Nemsu Confession Tandag

Nemsu Confession Tandag Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Nemsu Confession Tandag, Language school, Tandag.

Hi admin please hide my identity, palihug lang ko sa nakaila Ani sa Grindr na profile or nanggamit ba Siya. Kung Wala Ga...
11/11/2024

Hi admin please hide my identity, palihug lang ko sa nakaila Ani sa Grindr na profile or nanggamit ba Siya. Kung Wala Gani gainterest sa imo yot ayaw panira Ng lain tao Kay akoy naluoy sa imoha. Mangistalk raba ka , na private life ko sa yadto Wala man Kay karapatan na mulungkat sa akong personal identity hahaha. Yot ayaw pag ing ana na kinaiya kung nasuya ba ka sa akoa Kay Wala man Tika unha haha. Basta naluoy lang gyud ko nimo feel ko gyud Kay idoli mo ata Ako ba hahaha. Kay grabeh man nimog panglibak sa chat , tapos man mention raba kag mga friends ko na ing Ani ing ana. Kung gicomfront mo diay Ako sa personal since kaila man ka Nako. Isuga taraw nimo sa chat ambot lam sa personal, ingon kaw taraw taroe Ako ?? Amo ting Wala kaw kuyapi?? Basin walay iyo samin I try kaha panamin sa side mirror Ng tricycle o I kaya sa 711 hahaha. If muingon kaw looks matter Wala man pud ko nahango nimo uy ikaw man tong gachat pag una hahaha, basin feeling nimo type Tika kaluodi mo uy haha. Ok na tana kung nakigfriends ka nako pero giunahan mo sa Ako, makahanap gyud ka Ng muato sa imo hahaha

15/06/2024

.

Shout out lang po sana ako kay GM Zorinho dito sa Facebook na hinay hinay lang sa pagiging pl***oy 😆
Beware ladies baka isa rin kayo sa nabiktima at mabibiktima pa nito. Yun lang po, wag niyo nalang pansinin yung taong yan na kulang sa pansin 😆

- Yun lang po admin, sana ma notice. Thank you.

12/05/2024

Lahi na pagawas ata iyo gusto ba, kabad niyo

12/05/2024

Wala na bay magpagawas nganha?
Ng gibati ba

11/05/2024

Kaya pa ba ang 2nd sem?

14/11/2023

admin please hide my identity I'm one of the ex ni nicole, let me describe this person gamay lang, bahala na ang madla mg mention because i think kilahers napud nila ininna ferson😊. Taason tuod cya di sya pution nya ang iyang teeth mag toothbrush tuod siya pero ang dirt sa ngipin di matanggal i think its tartar HAHAHA there are times pa gayud na yellowish ang ngipon klaro ang kiki mo ngisi nya ang ubos na teeth hamok tartar hahah(diri lang di nako e fully describe basig samot di mka move on nako) nag angot rko ky uyb mn midati, admin mag kiss mi di ko mag ginhawa murag naay sinus, bahug baba sb Hahaha mo angot nalang kog kiss para at least mahibw sya na love ko sya pero sayangan ra hahaha pasalamat pud ko wala nami ky kusog mka turn off, toxic pud kaayo ang batasan. bisag gamay ra unta na effort sa mouth na part di lng sa pamado kusog tawon maka turn off HAHAHAH but since we're done na, nic ayaw pud kasobra pagpa feeling victim ikaw pa kusog mo invalidate ng ako feelings , di moko sabton nya ing ana pa kaw HAHAHA pure man unta ako pg love pero ge sayangan ra HAHAHA tanan panulti baliktaron para ingnon na relevant cya sa topic akoy nahimog sayup🥲

09/10/2023

Waiting sa sisira sa single life ko haha

08/10/2023

Lunes na pud Hays . Pero okay da kung yaun si Crush di ba hahaha

08/10/2023

Good evening everyone ready na ba kamo para ugma Haha

Address

Tandag
8300

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Nemsu Confession Tandag posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share