Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor

Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor se ponaša z zavidljivo tradicijo. Kvaliteta in sodobnost sta naše merilo. Vabljeni k vpisu!

Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor se ponaša z zavidljivo tradicijo. Njene korenine segajo v leto 1926, ko je bila v okviru Trgovske akademije ustanovljena vajeniška šola. Od takrat se je šola pojavljala z različnimi imeni: Gostilničarska nadaljevalna šola, Nižja gostinska šola, Gospodarska šola za vajence gostinskih podjetij Maribora in Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor. Šola neprekinjeno deluje od leta 1958, ko je bilo v prostorih restavracije Branik v Ljudskem vrtu vpisanih 23 dijakov. Imenovala se je Gostinska šola, leta 1961 pa je dobila nove prostore na Mladinski ulici 14 in naziv Gastinski šolski center. 1981 se je preimenovala v Srednjo šolo za gostinstvo in turizem Maribor in se leto kasneje preselila v novo šolsko stavbo na Mladinski 14a, kjer deluje še danes. Danes imamo na šoli 23 sodobno opremljenih učilnic za teoretične predmete, tri učne kuhinje in tri učilnice strežbe, računalniško učilnico, knjižnico in sodobno opremljeno učilnico za pouk turizma. Dve novi šolski kantini s sveže pripravljenimi toplimi in hladnimi mesnimi in brezmesnimi obroki nudita dijakom in zaposlenim uravnoteženo in zdravo malico. Dijaki se lahko izobražujejo po programih: - Gastronomske in hotelske storitve (SPI) - Gastronomija in turizem (SSI) - Gastronomija (PTI) V vseh vrstah izobraževanja morajo dijaki zaključiti tudi praktični del izobraževanje, ki je fantastična priložnost za poklicno socializacijo, razvoj osebnostnih potencialov in poklicnih kompetend, pomembnih za kakovost dela in obvladovanje poslovnih procesov.

🏆Iskrene čestitke naši dijakinji Luciji Bezjak, ki je z raziskovalno nalogo "Kavarna Astoria in njena zlata leta", osvojila srebrno priznanje na državnem tekmovanju v Murski Soboti.
Tekmovala je na zaključnem, že 53. srečanju mladih raziskovalcev Zveze za tehnično kulturo Slovenije, na področju etnologije. Bravo Lucija!🎉☕

Dijaki 3.a, b in c si že pojejo Arrivederci Roma, saj se pravkar vračajo iz 4-dnevne ekskurzije iz Italije - Rima. Obiskali so Rim, Pompeje in Neapelj.  🏟🍕🍷🏛 Spremljalo jih je čudovito vreme, odlična družba in seveda pogledi na čudovito Italijo.

Dijaki 3.a, b in c si že pojejo Arrivederci Roma, saj se pravkar vračajo iz 4-dnevne ekskurzije iz Italije - Rima. Obiskali so Rim, Pompeje in Neapelj. 🏟🍕🍷🏛 Spremljalo jih je čudovito vreme, odlična družba in seveda pogledi na čudovito Italijo.

Danes so se naši dijaki 3. b in c odpravili v najstarejše slovensko mesto, na Ptuj, kjer so si v okviru modula ogledali vrhunski wellness program Grand hotela Primus. Na ogled mesta Ptuj pa sta jih popeljali kar dijakinji 4. letnika.

Gaudeamus igitur 👩‍🎓👨‍🎓🥳🍾

Tokrat vihtimo naše kuhalnice na 24. mednarodnem kulinaričnem festivalu - Biser Mora, ki se odvija na otoku Braču na Hrvaškem, od 9. - 13. aprila 2019.

Prva ekipa: Jernej Sirc in Jure Zelenik, sta končala s tekmovanjem Biseri mora na otoku Braču. Bravo ekipa👏👏👏
Druga ekipa: Jure Šeško in Tilen Žigart, končala s tekmovanjem Biseri mora na otoku Braču. Bravo ekipa👏👏👏

Foto: Tomi Podhraški

Foto: Tomi Podhraški

Utrinki športnega vikenda naših dijakov, ki se trenutno mudijo na Sv. Duhu na Ostrem vrhu.

Ali ste vedeli, da naš maturantski ples v celoti organiziramo sami? 👩‍🎓👨‍🎓Seveda ne sme manjkati niti dekoracija, dijaki so jo skrbno pripravili, pod budnim očesom mentorja Rafaela Košca Tekavca.👨‍🏫 Do veselega dogodka nas loči še 7 dni. 🥳

Tokrat smo se v sredo, 27. 3. 2019 v večernih urah, odpravili na 5-dnevno fakultativno ekskurzijo v mistično Romunijo. 🦇 Večina nas najprej pomisli na.....? 🦇 Seveda, na Transilvanijo in enega izmed najbolj znanih grofov - Drakulo.

Po 1. dnevu vožnje, je 2. dan potekal v rojstnem mestu grofa Drakule - Sighisoara.
V petek, na že 3. dan potovanja, so dijaki obiskali samostan Sinaia, nato dvorec Peles in grad Bran. Ko bi zidovi znali govoriti.. 4. dan samostan Caraiman, ogled mesta Sibiu. Za konec še obiskan Korvinov grad v kraju Hunedoara. Občutki po ogledu romunske Transilvanije so nepopisni.

vecer.com

Intervju z našim ravnateljem - Dušanom Erjavcem.

(MARIBOR) Ravnatelj Srednje šole za gostinstvo in turizem pove med drugim, kaj so njihovi dijaki delali v St. Moritzu. Pa tudi to, da je zapiranje znamenite gostilne Pri treh ribnikih sramota.
Pogovarjala se je Zora Štok.

7. marca 2019, so se dijaki gastronomske smeri, razredi 1. C, 2. A, 2. D, G1. A, in G1. B, odpravili na spoznavanje Prekmurja. Ogledali so si Šunkarno Kodila, Otok ljubezni, ter povečerjali v tipični panonski restavraciji - čardi. Naslednji dan so se odpravili na spoznavanje lepot prestolnice Madžarske - Budimpešto. Ekskurzija je bila, seveda, gastronomsko obarvana

vecer.com

Nabiramo izkušnje, tokrat v Švici 🍀

Odlomek iz članka: ..Lepe spomine ima tudi Jaka Mrđa: "Super je bilo, sploh druženje z dvema Slovencema, ki tam delata. Delal sem za room service in tako videl apartmaje, za katere je treba plačati 30 tisoč evrov na noč. Drugi svet se odpre, ko sodeluješ na takšnem dogodku."

Kot noro izkušnjo sodelovanja na predporočnem slavju bogataša opisuje tudi Miha Kokol: "Na lastne oči vidiš, kako je v hotelu najvišjega ranga. Name je naredilo vtis dejstvo, kaj vse si ljudje lahko privoščijo, po drugi strani pa se vedejo zelo skromno. Delal sem v restavraciji in si nabral veliko dragocenih izkušenj. Predvsem pa mi je bilo všeč, kako dobro smo se razumeli."..

Dijakinje in dijaki mariborske Srednje šole za gostinstvo in turizem (SŠGT) so v St. Moritzu štiri dni pomagali skrbeti za 800 gostov. ‼️
Piše Zora Štok
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Z dijaki 2. letnikov (smer turizem) smo se v nočnih urah odpravili na 3 dnevno ekskurzijo v Prago in Berlin. 🌞Navdušeni nad lepotami Smetanove Prage, smo se podali še v Berlin. Pika na i ekskurzije pa je bil obisk turistične borze ITB Berlin, kjer smo lahko videli predstavnike turizma celega sveta. 🌍

V ponedeljek, 4. marca 2019, smo ponovno dokazali, da 'mamo talent 😎

Prispevek: https://www.youtube.com/watch?v=YE7Rn9mHCwU

Celoten prispevek: https://mbreport.si/novice/foto-in-video-gostinci-pokazali-talent/

💱 V bližnjih menjalnicah so se včeraj spraševali ali dijaki SŠGT Maribor ponovno kam potujejo. In imeli so prav ✔️

Srečno pot 🚌 Gute Reise ☀️ Jó Utazás💥 🌷

Že v zgodnjih jutranjih urah so se namreč na 3-dnevno strokovno ekskurzijo v Prago in Berlin - ITB Berlin, odpravili dijaki 2.a, 2.b in 2.c razreda, v panonsko nižino pa se na 2-dnevno strokovno ekskurzijo odpravili gastronomski deli dijakov 1.c in 2.a, ter celotni 2.d, G1.A in G1.B.

🌎 Zaključno srečanje partnerjev v evropskem projektu Erasmus+KA2 GROWMAT, katerega se udeležujeta tudi naš ravnatelj Dušan Erjavec in koordinator projekta na naši šoli Janko Štruc, se trenutno odvija v Bruslju. Cilj projekta je priprava tečaja o dostopnem turizmu. V projektu, ki ga vodi španska partnerska šola CDEA iz Donostie/San Sebastiana, sodelujejo še partnerji iz Velike Britanije, Finske, Belgije, Grčije in Slovenije.

V ponedeljek, 4. marca 2019, smo ponovno dokazali, da 'mamo talent 😎
Hvala dijakom 4.b, hvala vsem nastopajočim, hvala vsem, ki ste na kakršen koli način pripomogli, da nam je šolska prireditev SŠGT 'ma talent, uspela. 🍀

Zahvala gre tudi mentoricam, ki so poskrbele, da je prireditev stekla, kot po maslu.

Fotografije sledijo - kmalu :D

Foto: Galij Vračun

Z dijaki smeri gastronom - hotelir, smo se v petek, 1.3. 2019, odpravili na enodnevno, gastronomsko obarvano ekskurzijo, na Gorenjsko. Obiskali smo Čebelarski center Lukovica, Dvor Jezeršek, kjer smo razveselili svoje brbončice, nato pa smo se še podali Evropsko luksuzno posestvo leta 2019  - Brdo pri Kranju. Z nami je ves čas vztrajalo sonce in dobra volja. 👀 💥

Z dijaki smeri gastronom - hotelir, smo se v petek, 1.3. 2019, odpravili na enodnevno, gastronomsko obarvano ekskurzijo, na Gorenjsko. Obiskali smo Čebelarski center Lukovica, Dvor Jezeršek, kjer smo razveselili svoje brbončice, nato pa smo se še podali Evropsko luksuzno posestvo leta 2019 - Brdo pri Kranju. Z nami je ves čas vztrajalo sonce in dobra volja. 👀 💥

lokalec.si

Lokalec.si » VIDEO: Informativni dan na “Šoli z okusom”

Hvala vsem učenkam in učencem, hvala staršem in vsem spremljevalcem, za obisk na informativnih dnevih naše šole🍀

Hvala tudi vsem dijakom in mentorjem za odlično organizacijo.

🤗 Krajši prispevek o informativnih dnevih na naši šoli 👨‍🍳👩‍💼👩‍🎓

lokalec.si » VIDEO: Informativni dan na “Šoli z okusom”

Slika pove več kot 1000 besed 🥇Na šolo se vrača zlato, bravo ekipa Ritoznojčani in bravo ekipa Lisičke - V lisičkinem brlogu
Sejem Alpe-Adria

Utrinki današnjih tekmovalcev na Sejem Alpe-Adria v Ljubljani 🦊🍾🍾🦊

Ali ste vedeli, da na naši šoli prirejamo rojstnodnevne zabave - malo drugače? 🎂🍔🍕🥪🍡

Pod vodstvom mentorjev, za otroke poskrbijo naši dijaki. Skupaj pripravijo pogrinjke, spečejo pice ali pripravijo tortilje. Ko otroci svojo mojstrovino pojedo, se prične tematska zabava 🧙‍♀️ Otroci se lahko zabavajo s smrkci, indijanci, z gusarji ali čarovnicami.
Primerna starost otrok je do 10 let, osem let pa je idealna starost za takšno vrsto praznovanja, v naši kuhinji se nam lahko pridruži največ 15 otrok. Svojo zabavo lahko rezervirate za petke popoldne in soboto dopoldne na [email protected]

Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor

Še zadnjih nekaj ur je na voljo za glasovanje za video Spominek našega kraja 🎊 Le pogumno na glasovanje 📢 💪😅 https://turisticna-zveza.si/spoti-2019/

Ku, ku 😎 Stopimo skupaj in glasujmo za videospote naših dveh ekip tekmovalcev, na že 16. mednarodnem tekmovanju Več znanja za več turizma, ki ga prireja @Turistična Turistična Zveza Slovenije.

Zaporedna številka 10: Iz vinograda v steklenico, steklenica v pečico🍾🍾
Zaporedna številka 11: V lisičkinem brlogu 🦊🦊

Povezava na glasovanje: https://turisticna-zveza.si/spoti-2019/

Na dan lahko oddate le en glas 😟 In gremo!

Tokrat bosta barve naše šole zastopali dve ekipi kreativnih dijakinj in dijakov, in sicer 30.1.2019, v Ljubljani na Sejem Alpe-Adria.

bit.ly

Zaporedna številka 10: Iz vinograda v steklenico, steklenica v pečico🍾🍾
Zaporedna številka 11: V lisičkinem brlogu 🦊🦊

Povezava na glasovanje: https://turisticna-zveza.si/spoti-2019/

Na dan lahko oddate le en glas 😟 In gremo!

bit.ly

V četrtek, 17.1.2019, smo se z dijaki 3.f odpravili na ogled Pivovarne Union in našega glavnega mesta - Ljubljana. Kljub dežju smo se imeli lepo in poučno, dijaki pa so se že z naslednjim dnem odpravili na polletno praktično usposabljanje. 🍺

Šola z okusom že 60 let..

👨‍🍳 Vabljeni, da se nam pridružite na informativnih dnevih, v petek, 15. februarja 2019 ob 9.00 in 15.00 uri, ali v soboto, 16. februarja 2019, ob 9.00 uri, na Mladinski ulici 14a, v Mariboru.

Zakaj se odločiti za poklice v gostinstvu in turizmu?

Ker …
- so aktualni in iskani, 🥤

- je delo raznovrstno in zanimivo,🌈

- omogočajo razvoj ustvarjalnosti,🎁

- ponujajo možnosti za strokovni in osebnostni razvoj,🏆

- ponujajo široko paleto zaposlitvenih možnosti
(hoteli, restavracije, šole, ladje, pizzerije, slaščičarne ...),🍧

- ponujajo možnosti nadaljnjega študija, 👩‍🎓

- nudijo velike možnosti za zaposlitev v tujini.🕶

13. decembra ob 17.00 uri, so dijaki 1. letnikov (a, b, c) pod vodstvom mentoric, pripravili prikupno božično predstavo za starše, skrbnike in sorodnike. 🎁🎁Osrednja tema dogodka je bila, zraven božiča, piramida, ki so jo dijaki smiselno dopolnili: Pascalov trikotnik, prehranska piramida in Maslowa piramida potreb. Predstava je bila tudi kulturno, glasbeno in plesno podkrepljena. ✨

Hvala vsem, ki ste se predstave udeležili, hvala dijakom, ki so se zelo izkazali, hvala mentorjem za navodila, podporo in lepe besede, ter hvala vsem, ki so na druge načine pomagali pri uresničitvi predstave.

Utrinek z današnje tržnice poklicev na Osnovni šoli Zg. Kungota 👨‍🍳🍾👩‍💼❄️

Praznične dobrote že dišijo na vseh koncih 🥧 Naj bodo dnevi, ki so pred nami, navihani, polni radosti, smeha in topline.❤️💝
Želimo vam prav lepe počitnice, vidimo se 7. januarja 2019 ☃️🎉🥂

🏀V začetku decembra smo objavili nase vrle košarkaške fante, prav pa je, da pohvalimo tudi dekleta, za 3. osvojeno mesto v srednješolskem turnirju 🥁🏀 Bravo!

🐾🐈V tem lepem novoletnem času nismo pozabili na zapuščene živali v mariborskem azilu. Cel mesec smo zanje zbirali hrano, odeje in igračke ter jih danes izročili tem lepim, a žalostnim očkam kužkov in muck, ki hrepenijo po svojem človeku. 🐾🐕

Če imaš čas, jih obišči tudi ti, morda spoznaš novega prijatelja?☘️🍀

Want your school to be the top-listed School/college in Maribor?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Šola z okusom že 60 let..
Maturantski ples 2016

Location

Category

Telephone

Address

Mladinska Ulica 14 A
Maribor
2000
Other High Schools in Maribor (show all)
Škofijska gimnazija AMS Maribor - ŠGAMS Škofijska gimnazija AMS Maribor - ŠGAMS
Vrbanska Cesta 30
Maribor, 2000

Smo šola, ki goji kreativnost in inovativnost. Sprejamamo vse, ki želijo biti konkurenčnejši s svojim znanjem od drugih.

Srednja ekonomska šola Maribor UP - Zdravi Zdravko Srednja ekonomska šola Maribor UP - Zdravi Zdravko
Trg Borisa Kidriča 3.

V vrtincu zdrave prehrane. E-pošta: [email protected]

Srednja šola za oblikovanje Maribor Srednja šola za oblikovanje Maribor
Park Mladih 8
Maribor, 2000

www.ssom.si Na Srednji šoli za oblikovanje Maribor izobražujemo v treh programih: TEHNIK OBLIKOVANJA, FRIZER in MEDIJSKI TEHNIK.

III. gimnazija Maribor - uradna stran III. gimnazija Maribor - uradna stran
Gosposvetska C.4
Maribor

Non scolae, sed vitae discimus. Ne za šolo, za življenje se učimo.

II. gimnazija Maribor (uradna stran) II. gimnazija Maribor (uradna stran)
Trg Miloša Zidanška 1
Maribor, 2000

http://www.druga.si https://www.instagram.com/ii.gimnazijamaribor/ http://www.youtube.com/user/drugagimnazija Šola, ki odpre vsa vrata

SERŠ Maribor SERŠ Maribor
Smetanova Ulica 6

Srednja elektro-računalniška šola Maribor

IB at II. gimnazija Maribor IB at II. gimnazija Maribor
Trg Miloša Zidanška 1
Maribor, 2000

Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor
Trg Miloša Zidanška 3 (Tabor)

SREDNJEŠOLSKO POKLICNO IN STROKOVNO IZOBRAŽEVANJE Srednja medicinska sestra/srednji zdravstvenik, poklicno - tehniški program Srednja medicinska sestra/sre

Srednja trgovska šola Maribor Srednja trgovska šola Maribor
Mladinska 14

Srednja trgovska šola Maribor

DOBA Srednja šola DOBA Srednja šola
Prešernova Ul. 1
Maribor, 2000

Naše vodilo je spoštovanje posameznika, osebni pristop in fleksibilnost izvajanja učnih programov. Na vaši izobraževalni poti vas nenehno spremljamo.

TŠC Maribor - uradna stran TŠC Maribor - uradna stran
Zolajeva 12
Maribor, 2000

Tehniški šolski center Maribor Sodoben tehniški izobraževalni center, namenjen izobraževanju mladine in odraslih.

SŠGT MB - Unesco šola SŠGT MB - Unesco šola
Mladinska Ulica 14 A
Maribor, 2000

UNESCO ASPnet središče Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor.