10/06/2026
SOOO diba na renovate amon nga tindahan?
ti damo naga pamangkot kag naga hambal ba, "Ma sulod lang gha?" "Ay halaa gi demolish na nila Ila tindahan" "Nami na kay nag lapad na"
ti naga paminsar man ko eh, gina hambal ko sa sarili ko ay:" grabe gid gali ang impact sang pag bag o sang lugar noh? kapag negosyo ang gina storyahan..
medjo na tak an man ko eh kay sige pamangkot mga costumer HWHDHSHAHHAH
pero habang ga dugay nga ga dugay maintindihan ko nga it's not that bad na mag adjust kay damo nag bag-o, halimbawa:
ang plastada sang mga stante
ang counter namon
chillers namon nga may mga softdrinks
freezer na may mga ice cubes kag frozen products
kag damo pa Iban HWHSHAHAHHA
hindi ko man ma isa-isa tanan nga nag bag-o sa tindahan namon, pero what I learned is that-
change isn't just about sa pag adjust dahil kay nasanay ka, it's because your preparing yourself for a successful outcome✨
medjo kapoy ang pag renovate pero it's all possible dahil sa hard work sang parents and family membes ko and most of all is God's glory and guidance✨