Srednja šola za gradbeništvo in varovanje okolja

Šolski center Celje Srednja šola za gradbeništvo in varovanje okolja Pot na Lavo 22 3000 Celje telefon: +386 3 428 58 00 faks: +386 3 428 58 80 e-pošta: [email protected] e-naslov: gvo.sc-celje.si Ravnatelj: Irena Posavec telefon: +386 3 428 58 32 e-pošta: [email protected]

Za nekatere lahkotno, za druge malo manj. Eni so tekli, drugi hodili. Orientacija na Brnico uspela. 👍

Terenske vaje G-2. b ob nabrežju Savinje - učilnica v naravi je zakon! 👍😀

Z G3.a in G3.b uspešno odganjamo dež na Primorskem!

Čestitke tekmovalcem in mentorici! 👏🎖️

Preživeli smo čudovit dan na poligonu za samooskrbo v Dolah. Dijaki G-2. b pravimo, da slabega vremena ni! 😄👍👌

Popestrili smo dogajanje na Evropski vasi. Mentorica je profesorica Alenka Lah Kalan.

Že tradicionalno naši dijaki pod mentorstvom Nine Merkovič Korent sodelujejo kot pobiralci žogic na mednarodnem turnirju v namiznem tenisu za športnike invalide. 💪👌👍

Naši dijaki so pod mentorstvom profesoric Nine Markovič Korent in Alenke Lah Kalan ponovno polepšali dopoldan varovancem Doma dr. Jožeta Potrča v Poljčanah. Dom dr. Jožeta Potrča Poljčane

Za najboljše matematike srednjih strokovnih in tehniških šol je 13. 4. 2019 na Šolskem centru Celje, Srednji šoli za strojništvo, mehatroniko in medije, potekalo državno tekmovanje v znanju matematike. Našo šolo so zastopali 4 dijaki. Špela Ipšek in Gal Golob iz 1. a sta osvojila srebrno priznanje, Adrijan Vrečun (6. mesto) in Tomaž Plavčak (4. mesto) iz 4. b pa zlato priznanje.

Tekmovalcem in mentorju Smiljanu Čuježu za dosežene uspehe iskreno čestitamo. 🥇

V Planetu TUŠ se danes, 16. 4. 2018, predstavljamo s poklicem Pečar-polagalec keramičnih oblog.

»GRADIMO ZA DANES, JUTRI, TRAJNOSTNO.

Pečar- polagalec keramičnih oblog oblikuje naše bivanjsko okolje že tisočletja. Poklic združuje umetnost in obrt.«

Nekaj fotografij z današnjega odprtja inštalacije Gozd ljudi v svetu dreves.

Srednja šola za gradbeništvo in varovanje okolja's cover photo

Strokovna ekskurzija v Ytong in pohod na Kumu. G1a & G1b 👍👣👌

Vsem raziskovalcem iskreno čestitamo za njihove uspešne predstavitve in odlične rezultate, prav tako pa tudi mentoricam za strokovno svetovanje, usmerjanje, podporo in pomoč.

celje.info

Dijak ŠCC zmagovalec državnega tekmovanja iz arhitekturnega risanja v AutoCadu - Celje.info

Čestitke Adrijanu Vrečunu in mentorici, profesorici Klavdiji Kopše Kaljun. Adrijan Vrečun Klavdija Kopse

celje.info Po nekaj letih je bila Srednja šola za gradbeništvo in varovanje okolja ponovno uspešna. Dijak četrtega letnika Adrijan Vrenčur je pokazal največ znanja.

V organizaciji Atletskega kluba Krka Novo mesto je na olimpijskem vadbenem centru pod okriljem Atletske zveze Slovenije potekalo prvenstvo Slovenije v dvorani v tekmovalni hoji. Eduard Bellaqa je med mlajšimi mladinci na 3000 metrov v dresu Atletskega društva Kladivar osvojil odlično prvo mesto. Čestitamo.

V petek, 15. 2., in soboto, 16. 2. 2019, vas vabimo na obisk našega informativnega dne.

En teden je že mimo, od kar smo zaplesali na maturantskem plesu, spomini pa so še vedno živi.

Tudi letos so se naši dijaki velikodušno odzvali povabilu organizatorjev svetovnega prvenstva športnikov invalidov v namiznem tenisu in jim pomagajo kot pobiralci žogic.

Terenske vaje so zakon! 👍

Danes kavica v Budvi, na poti do Podgorice postanek pri Sv. Stefanu, krozni ogled Podgorice in okrepcilo v Hard Rock Cafeju v Podgorici. Zvečer pa se poslovilna zabava. Jutri na vse zgodaj pa na pot proti domu.

Danes smo uživali na otoku Sv. Nikola, največjem otoku v črnogorskem morju, zavzeli smo plažo Hawai Island in si nabrali moči za večerno zabavo z Nedo Ukraden. #kompasyoung

Okoljevarstveniki so se danes potepali po Kotorju in uživali na plaži Samsara :)

Medtem ko so se gradbeni tehniki že vrnili domov, na maturantski ekskurziji uživajo okoljevarstveni tehniki. Za njimi je že 3. dan izleta, po dveh dneh ogledov znamenitosti Sarajeva, Jablanice, Mostarja ... so se danes sprostili na Pločah, kjer so se ohladili v kristalno čistem morju in uživali v bazenu na pena partyju. #kompasyoung

Še zadnji postanek pred odhodom domov. Malce utrujeni, a polni vtisov in lepih spominov. #kompasyoung

Slovo ... #kompasyoung

Maturantski izlet gradbenih tehnikov, za zaključek pena party na plaži Ploče, vrhunsko! #kompasyoung

Maturantska ekskurzija gradbenih tehnikov, 3. dan, slika pove vse 😊 #kompasyoung

Maturantska ekskurzija, 2. dan ... na poti iz Sarajeva v Budvo smo se ustavili v Jablanici in Mostarju. ✔ #kompasyoung

Maturantska ekskurzija gradbenih tehnikov - 1. dan, Sarajevo. Uživamo! 😎😊 #kompasyoung

V petek, 6. 7., smo slovesno razdelili diplome našim okoljevarstvenim tehnikom in gradbenim tehnikom.

Veseli smo rezultatov; še posebej naših štirih zlatih maturantov: Matjaž Letonje, Lea Šturbej, Gaja Žgank, Pavla Potočnik.

NK Celje

Gal Zorko, dijak 3. letnika programa gradbeni tehnik, je podpisal svojo prvo profesionalno pogodbo. Čestitamo! NK Celje

Članskemu moštvu Nogometnega kluba Celje se je danes dokončno pridružil 19 – letni Gal Zorko. 183 centimetrov bočni branilec, ki je do sedaj nosil dres mladinskega moštva, je s celjskim prvoligašem sklenil triletno pogodbo. Do 31. maja 2021. ⚽ Čestitamo! 🙌

🗣️ #MojeMestoMojKlub 🗣️ #GremoCelje

V sodelovanju z Ekošolo smo na likovnem natečaju BTC Ljubljana Misija - Zeleni koraki v kategoriji SŠ in fakultet prejeli 3. nagrado. Sodelovalo je 120 slovenskih šol z več kot 2050 izdelki.

Še nekaj utrinkov s tekmovanja #knauf #knaufinsulationslovenija #knaufjuniortrophy

Evropsko tekmovanje mladih suhomontažerjev KNAUF JUNIOR TROPHY se je začelo! Tekmovalno ekipo sestavljata po dva dijaka iz vsake države, opraviti pa morajo tako teoretični kot praktični del. Letošnja naloga bo izdelava grofovskega prestola iz mavčnih plošč, profilne konstrukcije in zvočne izolacije ter njegova finalna obdelava. Srečno vsem! Knauf Slovenija Knauf Insulation Slovenija Srednja šola za gradbeništvo in varovanje okolja

Moja Mansarda

Izdelki že dobivajo svojo obliko #knauf #knaufinsulationslovenija ##knaufjuniortrophy

Tekmovalci že takole v akciji izdelave grofovskega prestola iz knaufovih plošč. 💪 Ta del je izjemno naporen in poleg ročnih spretnosti zahteva še obilo praktičnega znanja. 🤓👏👏 #celje #knaufjuniortrophy

Knauf Insulation Slovenija

Fantje garajo ... ##knaufjuniortrophy

Fantje garajo....

Še nekaj utrinkov z otvoritve tekmovanja #knauftrophy

Današnjo otvoritev Knauf Trophy je vodila Mojca Mavec - priimek ni slučaj:) res paše na naš gipsarsko izolacijski dogodek, a ne?

Knauf Insulation Slovenija

Otvoritev tekmovanja je povezovala Mojca Mavec.

Otvoritev Knauf Trophy

Na naši šoli pravkar poteka tekmovanje v suhomontažni gradnji Knauf trophy. #knauf #knaufinsulationslovenija #knauftrophy

Naj se tekmovanje začne - Knauf Trophy:)
#knaufinsulation #knauftrophy

Ob Kolpi in na Kolpi 😊🙃😎

V sredo, 16. maja 2018, je v Ljubljani potekalo že 24. državno tekmovanje iz gradbene mehanike za srednje šole. Našo šolo je na tem prvenstvu zastopala majhna, a zelo uspešna ekipa treh dijakov.
Med tekmovalci srednjih strokovnih šol se je v konkurenci 3. letnikov najbolje odrezal Adrijan VREČUN, ki si je s svojim znanjem priboril zlato priznanje. Uspešno pa sta
tekmovala tudi Urh JAKOP in Gaja ŽGANK, ki sta prejela srebrno priznanje. Čestitamo dijakom in njihovi mentorici Merlenki Žolnir Petrič :)

Po predstavi Hlapci smo izročili cvetove glavnim igralcem, nato pa smo se povzpeli z vzpenjačo na grad in si ga ogledali. Preživeli smo lep in bogat dan.

G. predsednik Borut Pahor se je ob zaključku projekta Evropska vas, ki je potekal na Krekovem trgu, rokoval z dijakinjami naše šole.

Sončna ekskurzija na Gorenjsko z G1.a, G2.a in G3.d. Bled, Radovljica in hidroelektrarna Moste so nas napolnili z novimi vtisi in spoznanji.

Want your school to be the top-listed School/college in Celje?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Location

Category

Address

Celje
3000
Other High Schools in Celje (show all)
Srednja šola za storitvene dejavnosti in logistiko Srednja šola za storitvene dejavnosti in logistiko
Ljubljanska Cesta 17
Celje, 3000

Srednja poklicna in strokovna šola v Celju.

Celje First Grammar School Celje First Grammar School
Kajuhova 2

Gimnazija Celje - Center Gimnazija Celje - Center
Kosovelova Ulica 1

GCC ...

ŠCC, Srednja šola za strojništvo, mehatroniko in medije ŠCC, Srednja šola za strojništvo, mehatroniko in medije
Celje, 3000

Na naši šoli izobražujemo dijake v programu srednjega strokovnega izobraževanja za poklic strojni tehnik, tehnik mehatronike, medijski tehnik, ...

I. gimnazija v Celju I. gimnazija v Celju
Kajuhova Ulica 2
Celje, 3000

I. gimnazija v Celju je ena najstarejših gimnazij v Sloveniji, saj neprekinjeno deluje že od leta 1808.

ŠC Celje, Gimnazija LAVA ŠC Celje, Gimnazija LAVA
Celje, 3000

Uradna stran Gimnazije Lava na Facebooku. Official Gimnazija Lava page.

Ekonomska šola Celje, Gimnazija in srednja šola Ekonomska šola Celje, Gimnazija in srednja šola
Kosovelova Ulica 4
Celje, 3000

Izobraževalni programi: ekonomska gimnazija, ekonomski tehnik, tehnik varovanja, trgovec, maturitetni in poklicni tečaj.

Srednja zdravstvena šola Celje Srednja zdravstvena šola Celje
Ipavčeva 10

Srednja zdravstvena šola Celje, Ipavčeva 10, 3000 Celje

Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje - Srednja šola Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje - Srednja šola
Ljubljanska Cesta 97
Celje, 3000

Smo šola s tradicijo, znanjem in izkušnjami, ki jih z veseljem, odgovornostjo in ljubeznijo posredujemo mladim.

Erasmus+ SŠGT Celje Erasmus+ SŠGT Celje
Kosovelova Ulica 2
Celje, 3000

Srednja šola za gostinstvo in turizem Celje Srednja šola za gostinstvo in turizem Celje
Celje, 3000 CELJE

Srednja strokovna in poklicna šola/Secondary vocational school