17/08/2021
MGA OPISYALES SA LUNGSOD SA NEW CORELLA WAY SOCIAL DISTANCING UG FACE MASK....
HALA KA UYY !!! NAUNSA NAMAN NING OPESYALES SA NEW CORELLA.....
Di ba ang Dine-in karun 30% lang ang gitugot sa mga Carenderia pwede na mag pakaon basta dili lang magtapad... Kalooy tawon sa mga Cerenderia way income sulod sa pila ka bulan tungod sa pagtuman sa mga protocol apan ang "Atong mga Opisyales dria sa Lungsod sa New Corella kulang nalang manggi-gakos sa ka dikit"...
Naa pa gyud ang Mayor sa Lungsod ug kapitan dati diha... Mao ni "Ebidensya nga kung Civilian wala mi tuman sa Protocol paka ulawan ug badlungon dayon... Pero ug opisyales diay labi na taas nga posisyon ok ra !...
ASA NA ANG GOOD GOVERNANCE sa atoang Lungsod sa New Corella.... Haayyy naku !!! Naunsa mani mga opisyales dria sa New Corella mura man mo wala kaagi'g SEMINAR sa Covid Protocol ππ€π‘π€¬