08/06/2026
Stort grattis till vår fina klass från läsåret 25/26!
Guds välsignelse över er!
”Se, jag står vid dörren och knackar. Om någon hör min röst och öppnar dörren, ska jag gå in till honom och hålla måltid med honom och han med mig.”
Uppenbarelseboken 3:20
25/02/2026
Nu kan du söka till IBIOS 26/27!
Är du redo för ett år då du får utvecklas i tro, få mer kunskap om bibeln och omsätta det du lär dig i praktisk handling i församling? Då är vi redo för dig!
Ansökan finns i profilen!
13/06/2022
Och med detta säger vi TACK FÖR ALLT IBIOS och Citykyrkan för ett fantastiskt år tillsammans🤍
Vi är så otroligt tacksamma för var och en som lagt ner tid och investerat i oss under det här året, det har varit ovärderligt, TACK! Tillsammans har vi gått från främlingar till hjärtevänner som vandrat tillsammans genom många toppar och dalar under en kort- men ack så viktig tid. Det finns en så stor gemensam tacksamhet för att Herren har lett oss hit var och en och för allt han gjort för och i oss under det här året. Det största avtrycket man hör i våra samtal är att det har väckts en ny längtan efter Herren och att hans rike skall få komma ännu mer bland oss. Så med det går vi tacksamma, välsignade och taggade ut med nya äventyr framöver, VAMOS!
(Bild 1 - Årets klass. Bild 2 - +internship och några av våra magiska pastorer och andra livsviktiga ledare)
31/05/2022
Separationsångesten peakar sakta men säkert i takt med att vi bockar av fler och fler ”sista gången för …. ”. Nu har vi sista tiden tillsammans i IBIOS-format och idag fick vi också våra snygga t-shirts som bär en rolig detalj för den klarsynte…..
Idag har halva gänget predikat och nästa vecka är det dags för andra halvan! Det är sjukt givande att få lyssna på varandra & det är också något speciellt efter den resan vi har gjort det senaste året. FINT ASSÅ.
13/05/2022
Vill du gå bibelskola eller känner någon som är taggad på bibelskola?
Kolla in IBIOS!
IBIOS är en bibelskola för dig som längtar efter ett passionerat liv fullt ut med Gud! Vad väntar du på? SÖK NU! 🎉
Länk till anmälan finns i bion 💪🏼 Hoppad vi ses i höst! 🤩