21/02/2015
"P.k press conference.!"
"
Pakistani team jub catches drops kar rahe tha.!
to hum ko lagga, iee gola pay jo hai na, pakistani team ka catches pakrne ka system total l*l ho giva hai.!
warna salla (6) catches konno drop kar sakta hai.!
wo bi single match ma.!
Hum forun sumjh gaya, kon-no firqi laye raha.!
Warna itna l*l fielding to sala, galli main khalne wala bucha bi susra ni kary hai.