sang first year, lain2 grupo kay naghalin sa lain2 nga skwelahan..
3.wala ka dala nga papel. after sang class sa hapon, dungan puli kag magjoyride.
5. kung maginaway sila kabatch nga lalaki, sila kabatch nga babahe ang marefere.
6. sang fourth year na, ang ginapangaluyagan ni kabatch nga lalake lower year..corrupting minors kuno..hehe!
7. makahibi kung makabati sa kanta nga "all my life" dore
mi.... kalain sang grad b mong.hahaha
8. hindi na kinanglan mag-invite kung birthday ni ____ kay understood na na.. Fiesta b mong.hehehe
9. on d spot na lang perme ang Get2gether nga arte kay kung magmeeting puro tikalanay na lang ginaubara.
10. its only nursing and others..hehe joke! damo b sa ila mong. patindog ta hospital gang!peace ta gang.
11. may perme ginakigan kay gakabuka ang crystal kag ang suga sa may guidance sang ubra takraw sang mga lalaki.
12. kung lunch break, kaluluoy ang una bakal kay pangayuan na lang na sa sang mga classmate
13. feeling choir este banda ang mga lalake kay daw nami gid sila kuno magkanta. chikka!
14. tawganay 'gang' biskan indi nobyahanay/nobyohanay.sweet..hehe
15. kag subong biskan wala mayo gakitanay, siguradong sa sembreak, christmas break, summer break at lahat na ng break eh makitanay ma na japon.
*Hugs and Kisses batchmate!*