18/08/2026
๐๐น๐ต๐ฎ๐บ๐ฑ๐๐น๐ถ๐น๐น๐ฎ๐ต
P.T.A. Meeting was successfully held at our
Madrasatul Qur-an Wal Hadith Al-Islamie .
Phanalamatan ami so kalangolangowan o mga parents, Balasan kano o ALLAH ko danyo kapakandarainon.
specially jazaakumullahu Khair feddarayn
ko mga tao a myag sponsor sangkai a mga ontoda nago gyangkai a speaker with mic,
a sii rkano inisabap o Allah angkai a kapiya a kapkitadi o ndadataraya a kalilimod sa Madrasa, pagomanomanan o Allah so mga tamok iyo raks a pakambaraktn iyan rkano ๐คฒ
Isa a rarad/onga angkai a mya adna meeting tano na
โ
Kyatokawan so sabaad pn a makikinanglan a madrasa.
โ
Minitoro so p.t.a officers
โ
Kyasabotan so mga di kapsisinabotaan.
โ
Eqab Fund
Sabap roo na ๐๐น๐ต๐ฎ๐บ๐ฑ๐๐น๐ถ๐น๐น๐ฎ๐ต
ka inactionan dn o myabaloi a p.t.a President
go V-President ko kyatokawi iran ko awedakal ko mbatogan ko mala a baril a para sa Cr.
Sanggibo Salamat nago sii ko mga salingogopa iyo.
Nago phanalamatan ami so isa ko mga kaka Ami a myag sponsor dn mambo sa 4pcs ceiling fan
" PRANGKOMN AMI A PANALAMAT NAGO PANGNI KO ALLAH so kalangolangowan o myangaoona dn myaka sponsored/donated
nago so KAPAPANTAGAN
sa apya di Ami saya mga aaloi so mga ingaran iyo na Aya iportanti na so kadnan tano a masalinggagaw na katawan iyan so mini OGOP iyo MINIBGAY nyo sangkai a madrasa๐ค
pagomanomanan o Allah so mga omor tano langon ko mga pipiya a galbk pantag ko DARPA a diron di paganadn so AGAMA A ISLAM, a giitano Ron makapamagogopa๐คฒ
๐๐ ๐๐๐ฅ๐๐๐ฃ ๐จ๐ ๐ก๐๐๐, ๐ฅ๐ ๐๐๐ฅ๐๐๐ฃ ๐จ๐ ๐ค๐ฆ๐ก๐ก๐ ๐ฃ๐ฅ, ๐ฅ๐ ๐๐๐ฅ๐๐๐ฃ ๐จ๐ ๐๐ฆ๐๐๐
๐๐ ๐ฃ ๐ ๐ฆ๐ฃ ๐๐๐๐๐๐ฃ๐๐โ๐ค ๐๐ฆ๐ฅ๐ฆ๐ฃ๐ ๐๐ ๐ฅ๐๐๐ค ๐ป๐ฆ๐๐ช๐ ๐๐๐ ๐ธ๐๐๐๐ฃ๐๐.