Marites G ALERT

Marites G ALERT off/online business

UCT Guindulman peeps! Naa nay 4600! Withdraw na agad2x labon wa pay linya! wohoooo! Sa doow sa landbank ATM, adto na mo,...
08/10/2022

UCT Guindulman peeps! Naa nay 4600! Withdraw na agad2x labon wa pay linya! wohoooo!

Sa doow sa landbank ATM, adto na mo, now na! Activate and withdraw na labon wa pay linya kay ugma ani abots lundag nang linya o mahurot nang kwarta sa ATM! waaahhhh!

Sabaw baka jud ni ugma ron after simba! Yay! Thanks Papa G! πŸ˜β€πŸ™

04/10/2022

PAHIBALO SA TANANG TABAJANON!!
PARA PHILSYS ID
PLEASE READ!

PAHIBALO GIKAN NI SA AMONG BHW, the ever beautiful batch namo, Maria Tina Galope 😘

Nagpahibalo ang taga PSA (Philippine Statistics Authority) nga sugod karong adlaw October 04, 2022 mupahigayon sila ug MOBILE REGISTRATION adto sa Municipyo. Kinsa kadtong wala pa nakaparehestro sa National I.D nga nag edad ug 5 yrs old pataas, palihog sa pagdala sa mga dokumento sama niini:
* 5 yrs old to 17 yrs old. Birth Certificate/ Live birth

* 18 yrs old pataas Valid I.D nga kompleto ang first name, middle name ug apelyido ug naay birthdate: Valid ID nga single, pero menyo na, ipadala ang marriage cert.nga original.
Ug walay valid id ang 18 yrs old pataas, pwede ra ug birth cert./ Live birth original. Kung walay birth cert./ Live birth, pwede rata molukat ug brgy.clearance/ certification with picture with full middle name ug birthdate...

*Sa wala pa naka dawat sa ilang National I.D palihog kog pass sa injong Transaction Slip diri sa Barangay Hall kay kuhaon sa taga PhilSys aron ma print..

Daghang Salamat...


PSA already in Tagbilaran! wohhoooo!tried to get an online appointment pero full permi uy! niana among kaila nga mo try ...
22/08/2022

PSA already in Tagbilaran! wohhoooo!

tried to get an online appointment pero full permi uy! niana among kaila nga mo try lang adto kay they entertain walk-ins daw.

abi nahog d na ko ka apas kay 4:09pm na mao pa ahong pag gawas sa ICM hehehe. good thing naa ra jud ilang building kilids ICM, malakaw ra. 😍

pag abot ddto, the guards were very approachable! their staffs too! dalia uy!

pwede daw ko walk-in and priority kay buntis ko! lol! salamat daddy lablab chef talox kay imo kung gibuntisan dy! bwahahaha! πŸ€£πŸ˜œπŸ˜‰βœŒ

btaw peeps, na dala rag hangjo. esplikar ra ko nga tried to sched online for days pero always full and lajo among tribu + molargahay mig cebu with tickets onhand to prove nga molarga mi maong gitugtan ko to fillout and pay. in less than 10minutes, ga wait nalang ko for boki's PSA doc to be printed out. ana ka dali. no sweat keu! 😍 big factor too nga dli na sila busy and naa pa 1hr before manira. mga 5 ka tao nalang cguro mi naa ddto mao nga natugtan mag walk-in 😘❀

155 each sa psa birth cert peeps, arang ka convenient kay makuha dajon and save pod kaajo kay 155 ra.

thank you PSA office Tagbi! πŸ˜β€πŸ˜˜πŸ™ Kudos nnjo for doing a great job as an office serving the public... mao ni dapat ang serbisyo publiko mga marites! y hasow! πŸ˜πŸ˜‰


Update: 1:08 ni siga napod! mayta d na ni ma pawng! 😟Update: huhay ni off napod! huhuhu! 1:06pm napawng napod! pagtarong...
15/08/2022

Update: 1:08 ni siga napod! mayta d na ni ma pawng! 😟

Update: huhay ni off napod! huhuhu! 1:06pm napawng napod! pagtarong boheco kay among mga appliances tawn, malooy mo! mangaguba ni cgeg pawng2x! huhu

Update: haaaayyy salamat! nisiga na! 12:52pm. salamat intawn kay kina initan! thanks!

blackout why o why? huhuhu. why man waley announcement? πŸ˜ŸπŸ˜”β˜Ή

mag 2 hours na dris amo, before 10am man cguro to ni pawng, til now wa pa mabalik. TRO Tabajan Guindulman ning amo. sa injo???

D a na mga marites! Sugod na ag mga projects/programs nga useful and beneficial kaajo sa mga katawhan...Our mga pinalang...
21/06/2022

D a na mga marites! Sugod na ag mga projects/programs nga useful and beneficial kaajo sa mga katawhan...

Our mga pinalanggang seniors, take advantage of this na! Just make sure to check on schedule and the requirements needed aron sure nga mahatagan inig adto. Dli ma sayang ag panahon and gasolina o plete inig adto.

Bag-o pa nanglingkod, sugod na ug trabaho.. Sugod nang serbisyo sa mga katawhan! More blessings everyone! πŸ˜πŸ˜˜β€πŸ™

Very good ni, maka happy! Pls share para mas daghan pang ma inform. Sharing is caring! 😍❀



14/06/2022

Agoooyyy! Naay nadakpan! Malooy ta nga mirisi pod lage! Ada bawooo! Mao na, d man gud mo tagam!!! grrrrr! Balik sa rehas hnoun ;(


Address

Guindulman

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Marites G ALERT posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share