11/11/2024
Hi admin please hide my identity, palihug lang ko sa nakaila Ani sa Grindr na profile or nanggamit ba Siya. Kung Wala Gani gainterest sa imo yot ayaw panira Ng lain tao Kay akoy naluoy sa imoha. Mangistalk raba ka , na private life ko sa yadto Wala man Kay karapatan na mulungkat sa akong personal identity hahaha. Yot ayaw pag ing ana na kinaiya kung nasuya ba ka sa akoa Kay Wala man Tika unha haha. Basta naluoy lang gyud ko nimo feel ko gyud Kay idoli mo ata Ako ba hahaha. Kay grabeh man nimog panglibak sa chat , tapos man mention raba kag mga friends ko na ing Ani ing ana. Kung gicomfront mo diay Ako sa personal since kaila man ka Nako. Isuga taraw nimo sa chat ambot lam sa personal, ingon kaw taraw taroe Ako ?? Amo ting Wala kaw kuyapi?? Basin walay iyo samin I try kaha panamin sa side mirror Ng tricycle o I kaya sa 711 hahaha. If muingon kaw looks matter Wala man pud ko nahango nimo uy ikaw man tong gachat pag una hahaha, basin feeling nimo type Tika kaluodi mo uy haha. Ok na tana kung nakigfriends ka nako pero giunahan mo sa Ako, makahanap gyud ka Ng muato sa imo hahaha