29/04/2024
Sist ut är vår arbetsmiljöansvariga Tobias Elofsson!!💚
SSGI är kårsektionen för fysioterapeutstudenter vid Lunds Universitet. Följ oss för att ta del av allt som händer på utbildningen!
Mer info hittar du på www.ssgi.nu. SSGI är en del av Corpus Medicum och Studentlund. Den gemensamma kåren för alla som läser vid den Medicinska Fakulteten är Corpus Medicum, som är indelad i tre sektioner som representerar studenter inom olika områden. SSGI står för Sydsvenska Sjukgymnast Institutet och är sektionen som är till för alla som studerar på sjukgymnastutbildningen, masterprogrammen, Sp
29/04/2024
Sist ut är vår arbetsmiljöansvariga Tobias Elofsson!!💚
28/04/2024
Söndag och ny styrelsemedlem! Idag kan ni ställa frågor till Gustav Carlsson!💚
OBS!!!!! VIKTIG INFO!!
Aktiviteten för aktiva medlemmar i vår har ändrats i datum från 9-11 maj OCH ÄR NU ISTÄLLET 24-26 maj. Det innebär att sittningen den 25 maj nu är INSTÄLLD.
Mer info om aktiviteten kommer snart men vi kan utlova att ni inte vill missa det;)
Sprid gärna detta vidare så alla får ut information, tack🫶
14/03/2024
Gör din röst hörd!!!
Nu är omröstningen för FUM öppen!! 🤩
FUM (fullmäktige) är MFs högst beslutande organ. Det betyder att de som väljs in där tar beslut om vad som sker inom MF.
Som medlem i MF så har ni rätt att rösta på de kandidater som ni vill ska vara med i FUM.
Vi har tre stycken från fysio som kandiderar💚 så klicka på länken nedan och gör era röster hörda!!🫶
PS sista dagen att rösta är 12/3
https://www.facebook.com/share/p/RHNfvsDov7poie77/
05/02/2024
Hej alla T5:or och T6:or!!!
Ni har möjlighet att gå på en föreläsning som handlar om MDT. Anmälan görs till [email protected] senast den 19/2. Glöm inte att skriva ert namn + "Lund FT".
PoK🫶
Hej kära fysios!!!
Den här informationen skulle egentligen upp häromdagen så jobbarlänken är egentligen stängd. Men eftersom ärtmästeriet är så himla snälla och vill gärna ha med fysikstudenterna också så kommer det gå att anmäla er till det ändå!!!🥳🤩 dock är det lite knapert om tid så anmälan stänger redan ikväll. Här nedan kommer inlägget som skulle kommit upp för nån dag sedan så ingen information går förlorad. PoK 🫶
———————————————
Hej alla ärtälskare! 💚
Vi vill börja med att hälsa er varmt välkomna in i MF! Om någon av er missat det så är Ärtan på Locus ett av MFs alla utskott och vi serverar ärtsoppa, nybakat bröd och pannkakor varje torsdag av terminen på Locus Medicus Lundensis i Lund.
Nu är dagen kommen: Ärtsäsongen är tillbaka!!🤩 Det är snart dags för terminens första ärta, Premiärtan den 8/2, och då behöver vi såklart hängivna jobbare! 😄
Nästa tisdag 30/1 klockan 12.30 släpps jobbpassen för första terminshalvan på ärtan! Detta görs i facebookgruppen ”jobbarpass ärtan MF”,så se till att gå med i gruppen redan nu! Om man jobbar ett pass får man äta gratis resten av terminen hos oss och om man jobbar 2 gånger så får man gå på den beryktade stora ärtfesten!🥳
Det gäller att vara snabb på länken för att knipa åt sig ett av dessa efterlängtade pass! Ryktet säger att varje sekund räknas...
Är man inte sugen på att jobba så är ni självklart varmt välkomna att bara komma och njuta av maten, det kostar 35 kr för MF-medlemmar!🫛
Värm din tarm™ 💚
/Edert Ärtmästeri!
---------------------------
hej alla fina fysios! alla bilder kom inte med i första inlägget från julsittningen så nu ligger ca 30 fler med i albumet- check them out för kanske är ni med i en till ❤ PoK fotografen