentskega doma skozi leta. Slavnostna govornica je bila mag. Andreja Čuk, predstojnica območne enote Novo mesto Zavoda Republike Slovenije za šolstvo. Veseli smo, da se je našemu vabilu odzval tudi naš nekdanji dijak, priznani slovenski glasbenik, Gašper Mihelič. Prireditev smo zaključili s pogostitvijo, ki so jo pripravili v kuhinji dijaškega doma.

V torek, 20. 3. 2018, smo si večerne ure krajšali z izdelovanjem lovilcev sanj, ki bodo v svoje mreže lovili vse naše sanje in nam omogočali lepši spanec. 👍🌛🌜

Ponosni smo, da v našem dijaškem domu bivajo in trenirajo fantje in dekleta iz Namiznoteniškega centra Slovenije.
Pretekli vikend so osvojili kar 5 medalj na državnem prvenstvu do 21 let. 🥇🥈🥉
Iskrene čestitke našim namiznotenisačem. 🏓 👏

Državno prvenstvo U 21

CVETKO PRVIČ DO NASLOVA

Znova imenitni uspehi za NTK Krka – Posamično: Cvetko prvi, Hribar drugi – V dvojicah Krkaša suvereno do naslova državnih prvakov – Vovkova prvakinja v dvojicah in tretja posamezno! Bron tudi za nadarjeno Kim Kastelic

Otočec, 18. marec 2018 - Na državnem prvenstvu članic in članov do 21 let se je v športni dvorani na Otočcu zbral cvet slovenskega namiznega tenisa. Prvenstvo je odlično organiziral domači namiznoteniški klub, ki ga že drugi mandat uspešno vodi predsednik Tomaž Kralj.

Po pričakovanju organizatorjev sta v finalu zaigrala člana NTK Krka Cvetko in Hribar. Tekma je bila zelo izenačena, slavil je Tilen Cvetko s 4:3 (7, 7, -3, 8, -9, -9, 7). Cvetko in Hribar sta slavila tudi med dvojicami. V finalu sta s 3:0 (9, 8, 5) premagala Damjana Zelka in Luko Norčiča (Kema).

V ženski konkurenci je NTK Krka predstavljala Aleksandra Vovk in osvojila odlično tretje mesto.

Organizatorji so nestrpno čakali nastope v ženskih dvojicah in dočakali izenačen finale, v katerem sta do naslova državnih prvakinj prišli Katarina Stražar in Aleksandra Vovk, ki sta v petem nizu premagali favoritinji na papirju Leo Paulin in Ano Tofant.

Torej – čestitke za Cvetka, Hribarja in Vovkovo pa tudi za Kim Kastelic, ki je med kadetinjami na Otočcu prvič stopila na oder za zmagovalce z osvojenim bronom in napovedala, da se zna razviti v odlično igralko. O njenem uspehu smo že poročali.

PREDSTAVITVENI FILM DIJAŠKEGA IN ŠTUDENTSKEGA DOMA NOVO MESTO

Predstavitveni film Dijaškega in študentskega doma Novo mesto je ustvaril naš dijak Srednje ekonomske šole Novo mesto, smer medijski tehnik, Luka Lobnik. 🎬🎧

Vabljeni, da pokukate v dijaški dom, naš drugi dom. 🛌📕📖🗓

DIJAŠKI IN ŠTUDENTSKI DOM NOVO MESTO

V Dijaški in študentski dom Novo mesto sprejemamo dijake in dijakinje srednjih šol ter študente in študentke višjih in visokih šol, ki se vpišejo v šole izven kraja svojega stalnega prebivališča.

Want your school to be the top-listed School/college in Novo Mesto?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

PREDSTAVITVENI FILM DIJAŠKEGA IN ŠTUDENTSKEGA DOMA NOVO MESTO

Location

Address

Šegova Ulica 115
Novo Mesto
Other Novo Mesto schools & colleges (show all)
Novo Mesto Grammar School Novo Mesto Grammar School
Seidlova Cesta 9

Juhuhulica - mestna igralnica Juhuhulica - mestna igralnica
Rozmanova Ulica 2

Juhuhulica je mestna igralnica, kavarnica in prodajalnica. Je idealen kotiček v mestnem središču, kjer lahko otroci raziskujejo, ustvarjajo in razvijajo svojo domišljijo, starši pa v miru spijejo kavo in pokramljajo o novostih.

Helen Doron English Novo Mesto Helen Doron English Novo Mesto
Podbreznik 15
Novo Mesto, 8000

Angleščina za otroke od 3 mesece do 19 let. Info: 041 982 855 (Mateja), [email protected],

Šolski center Novo mesto, Enota za izobraževanje odraslih Šolski center Novo mesto, Enota za izobraževanje odraslih
Šegova Ulica 112

Izobraževanje odraslih

Visoka šola za upravljanje podeželja Grm Novo mesto Visoka šola za upravljanje podeželja Grm Novo mesto
Sevno 13
Novo Mesto, 8000

Visoka šola za upravljanje podeželja Grm Novo mesto je nova visoka šola, ki izobražuje za potrebe ohranjanja in razvoja podeželja.

Šola Vožnje Ipsilon Šola Vožnje Ipsilon
Novi Trg 10

www.avtosola-ipsilon.si/ [email protected]

Društvo za ohranjanje kulturne dediščine, Marmorinke Društvo za ohranjanje kulturne dediščine, Marmorinke
Jakčeva Ulica 14
Novo Mesto, 8000

Društvo Marmorinke združuje samozaposlene v poklicu konservator-restavrator. Izobražuje in osvešča družbo o kulturni dediščini, umetnosti in pedagoških dejavnostih v muzejih.

Šola harmonike Tomo Primc Šola harmonike Tomo Primc

Šola diatonične harmonike pod mentorstvom Tomaža Primca. Poučevanje poteka v Trebnjem in na Škofljici. Vpis v šolo je možen skozi celo leto.

Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma
Sevno 13

ŠOLA NA SONČNI STRANI TRŠKE GORE

Osnovna šola Lila Novo mesto Osnovna šola Lila Novo mesto
Novo Mesto
Novo Mesto, 8000

Podružnica ljubljanske zasebne osnovne šole Lila, ki temelji na principih ‘vzgoje za življenje' (angl. Education for Life).