By Gwyn⁷

By Gwyn⁷ a cutie patootie content creator:>

SOOO diba na renovate amon nga tindahan?ti damo naga pamangkot kag naga hambal ba, "Ma sulod lang gha?" "Ay halaa gi dem...
10/06/2026

SOOO diba na renovate amon nga tindahan?

ti damo naga pamangkot kag naga hambal ba, "Ma sulod lang gha?" "Ay halaa gi demolish na nila Ila tindahan" "Nami na kay nag lapad na"

ti naga paminsar man ko eh, gina hambal ko sa sarili ko ay:" grabe gid gali ang impact sang pag bag o sang lugar noh? kapag negosyo ang gina storyahan..

medjo na tak an man ko eh kay sige pamangkot mga costumer HWHDHSHAHHAH

pero habang ga dugay nga ga dugay maintindihan ko nga it's not that bad na mag adjust kay damo nag bag-o, halimbawa:

ang plastada sang mga stante

ang counter namon

chillers namon nga may mga softdrinks

freezer na may mga ice cubes kag frozen products

kag damo pa Iban HWHSHAHAHHA

hindi ko man ma isa-isa tanan nga nag bag-o sa tindahan namon, pero what I learned is that-

change isn't just about sa pag adjust dahil kay nasanay ka, it's because your preparing yourself for a successful outcome✨

medjo kapoy ang pag renovate pero it's all possible dahil sa hard work sang parents and family membes ko and most of all is God's glory and guidance✨

10/06/2026

me: *naga video*
costumer: vlogger ka gha?
me: hindi kol, gardener

The beauty of ✨LUCERO STORE✨ (fully renovated edition) these are also my BTS (behind the scenes sa mga video ko hehe)💜💜D...
10/06/2026

The beauty of ✨LUCERO STORE✨
(fully renovated edition)

these are also my BTS (behind the scenes sa mga video ko hehe)💜💜

Despite the hardships and the challenges during the stores renovation journey, instead of losing hope, we thrived with resilience!!💜💜

10/06/2026

what contents should I do next? lmaooo comment it down below^^

10/06/2026

pwede "GRWM" naman next? daw murugmon stura ko sa videos ko WHDAHAHHAHDHA

10/06/2026

A DAY IN A LIFE AS A STUDENT-TINDERA SA KORONADAL CITY!!✨✨💜👀

hellooo, soo unaa unaa ko gid gali ni nga vlog HWHSHAHAHAA, kung katultul ka sang tindahan namon, lakat lang di ah, baligyaan taka^^

10/06/2026

ma upload ko na first vlog ko karon gab e!!! yessss!! HWJDHHAHSHA stay tuned goiss^^

04/06/2026

sooo, uhm... should I really start uploading on the 8th of June?🤦🏻‍♀️

Address

Marbel

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when By Gwyn⁷ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share