ED elevråd

ED elevråd

Dela

Elevrådet på Erik Dahlbergsgymnasiet Elevrådet på ED är en grupp med elever som gillar att det händer saker.

Med tredjeårseleven Rebecca Hemmingsson i spetsen hittar vi på allt som gör att skolan inte känns lika beige!

20/05/2012

Älskade treor på ED - imorgon är det åter igen dags för biljettförsäljning till den officiella studentfesten på Harrys/Sliver den 15:e juni!

Vi kommer att stå utanför matsalen från 09.45 - 11.00! Glöm inte att ni ska ha JÄMNA PENGAR (160 kronor) och ID med er. Köpen är personliga så man kan inte köpa åt någon annan. Detta är det näst sista tillfället vi kommer att stå och sälja.

Nu taggar vi igång studenten :D :D :D

15/05/2012

De som inte har hämtat ut sina studentsaker (t-shirts, visselpipor osv.) kan komma imorgon kl 10.00-11.00 till Elevrådsrummet.
VIKTIGT att ta med sig ID så vi vet att det är dina saker.
Om du inte kan komma imorgon så får du leta upp någon av oss i Elevrådsstyrelsen så snart som möjligt.

HÅLL UT SISTA VECKORNA NU!!!!

16/03/2012

Har du fått något fel på din studentmössa? Maila då till ClSeifert och beskriv felet på: [email protected] (svar kan ta upp till 24 timmar)
Man kan också ringa deras kundtjänst på 031 - 387 87 00
Större fel kräver att man skickar tillbaka mössan och får en ny (kan ta upp till 5 veckor)
Mindre fel t.ex att programstrimma saknas kan lösas med att strimman skickas. (leveranstid ca 1 vecka)

Lycka till!!!!!!!!!!!!!!! (hör av er till oss om ni inte får svar från CL)

05/03/2012

Påminner åter igen alla ED:s treor om studentutgången nu på onsdag. Bongo bar it is! Lite först till kvarn som gäller, ses där!

02/03/2012

Solen skiner, helgen är här OCH STUDENTMÖSSORNA GÖR FAN ALLT ÄNNU BÄTTRE! Nu hoppas vi att alla dyker upp på bongo den 7:e mars då det även är exakt 100 dagar kvar till friheten! F**K YEAH!

28/02/2012

Hoppas alla har hittat till vårt Bongo-evenemang! 7 mars är det utgång för ALLA ED-studenter. Ta er ut och njut. Klaga kan ni göra dagen efter, studiedag = bakisdag! SES DÄR!

Ps. Glöm inte hålla utkik efter folk värda speciella utmärkelser under kvällen! Alla tips mottages med öppen famn. Ds.

Photos 10/02/2012

"Love is lika a box of chocolate, it's sweet at first, and then you want to puke."

GLATT SPORTLOV ALLIHOPA,
och glöm nu inte fira för kärleken på tisdag!

Photos 10/02/2012

Om ni går i denna utan att kramas så kommer ert liv sluta illa :/
GLAD ALLA HJÄRTANSDAG I FÖRSKOTT!

07/02/2012

På fredag firar vi alla-hjärtans dag i förskott! Rota runt redan nu i garderoben efter något rött att bära denna dag. som belöning delas det ut choklad och kondomer. Bär rött för kärlekens skull! Och för lovet som närmar sig med stormsteg!

02/02/2012

Alla treor, glöm inte mötet i aulan imorgon 09.40. Väldigt viktigt att alla kommer :D

Photos 30/01/2012

Kvällens Jan!

Vill du placera din skola/högskola längst upp i Skola/högskola-listan i Jönköping?

Klicka här för att få din sponsrade notering.

Plats

Adress


Föreningsgatan 2
Jönköping
55002