19/04/2025
This event wouldnβt be realized without the generous people behind. We would like to extend our heartfelt gratitude to everyone from our batch, especially those mate who extended their support through financial,Ms. Glenda, Maβam Jerah, Sri Reyes, Ruel, Adonis, Teresa and sa tanang nagpasobra pa ug hatag sa atoang contributionπ
~thank you so much to your generosity π
β’For our food, Crispy Lechon Mr &Mrs Nellas Beverly Nellas , lamiang sea food Bebing Kalugit , sa imong usa ka buyot nga sambag Jonathan Sinangote Tillor , lamian nga banana cake Mimi Mimz , bugnaw nga ice cream and everyone nga nagdala ug food β€οΈ
Daghang Salamat π
β’For the tables , chairs & Videokey, Mr & Mrs. Bedrijo (Crystal &Rodney)
β’ For the Souviners Joshua Rebanal
~Thank you muchooo
β’ To Joy & Janice and everyone for our Adopt Classroom Donations π₯°
Daghang salamat sa walay puas nga supporta β€οΈβ€οΈ
πGod Loves a cheerful giverβ€οΈ
β’ Doubli, Triple nga efforts sa atoang mga organizers,planning and committees, Beverly, Emilyn, Jonathan, Dante Sumanting , Crystal β₯οΈ
Thank you thank you, thank you π
~ ug sa tanang ni tambong, daghang salamat sa inyong presencya, sa mga buhakhak nga katawa, lingaw nga paghandom sa ka agi ug sa naghaguros nga kalipay nga atoang na paambit sa tanan π
~ ingon man sa mga wala ka tambong, nga anaa sa layong dapit ug sa duol, nanghinaot kami nga sa sunod makauban na kamu namu sa pagkinataw-anay ug pagpa-ambit sa lain2 nato nga dagan sa atoang mga kinabuhi.
- Dili mahimong possible kung di pa natong tanan nga nagtinabangay ug nagkahiusa nga mahimong malamposon ang unang Grand Reunion β€οΈ
Sa makausa,
Kanatong tanan, Daghang Salamat π
πTogether We can make it β₯οΈ
π Class of 2002-2003π