15/04/2021
REASONS nganong di angay mag UYAB-UYAB ug sayo ang mga bata pa, (ok ra mag crush-crush bahalag 100 kabuok):
1. Di stable ang emotions. Lisud kaayo masakitan sila at their early age, ma usab ilahang pananaw sa love.
2. Hilas. Wa juy pulos mag iloveu2 pag bata pa, di man gani kabalo mo sulat ug essay.
3. Wa moy kwarta na inyung hinaguan. PAG PUYO MO! Hagu kaayo inyung parents hatag ug baon nya e date-date ra ninyong mga bataa mo!
4. Maka bogo na. Try to think of it, nag lisud naman gani ug handle sa relationship ug work ning mga 25 pataas. Unsa nalang kaha ning ga skwela pa.
5. Temptation. IF ma buntis or maka buntis mo, ayaw ninyo e lansang ug balik inyung parents sa kalisud. Palihug.
6. Wa moy angay. PAG STUDY MO. Di pa baya mo kabalo mo comprehend sa inyong gibasa ug construct tarong sentences in English!
7. WALA PAMOY BUOT! di pa gani mo kabalo manlaba sa inyung undergarments. Tapos mag act mo as if, ready namo mag ASAWA!
8. SOUL TIES. Everytime e welcome nimu ang lahi-lahi na relationship, mura kag naga hikot ug pisi ana niya. Aminon man o dili, naa namoy connections. So, if mo abot na ang TAMANG tao, di na nimo mahatag imung best, kay gi anam na nimu ug hatag sa mga tao na DILI DESERVING!
—-
Please paminaw.
Remind yourself , sa atuang tanan na dili maka matay if dili maminyo. Mas maka matay pag mag uyab-uyab ug sayo, masakitan tapos ma depress.
Tarunga ninyo inyung life. Wala nag revolve ang world sa romantic relationships.
E open ninyo na naka gusto mo , pero pugngi ninyo namakig relasyon! Maminaw inyung parents pati tita.
Perfect match maker ang GINOO. Hulat lang sa gud! ✅
copypaste