Vrtec Galjevica, Ljubljana

Comments

Kdor je danes zjutraj, okrog 7.50h na parkirišču pred vrtcem Galjevica poskodoval bel Peugeot 508 se mu najlepse zahvaljujem za njegov ponos in s kraja dogodka lepo zbezal. Poden od starsa!!! 😤😤😤
V četrtek mi ne bo potrebno iskati enakih nogavic :) Torej naj 21. marca vsi obujemo različne nogavice v znak podpore oseb z Downovim sindromom. Resnično jih imamo radi! Otroci s posebnimi potrebami niso nikakršna čuda ali kaj neobičajnega. Oni želijo enako, kot vsi drugi, da so SPREJETI. V znak podpore mednarodnega dneva oseb z Downovim sindromom, vsakega 21. marca oblecimo različne nogavice, kot simbolični znak podpore tem osebam. Oni ne morejo imeti idealen par kromosomov, ampak so enkratni v svoji različnosti 💜💗
Pozdravljeni, zanima me, če boste imeli v kratkem kakšen javni ogled vrteca? Hvala za odgovor.
Hello Ljubljana, lep pozdrav iz Varaždinskih Toplica... upoznavanje....prva faza... Mali prijatelji iz Slovenije ...međunarodni projekt Say hello to the World...tolerantni vrtić Čarobno ogledalce....❤️ Dobrodošao Vrtec Galjevica❤️
Naš lepi vtec 😁
Jutri obujmo razlicni nogavicki 💜💙
Naš prelepi vrtec 😍😍😍 Otroka zelo navdušena 👫💞
Iskrene čestitke za ustvaritev FB strani in za nagrado Varnega vrtca, katere konference sem se tudi sama udeležila, čestitala ravnateljici in vzgojiteljici za trud, in prejela veliko profesionalnega znanja na področju Varnosti in nenasilja v vrtcih in šolah : http://www.varensvet.si/4-ivk-konferenca-varnost-in-nenasilje-v-vzgojno-izobrazevalnih-zavodih-viz-18-10-2017-2/. Čestitke.

Vrtec Galjevica je javni vrtec s 26 oddelki na 5 lokacijah v južnem predelu Ljubljane pod Golovcem: Eko vrtec, Unesco vrtec, Varen vrtec 2017, idr.

NTC Slovenija

Veseli nas, da vam predstavimo dolgo pričakovan dokumentarni film (v srbščini) o NTC programu "Avantura mozga". Film je bil sneman nekaj let v organizaciji Vans produkcije, glavni protagonisti filma pa so otroci, avtor NTC programa Ranko Rajović in koavtor NTC šolskega programa Uroš Petrović.
Vabljeni k ogledu :)

Včeraj smo se Mali pohodniki odpravili na sankaški pohod v Tamar, katerega nam je poleg idealnega vremena in čudovite zasnežene narave, polepšalo še druženje s starši ter sestricami in bratci, ki smo jih tokrat povabili zraven. V koči smo se okrepčali, nato pa se spustili nazaj v dolino - imeli smo se res enkratno!

Pred nami je zadnja noč in še bolj pomembno zaključna tekma. Današnji dan smo še pilili osvojeno znanje in smučarske veščine, zato jutri ne bo nobenega problema nastopiti in pravilno presmučati progo. Dan se je tudi tokrat pričel z lepim sončnim vremenom, končal z »divjo« zabavo, vmes pa je bilo tudi nekaj smučanja in igranja.
Na zabavi smo prepevali že znane in tudi manj znane pesmi, Tomaž iz Planeta otrok je pripravil super zvočne in tudi ostale efekte, ki so otroke še dodatno očarali. Ker je to zadnje skupinsko poročanje, vam želim vsem skupaj sporočiti, da smo z otroki preživeli nepozabno zimovanje, da smo se imeli super ter da so se prav vsi otroci naučili smučati. Vse dodatne aktivnosti, ki smo jih izvedli, so otrokom še dodatno popestrile zimovanje in jim pričarale nepozabne počitnice.
Vsem skupaj se celotna ekipa zahvaljuje, da ste nam zaupali v varstvo vašega otroka in nam omogočili, da svoje znanje in izkušnje delimo z njimi in tudi vami.
Hvala lepa in lep pozdrav od celotne kipe zimovanja! ❤️🙃⛷❄️

Danes začenjamo s pisanjem pri koncu tretjega dneva zimovanja; vsi že mirno spimo, razen spremstva, sicer pa smo po nočnem pohodu z lučkami, ko smo opazovali zvezdnato nebo in lesketajoči sneg, povečerjali slasten mlečni gres, se pocrkljali in nato sladko zaspali. Dopoldansko piljenje zavojev je obrodilo sadove in zato se je del otrok popoldne preselil na nove terene s sidrno vlečnico. Predhodni strah je bil odveč, saj so se prav vsi lepo pripeljali do vrha in nato tudi navzdol, in to ne samo enkrat. Komaj že čakamo, da gremo jutri ponovno na sneg. Ostali otroci, pa so z nasmehi na licih hiteli pripovedovati, da že zavijajo, da se že peljejo s krožci in da jim nihče več ne pomaga. Pri jutranjem ogrevanju nam je delal družbo prav poseben gost.
To bi bilo za danes od smučarske ekipe vse. Prav vse lepo pozdravljamo in vam želimo lahko noč!
Smučarska ekipa vrtca ⛷☀️❄️☃️

Medtem ko “ta veliki" otroci vrtca smučajo, se malo mlajši igrajo in potepajo po Golovcu. 🌲💚

Zbudili smo se v torkovo sončno jutro, ki nas je kar poneslo na bele strmine, no niso ravno strme, je pa naklona dovolj, da na njih pridno nabiramo nove smučarske veščine. Spretno zavijamo, delamo smučarsko »pico« in se na koncu smučišča prav vsi že ustavimo. Med treningom smo si privoščili tudi obilno malico na prijetnem sončku na verandi hotela. Ker pa nas smučanje ne utrudi dovolj, smo se zvečer zabavali še s tubami in sankami. Dričanje je res zakon 👍🛷
Za večerjo smo imeli slastne hrenovke, sledil je topel tuš in še toplejše postelje, ki je otroke ob pravljici za lahko noč zazibal v spanec.
Želimo tudi vam vsem prijeten večer in lahko noč.

Lep pozdrav od smučarske ekipe iz Pokljuke.

Prvi dan zimovanja z učenjem smučanja je obiskalo 62 otrok našega vrtca z 8 spremljevalnimi strokovnimi delavci vrtca ter dodatnimi smučarskimi učitelji na Pokljuki. Preizkusili so strmine in se namestili v prečudovitem hotelu. Vreme je super, snega ravno prav za preizkušanje smučarskih veščin, bi pa ga bilo lahko za odtenek več, da bi bila zimska idila res popolna 😊.
Otroci so čudoviti in zelo zagreti za osvajanje novih smučarskih veščin. Razdelili smo se po skupinah, se spoznali s hotelom in sedaj že trdno spimo. Ker je napoved vremena super, se že zelo veselimo jutrišnjega dne in s tem tudi novih dogodivščin, ki nas čakajo, tako na snegu, kot tudi med spremljevalnim programom.
Lepo vas pozdravlja celotna smučarska ekipa Vrtca Galjevica 🚌🎿⛷💚🌲

Za zaključek pravljičnega decembra v vrtcu so nas obiskali OŠ otroci, ki so nekoč obiskovali Vrtec Galjevica, zaigrali so na inštrumente ter ustvarili pravi glasbeni koncert. Mi smo jih spodbujali v ritmu s ploskanjem, petjem in plesom. ❤️🥰⭐️💫🎄

Otroci so danes uživali v čarobnem, pravljičnem svetu Sovice Oke, ki so jo uprizorile strokovne delavke iz enote Orlova. 🎄⭐️💚

Dedek Mraz je v tem tednu obiskal vseh 5 hiš s 26 oddelki našega vrtca, se z otroki pogovarjal, nasmejal, pel in jih tudi obdaril. Danes zvecer se je oglasil še enkrat in obdaril otroke zaposlenih, strokovne delavke vrtca pa so zaigrale tudi gledališko igrico o sodelovanju, pomoči, povezovanju in sreči. Hvala vsem sodelujočim v pravljičnem decembru v vrtcu 👏🎄🎤👫💫⭐️🎁❣️

Danešnji obisk MIZŠ z našimi otroki je bil zelo prijeten in prijazen. Poleg obiska ministra, g. Pikala, ki si je vzel čas tudi za pregled naše dvojezične knjige Kako vidim Slovenijo ter obiska državne sektetarke ga. Vuk, smo obiskali tudi direktorat za znanost, kjer je zaposlen očka naše Nane. Ta je dejala: “To je moj očka, ampak danes je lahko naš očka!” ❤️👍

Danes je bil na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport res prisrčen obisk. Ministra dr. Jernej Pikalo, nato pa še državno sekretarko Martina Vuk in Direktorat za znanost, so z vzgojiteljicami obiskali otroci iz Vrtec Galjevica, Ljubljana. Prav simpatičen živ žav so prinesli na ministrstvo.

V vrtcu Galjevica so otroci sila zvedavi in vedoželjni. Ministru so zaupali, da so se jeseni, ko imamo na ministrstvu projekt Mesec znanosti, tudi oni na svoj način spoznavali z znanostjo in se lotili tudi nekaj poskusov. V preteklosti pa so se že marsikaj naučili o tradicionalnih poklicih ter izdali knjižico z naslovom Tradicionalne obrti na Slovenskem. To so danes podarili ministru, dodali pa so še otroški turistični vodnik po Ljubljani, ki so ga izdali v knjižici Škratek se potepa po Ljubljani. Ministru so tudi zapeli pesmico v slovenskem in angleškem jeziku ter ga s petjem navdušili.

Otroci in minister so poklepetali o delu na ministrstvu, nato pa ministra dr. Pikala zaprosili, naj jim uredi, da bo za praznike zapadel sneg. Žal jim minister tega ni mogel obljubiti. »Zagotovil pa sem šolarjem dolge praznične počitnice, ki bodo tokrat trajale kar do 6. januarja,« je dejal minister dr. Pikalo. Otrokom in vzgojiteljicam je zaželel lepe praznike, četudi ne bo snega, ter vse dobro v letu, ki prihaja.

Mali pohodniki našega vrtca smo osvojili vrh današnjega nočnega pohoda. Naglavne lučke so nam osvetlile pot do Ljubljanskega gradu. Na vrhu smo si privoščili malico, nato pa spoznali signale za pomoč v gorah (zvočnega in svetlobnega). Po vsem tem pa so nas v centru Ljubljane čakale lučke in topel čaj. 🥰🌲🔦🎄💫

Obisk hokejistov HKSŽ Olimpija je popestril današnji dopoldan 4-6 letnim otrokom na enoti Galjevica. Sever Mark, Ulamec Luka in Spreitzer Tilen so navdušili za hokej majhne in velike v našem vrtcu; pri tem jim je pomagal 6 letni hokejist Tevž Novak iz HK Slavija junior. Zato bomo z družinami obiskali tudi domačo hokejsko tekmo HKSŽ Olimpija v soboto, 21.12. v dvorani Tivoli in navijali za njih. Hvala HKSŽ Olimpija za obisk in promocijo športa med mladimi. ❤️🏒🥅

Današnji dan je bil v Vrtcu Galjevica res poln doživetij. Poleg jutranje otvoritve prenovljene in prizidane enote Galjevica, smo imeli popoldan skupno druženje vseh 5 hiš vrtca z zaposlenimi in družinami, na poti do novoletnega bazarja v razsvetljenem parku pred enoto Galjevica nas je ob soju lantern spremljal prvi sneg, nato pa smo se v dvorani Krim pogreli ob dramatizaciji otrok OŠ Oskarja Kovačiča z igrico Sneguljčics 2019, Vila Galja in škrat sta prišla po naša pisma za dobrega decemberskega moža, uživali smo ob nastopu plesalk Mojca Horvat, skupaj zaplesali, ob izhodu pa so vsi otroci prejeli še decembersko darilo ČS Rudnik. Malo nam je nagajalo ozvočenje, vendar se nismo dali in smo se veliko smejali. ❤️👍😊🙃💃🏻🎤🎁
#druženje #sodelovanje #povezovanje

Danes smo v enoti Galjevica našega vrtca zelo ponosno z otroki in županom MOL, g. Zoranom Jankovićem, otvorili celovito saniran 10 oddelčni vrtec z upravo, pomožnimi prostori ter 182 m2 prizidka večnamenske dvorane, ki bo pomembno obogatila VI delo 200 otrokom, zaposlenim in staršem. ❤️

V tem tednu so otroci vseh 5 hiš vrtca spemljali gledališko skupino SD iz enote Galjevica s predstavo Bobek in barčica. ❤️🥰👏

Diseminacija enega od Erasmus KA2 projektov našega vrtca 👍👨‍👩‍👧‍👧🇪🇺

8/10/19
The implementation of Social Entrepreneurship Guide workshop Part 1 by Komodiki Antigoni

We are proud to have prepared a 10 lesson plan Guide that will be implemented in 6 schools around Europe! 🇪🇺

Together we can 💯💯

Sara Sabljak Chris Chris Elena Koumi Ljubica Kljucaric Barbara Novinec Αναστασία Καπαρή An Na 🇨🇾🇸🇮 🇪🇸🇧🇬🇭🇷

Danes smo oddali hrano in priboljške za živali zavodu SVSP/Slovenian vets for stray pets. Oddelka Vrtca Galjevica "kužki , petelini" smo organizirali akcijo zbiranja hrane za živali. Vsi smo bili del te akcije in veseli smo, da smo zbrali veliko količino hrane. Zaposleni BICa so bili ob prevzemu zelo veseli, prav tako tudi mi, saj smo verjetno polepšali decembrski čas tudi vsem živalim, ki to hrano zares potrebujejo. ❤️🐶🐱🐹🐰

ljubljana.si

Omogočili bomo brezplačno izvajanje API programa v petih vrtcih v Ljubljani

Odličen program spodbujanja VI vsebin pomena čebelarstva in medenih izdelkov. 💫

ljubljana.si V Mestni občini Ljubljana smo z namenom, da bi z izobraževanjem o pomenu čebeljih pridelkov in čebel v mestu seznanili naše najmlajše meščane, pripravili strokovni pedagoški program API vrtec, ki so ga skupaj z Oddelkom za varstvo okolja (Odsek za razvoj podeželja) sooblikovali z Zavodom z...

Danes so pridne škratinje in škrati pozno v večer krasili vseh 5 hiš v čarobno pravljično prednovoletno vzdušje, ki bo zjutraj presenetilo vse otroke našega vrtca, morda pa bo do konca decembra zapadlo tudi kaj snega za naše pravljične junake, kot so pingvini in snežaki ... ❤️🌲☃️❄️. Muca copatarica iz Galjevice pa je bolj vesela suhega vremena.

Ste vedeli, da je bil 13. novembra Svetovni dan prijaznosti?
In ker prijaznosti ni nikoli preveč so jo otroci in vzgojiteljice iz oddelkov Petelini in Kužki letos radodarno delili med ljudmi.
Super ideja društva Humanitarček je navdihnila tudi našo delavnico in majhni prsti so ustvarili prave čarobne kamenčke prijaznosti.
Obdarovanci so bili presenečeni in ganjeni, otroci pa so doživeli občutek sreče, ki jo lahko da le prijaznost, ki jo nekomu podarimo.

Danes je koordinatorka našega Unesco vrtca predstavila na Unesco konferenci medgeneracijski dogodek Športne igre brez meja in prejela priznanje za najboljšo predstavitev in odličnost izvedbe Unesco dejavnosti. Bravo Mateja Funkl s sodelavci in starši Vrtca Galjevica. 👏👍🥇❤️
Dogodek bo v sodelovanju s staršem - Andrejem Sladičem potekal v letošnjem šolskem letu v soboto, 1.2.2020. 🏀😊

Danes je na UNESCO konferenci naš vrtec prejel priznanje za odličen primer in poročilo izvedbe Unesco dejavnosti v okviru medgeneracijskega krovnega dogodka vrtca “Šport in špas - igre brez meja”. Čestitke Unesco koordinatorki vrtca Mateji Funkl z ekipo SD vrtca ter vsem sodelujočim staršem z družinami. 👏❤️🥇.
V tekočem šolskem letu bo dogodek organiziran v sodelovanju s staršem oz. očkom v vrtcu g. Andrejem Sladičem v soboto, 1.2.2020. 🏀😊 VABLJENI!

Tudi za najmlajše ⛷🎿🏂

Pridite na smučarski sejem.

Danes so se naši gozdni oddelki (razen ježev, ki od včeraj uživajo v vrtcu v naravi v Gozdu Martuljku) na povratku v vrtec srečali na jasi pod Golovcem in se skupaj martinčkali na toplem soncu. Nič podobno jeseni, razen barv listov na drevesih 🍂🍁🌾🌲

Danes je 98 pogumnih, spretnih in samostojnih 5-6 letnih otrok Vrtca Galjevica zaključilo s 6 dnevnim programom “prilagajanja na led” na drsališču Zalog, vendar so vsi otroci ob koncu samostojno drsali po ledeni ploskvi. Zasluge gredo tudi odlični 12 članski ekipi strokovnih delavcev vrtca na ledu, ki je ob vodenju 3 Lucky Luka koordinatorjev uspešno zaključila program. Zahvala MOL za pokrivanje stroškov dvorane in koordinatorjev. Ponosni smo na vse naše majhne in velike drsalce ⛸🏆👏❤️

Teden otroka smo v našem vrtcu popestrili še z enim dogodkom - v dogajanje smo vključili naše goste s Hrvaške, Bolgarije, Španije ter Cipra. Vsak od njih je na zabaven in izviren način otrokom iz skupin Kresničke ter Murni predstavil svojo državo. Tako smo zapeli in zaplesali v ritmih tujih držav, poslušali pravljice in se učili novih besed, se smejali in se na koncu še posladkali.

Otroci vrtca so danes preko gostov projekta Erasmus+ spoznavali razlike med kulturami EU partnerskih držav 🇪🇺👍🥰

Little Sociopreneurs partners presenting their countries Cyprus, Croatia, Spain, Bulgaria to the children of Vrtec Galjevica, Ljubljana.

Današnji krovni dogodek vrtca “Varna pot v vrtec” je združila družine 26 oddelkov iz vseh 5 hiš našega vrtca. Igrivi nasmehi otrok ob sirenah reševalnega, gasilskega in policijskega vozila, poligoni Varne poti ter delavnice v oddelkih so popestrili današnji vrtčevski dan. Varnost v prometu je izredno pomembna in tega se moramo zavedati prav vsi! Ob dogodku smo zbirali tudi star papir ter izvedli akcijo knjižnega sejma “Knjiga zame- zate 3+). Hvala vsem sodelujočim. 👏😊👫🚒🚓🚐📓

V mestu Opava na Češkem te dni poteka tretje srečanje projekta Erasmus plus Pravljični mostovi Evrope. Partnerji preverjajo dosedanje delo, delijo ideje in izkušnje ter načrtujejo aktivnosti za nove aktivnosti.

V tem tednu gostimo v vrtcu 12 gostov iz partnerskih držav Bolgarije, Cipra, Hrvaške, Španije znotraj Erasmus + projekta Little sociopreneurs. Obeta se zanimiv teden izmenjave izkušenj in novih projektnih znanj s področja socialnega podjetništva znotraj kulturne in jezikovno raznolike Evrope. Ob sprejemu so nastopili tudi otroci...🇪🇺⭐️

Jesen 🍂🍁

JUHEJ ZA JESEN🍂🍁🌾!

V mesecu oktobru vam podarjamo delovni list, kot pripomoček za iskanje značilnosti jesenskega gozda . Zaklade, ki jih najdete lahko označite na papirju s svinčnikom, ali pa mogoče delovni list položite na tla in vsako najdeno značilnost, označite s kamenčkom.
Delovni list najdete na povezavi!

Ritem, instrumenti, melodika glasu ob morju - izobraževanje in priprave na dobrodelni koncert Vrtca Galjevica 🎼🎤🎧🎹🎸🙃😊❤️ so potekale v prijetnem morskem vzdušju, druženju in glasbi.

Današnje druženje in izobraževanje strokovnih delavcev Vrtcev Galjevica na temo IGRAJMO SE Z GLASBO je potekalo v sončnem vremenu ob obali Umaga, dobra volja in glasba sta zjutraj pregnala tudi dež. Hvala Jaki Strajnarju, Mateju Virtiču in Špeli Stražišar ter vsem sodelujočim. ❤️🎼🎤😊🌞

Vrtec Galjevica je pod sloganom "GREMO PEŠ!" znotraj ETM- Evropskega tedna mobilnosti sodeloval v različnih dejavnostih. Obiskali smo otvoritev likovne razstave v Mestni hiši, kjer so razstavljena tudi 3 likovna dela otrok našega vrtca, v sodelovanju z OŠ Oskar Kovačič pa smo izvedli delavnice "GREMO PEŠ!". Otroci so se skozi igro in z različnimi gibalnimi nalogami sprehajali okoli jezera, šli peš v gozd, na PST, na grad in si izdelali knjižice, kjer so spoznavali različne predmete, ki jih potrebujemo kadar odidemo peš na daljše sprehode ali izlete. V popoldanskem času pa smo se predstavili tudi na prazniku ČS Rudnik.

Want your school to be the top-listed School/college in Ljubljana?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Location

Category

Address

Galjevica 35
1000
Other Education in Ljubljana (show all)
BB Consulting BB Consulting
Vodnikova Cesta 126
Ljubljana, 1000

BB Consulting, razvoj potencialov d.o.o. Preko razvoja potencialov so naše glavni dejavnosti: preobrazba podjetij, razvoj podjetij in osebni razvoj.

Plesna šola orientalskih plesov Alje Shaar Plesna šola orientalskih plesov Alje Shaar
Društvena 20
Ljubljana

Šola orientalskih plesov pod taktirko pionirke orientalskih plesov v Sloveniji, Alje Shaar

Higeja - Šola za maserje in terapevte Higeja - Šola za maserje in terapevte
Ptujska Ulica 19
Ljubljana

Pred besedo je bil dotik.

Terry Troy Jackson s.p. Terry Troy Jackson s.p.
Obirska 23

Lektoriranje in poučevanje

Tečaj ruščine Tečaj ruščine
Ciril Metodov Trg 1
Ljubljana, 1000

RCZK organizira in izvaja kulturne in izobraževalne dogodke za popularizacijo in spodbujanje zanimanja tujih državljanov za učenje ruskega jezika. V državah gostiteljicah pa je RCZK zainteresiran za dvig ravni poučevanja ruskega jezika.

SIM center SIM center
Metelkova Ulica 9
Ljubljana, 1000

SIM center ZD Ljubljana ponuja najsodobnejšo opremo za izvajanje naprednih simulacij v zdravstvu.

Kersnikova Kersnikova
Kersnikova 4
Ljubljana, 1000

+Institute for culture, art and education Kersnikova +Zavod za kulturo, umetnost in izobraževanje Kersnikova

YOUNIQUE - Šola za ženske YOUNIQUE - Šola za ženske
MyChi, Ukmarjeva 6
Ljubljana, 1000

Za vse ŽENSKE, ki želijo ostati ženske z zavedanjem, da so edinstvene, neprecenljive in vredne. BODITE YOUNIQUE! Za privlačne ustnice govorite prijazno, za lepe oči poiščite to, kar je dobro v ljudeh,lepota se z leti povečuje...

Mahona, Zdenka Ferengja s.p. Mahona, Zdenka Ferengja s.p.
Mačkov Kot 13a

Zdenka Ferengja s.p., Svetovanje in izobraževanje

Dentalni kirurški estetski D center Dentalni kirurški estetski D center
Rakuševa Ulica 6
Ljubljana, 1000

Vrhunski strokovnjaki v prijaznem okolju - z najsodobnejšimi tehnikami in opremo poskrbimo za zdrav in mladosten nasmeh.

Aromainštitut Aromainštitut
Maroltova 2
Ljubljana, 1000

Poslanstvo Aromainštituta je dvig nivoja kakovosti aromaterapevtskega znanja in širjenje zavedanja o široki uporabnosti aromaterapije. www.aromainstitut.si