KJ Fickle

KJ Fickle A mix entry to starting a small business.

yong pinapagalitan ka ni crush ©bootcamp
28/12/2020

yong pinapagalitan ka ni crush

©bootcamp

where to???
16/11/2020

where to???

11/09/2020

Para sa mga nakasabot og Binisaya: Tinuod jud ni..
Sa-una during elementary days...ug walay klase maligo ug dagat o dili ba kaha sa suba. Kung mag ulan, maligo pud mi sa ulan😁 Pobre mi pero malipayon. During those times, everyone in our neighborhood treated each other like family. Dato na kaayo kon naa refrigerator, tv nga black & white nga lubag lubag pa ang channel or ug naay stereo nga patukaran ug plaka... Sa silingan pa mangayo ug kalayo kay nahutdan ug posporo, mag dala lng ug bunot.. Ang kalingawan sa mga tigulang kay maminaw'g drama sa radyo sama sa "Handumanan sa usa ka awit .” “ Kaloy and his flying saucer “ Manok ni San Pedro” ang Diego Salbador” . Ibulad pa sa init ang battery aron mo charge; para mo kusog kusog ang tingog sa radio 📻❤️ .
Tanang silingan ang tinawganay Auntie/ate/nanay/mader/tita/tiya/tiyo/yaya/tay/uncle/ nong ug nang, even if they were not related. We went out on the streets mokaon ug bayabas, balingbing (kung way bunga, udlot sa bayabas nlng🤪 caimito, tambis ug uban pa (). Inig uli ang sinena napuno sa amorsiko. We're happy roaming around our neighbor's yard, 😂 mamulak ug mangga ug santol then mangayo pa ug asin sa silingan. We got dirty till the sun set (usahay makusian pa kay bulingit na) and the sky was orange 🌅 (basta orange ang langit naay uwan pgka ugma).
We didn't eat fast food 🍟 🍔 kay wala pa na uso ang McDonald's, Mang Inasal ug Jollibee . We ate home cooked meals; ginisang tangkong, pako, kapayas , ginataang nangka, sinugbang isda, tinolang manok bisaya, linusak na saging. Kontento na mi sa home made ice candy unya ibaligya tag .50cents🤗Makadula lang kung mahuman tanang trabaho -sungka, tubig-tubig, dakop2x, ungoy ungoy sa baraha, bato lata, step in-step out, tumba lata, jackstones, takyan, patintero 🏃, luksong tinik, jolen, tansan, taguan, syatong, dampa, balay-balay🏠 , tsenilasay, Chinese garter, shatong,tigso, barahaay,tabanog,tuod2x sa paligid.
There was no bottled water 🍶, Manag-ob mig tubig ebutang sa banga ky bugnaw ang imnunon kun gikan sa banga .pun on pud ang baril para panligo ug panlaba .We would share the same bottle of royal, coke or mirienda , pepsi after giving it a wipe with our dirty hands or sleeves. Manumbalay🏡🏡🏡 sa laing silingan para maka tan.aw ug TV📺📺📺 hahahah! 🤣🤣🤣Lingaw kaayo kay magkahiusa tanang tawo ug labi na kaming mga bata lingkod lang sa salog...makalingaw kaayo. Ang tv ky black n white pa hahaha 😂 . Mag tag-an² pa sa commercial ug maglitkanay sa dunggan ug kamot kung makatag an. haha😃😃😃
There was no such thing as a mobile phone or any other electronic devices 📵. We weren't AFRAID OF ANYTHING. If someone had a fight, that's what it was mag sumbagay ra...kids didn't have guns 🔫 or knives 🔪 nor we're we worried that someone would post something nasty about us for the whole world to see.
The sun was our curfew. If 6pm na ngitngit na we would run home as soon as we could kay ug magpagahi2 sa ulo, pabungol2 aw maapasan jud ug bakus or sanga sa bayabas😂 🏡. School is life... 🏫 it was mandatory✏️ 📒Bahalag walay balon basta maka skwela. Mamunal pa si teacher pag makasala ka or ubos kaayo score sa quizzes pero disiplina ra. We watched our mouths around our elders 👴 👵 because we knew we would get reprimanded if we were disrespectful in any way. (hadluk mabunalan, makusian, madapi ang bah2 tagam!)
Kini ang mga butang/mga panghitabo na wala na karon.💯
Igo nalang nato mahinumduman sa mga throwback.⏪🔙.
Best Experience Ever.. Pero Naay Forever diay.
MEMORIES..🔗👍👍✔✔
Re-post if you're proud 👉 😁 that you came from a close-knit community 👭 👬 👫 and you will never forget where you came from! 💓 💓 😂 😆
Miss the old days 🖤😭😭😭
🤣🤣🤣🤣🤣
I copied and paste because I am proud gadako ko sa kinabuhi nga ing-ani sa una.

Wazzup fellas' 😎KJ Fickle delivery servicesis back online w/ a new member 😉Feel free to message us to help you on your d...
20/08/2020

Wazzup fellas' 😎

KJ Fickle delivery services
is back online w/ a new member 😉

Feel free to message us to help you on your delivery needs 👍

# 09952949039
# 09262911037

Delivery charge starts @ P30. 👍



06/04/2020

when problems in life knocks you down, stand up!

covid-19 got her like 😎 © T Del Osin
18/03/2020

covid-19 got her like 😎

© T Del Osin

HE-BREW'S Café opens tonight @ 6pm
28/02/2020

HE-BREW'S Café opens tonight @ 6pm

TLW 2020
26/02/2020

TLW 2020

update 02/08/2020
07/02/2020

update 02/08/2020

06/02/2020

TO ALL PARENTS and EDUCATORS,
please be reminded of the following:

There are three types of INTELLIGENCE:

Intelligence Quotient (IQ)
Emotional Quotient (EQ)
Social Quotient (SQ)

1. Intelligence Quotient (IQ):
this is the measure of your comprehension,
ability to solve math problems,
retain information and recall subject matters.

2. Emotional Quotient (EQ):
this is the measure of your ability to maintain or be at peace with others;
be responsible; be honest; respect boundaries; be humble, genuine and considerate.

3. Social Quotient (SQ):
this is the measure of your ability to build a network of friends and maintain it over a long period of time.

People who have higher EQ and SQ tend to do better in life than those with high IQ but low EQ and SQ.
Most schools capitalize
in improving IQ level
while EQ and SQ are played down.

A man of high IQ can end up being employed by a man of high EQ and SQ even though the latter has an average IQ.

Your EQ represents your
CHARACTER;
your SQ represents your
CHARISMA.

EQ and SQ make one
COPE and manage
better than the other.

Now there is a 4th one:
A new paradigm

4. The Adversity Quotient (AQ):
the measure of your ability to go through a rough patch in life and
come out without losing your mind.

AQ determines
who will give up in face of troubles,
who will abandon their family or
who will decide quitting life's journey.

To parents,
Expose children to other areas of
LIFE MORE THAN ACADEMICS.

Develop their EQ, SQ and AQ.
They should become
MULTIFACETED human beings
who are able to do things independently of the parents.

Finally,
DO NOT PREPARE THE ROAD FOR YOUR CHILDREN ...
rather,
PREPARE YOUR CHILDREN FOR THE ROAD.

Please
if you value the gift of life😊

06/02/2020

Bright Lights update, midnight 02/07/2020

06/02/2020

E-repost ko ni kay grabi ka tinuod
I grew up here in NAZARETH, cagayan de oro city. Pobre mi pero malipayon. 🇵🇭during those times, everyone in our neighbors treat each other like family. .Dato na kon naa refrigerator. or stereophono. Usahay muadto pa sa silingan kay mangayo ug kalayo kay nahutdan ug posporo. Ang kalingawan mag alirong sa radyo kay maminaw'g drama, 📻❤️ . Tanang momshies and daddies 👩 were called Auntie/ate/nanay/mader/tita/tiya/yaya/tay/uncle/ nong ug nang,even if they were not related.We went out on the streets, mokaon ug bayabas,pinoon bunga sa ipil ipil, balingbing (kung y bunga,dahon nlng..hahaha) , mansinitas, lomboy, caimito, tambis ug uban pa (lihiro kayo ko mu katkat2x sauna😆🧗). We're happy roaming around our neighbors' yard 😂 manguhit ug mangga (musaka pa jud) then mangayo pa ug asin sa silingan. We got dirty till the sun sets,( usahay makusian pa kay bulingit na ) and the sky was orange 🌅 (basta orange ang langit naay uwan pgka ugma). We didn't eat fast food 🍟 🍔 kay wala pa na uso ang Mc Donald ug jollibee (ug isa pa poordoy di ka afford si mama, we ate home cooked meals 🍛 . We got ice cream 🍦 from the ice cream man (my father and our workers,bcoz that's our business...pinobre nga business..) (ice drop nga barato pa kaayo and mostly other called dirty ice cream pero mas lami otherwise, home made ice candy unya ang flavor mango. Makadula lang kung mahuman tanang trabaho dampa, litik, tubig-tubig, langit-lupa, bato lata, step in-step out, tumba lata, jackstones, takyan or syatong, patintero 🏃, luksong tinik, jolen, tansan, taguan,kaka🕷🕸 chinese garter, balay-balay🏠 , lut-hang ,, dakop dakop. Sa sobrang kakapoy usahay maka ihi sa banig pagkagabie🤣 maulaw pag mata🙁
There was no bottled water 🍶, we drank water from a jar (banga) o sa tubod sa bukid, sometimes straight from the water pump 🚰. We would share the same bottle of royal after giving it a wipe with our dirty hands or sleeves. Manumbay sa laing silingan para maka tan.aw ug Tv hahahah , lingaw kaayo kay magkahiusa tanang tawo ug labi na kaming mga bata lingkod lang sa salog..makalingaw kaayo. Ang tv ky black n white pah haha 😂 . Mag tag-an² pa sa commercial ug magpiktanay sa dunggan ug kamot kung makatag an. haha😃😃😃There was no such thing as a mobile phone or any other electronic devices 📵. We weren't AFRAID OF ANYTHING. If someone had a fight, that's what it was mag sumbagay ra... kids didn't have guns 🔫 or knives 🔪 nor were we worried that someone would post something nasty about us for the whole world to see. The sun were our curfew if 6pm na den ngitngit na we run home as soon as we can kay ug pa gahi2 sa ulo aw maapasan jud ug silhig, palwa or bakus ug sanga sa bayabas😂 🏡. School is life... 🏫 it was mandatory✏️ 📒bahalag walay balon basta maka skwela. Mamunal pa si teacher pag makasala ka pero disiplina ra. We watched our mouths around our elders 👴 👵 because we knew we would get reprimanded if we were disrespectful in any way.(hadluk mabunalan ug masilian ang bah2 tagam! )
Kini ang mga butang/mga panghitabo na wala na karon.💯
Igo nalang nato mahinumduman sa mga throwback.⏪🔙.
Best Experience Ever.. Pero Naay Forever diay.
MEMORIES..🔗👍👍✔✔
Re-post if you're proud 👉 😁 that you came from a close knit community 👭 👬 👫 and you will never forget where you came from! 💓 💓 😂 😆
Copy & Paste just change where you were brought up 😏 REALLY MISS MY CHILDHOOD...... ❤❤

Address

Cagayan De Oro City

Telephone

+639952949039

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when KJ Fickle posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share