28/03/2015
, CONGRATS SA MGA MA GRADUATE and non graduate DA THIS YEAR ,
WITH OR WITHOUT HONORS
IM SURE U'RE PARENTS IS PROUD OF U GUYZ :)
sa wakas another level of life nanaman ang natapos And going forward for another level nanaman sang life ...
im sure that sa mga nag graduate da , ga hinilibion gd mo kay tungOd sang mga moments nga gn spend together sa mga classmate kg sang mga pag paninguha , nga indi ka ka pati nga natapos mo gd ;) kay na feel ko pud na pag graduate namon sa SAGAY NATIONAL HIGH SCHOOL ;) HAPPY NGA SAD , ang ma feel mo ;)
congratz to all of us
,PRAISE GOD
, GOD BLESS US