11/05/2022
MAAYONG ADLAW sa tanan.. Nahuman rajud ang peaceful voting bsan Paman sa gamayng aberya.. CONGRATS sa mga medaug❤️❤️
Hello... Hello... Akong erepost ang akong reminder last few days....
🎉🎊🎉🎊NCNHS Batch 2008-2009♥️..kmusta namo tanan??Nanghinaot ako nga Anaa kita sa maayong panglawas krun ilabina ky nalabyan nato ang ^pandemya😢
Ania na usab ako, mag-inform and remind ka ninyo tanan nga akong mga kabathmates, Aduna kitay pagahimoon nga 4th Reunion for the year 2022..Ikaupat pa gayud kita kahigayon makapahinabo aning reunion tungod kay sa year 2020 ug 2021 lisod ug bawal jud ang tapok2x.. .Hoping na kita mangandam para sa maong kahikayan ug mkaattend arun sa paghimamat pag usab sa atong mga kabatch sa High School year 2008-2009...Kita tanan giawhag ug geinvite sa maong activity..
Together with our Officials... ,ako ,kauban sa tanang myembro malipay na kita tanan magatapok pag usab puhon.
Ug unta ato PD kini hatagan ug gamayng panahon...
PS..Any further details pls contact Cris Bert Mapando and Dorina Labasano
EVENT: 4th Reunion Batch '08-'09
VENUE : Marlex Inland Resort
New Corella , Davao del Norte
DATE : May 14, 2022
7 am to 6 pm
Be with US SOON!!
GOD BLESS ALL