01/06/2018
I det siste har det vært mye å gjøre for oss i GreenCan UB... Vi har alle hatt eksamen og det er deilig å være ferdig!
Men vi har fortsatt jobbet med søppelbøtten, selv om vi ikke har vært like aktive på sosiale media.
Les mer på bloggen vår!
Lenge siden sist + NM | greencan
Nå er det lenge siden vi har vært aktive både på nettsiden og facebooksiden. Det kommer rett og slett av at vi alle har vært opptatt med både eksamen og andre v
01/06/2018
Les om to av våre samarbeidspartnere Copycat og EasyDisplay! De sponset oss med to roll-ups til NM!
Copycat og EasyDisplay spons | greencan
Våre sponsoreEasy display AS og Copycat AS Nå har vi i GreenCan fått pustet godt ut etter NM, og har et nydelig minne å se tilbake på. Vi sitter igjen med en ut
27/04/2018
Da er NM for Ungdomsbedrifter 2018 ferdig!
Det har vært utrolig gøy og lærerikt å være med💚 Tusen takk til alle sponsorer, vår mentor Arnstein Hellem, og vår kjære lærer Knut Langsjøen!
Vi sier oss fornøyd med 3.plass for beste salg- og service bedrift, og 3. plass til Helle for lederskapsprisen!
27/04/2018
I går var det panelintervju og fremføring, i dag er det pitching på stand. Vi gleder oss!
Her ser dere standen vår! Tusen takk til alle sponsorer💚
24/04/2018
Les vårt nyeste blogginnlegg om våre hettegensere fra Be**en Strøm!
Hettegensere fra Be**en Strøm | greencan
Nå har vi fått hettegensere fra Be**en Strøm, og vi er sååå fornøyde! Tidligere har vi fått t-skjorter fra de, og nå også hettegensere. De ligner mye på t-skjor
23/04/2018
Nå er det kun 2 dager igjen før vi reiser ned til Lillestrøm for å delta på NM! På torsdag skal vi ta over Snapchatkontoen til Ungt Entreprenørskap Trøndelag, så om dere ønsker å se hvordan det går med oss første dag i Lillestrøm kommer vi til å oppdatere der hele dagen!
Brukernavn: uetrondelag
11/04/2018
I dag hadde vi et veldig hjelpsomt og innholdrikt møte med Namdal Ressurs! Vi gleder til et videre samarbeid!
Countdown til NM: 15 dager
03/04/2018
Da har vi sendt inn alle påmeldingene våre til UE!
23 dager igjen til NM!💚
09/03/2018
Les hvordan det gikk med oss på Fylkesmessa i Levanger!
Vinnere av BESTE UB SØR | greencan
Da er Fylkesmessa 2018 over og vi er storfornøyd med resultatene: Beste UB sør Beste Profilering Beste Team Det var utrolig spennende å se hva de andre Ungdoms
08/03/2018
Gratulerer med kvinnedagen! Vi vil benytte dagen til å sette litt ekstra fokus på gründeren Sissel Albersten, som er en inspirasjon for oss i "GreenCan"
Sissel driver selskapet "Komprimo AS" som produserer avfallsbøtter med komprimering for hjemmet
"Komprimo skal produsere en avfallsbøtte som komprimerer plast og restavfall innomhus. Løsningen komprimerer plast med opptil 70 prosent og restavfall med ca 50 prosent."
Vi setter stor pris på hjelpen vi har fått av Sissel, angående spørsmål vi har hatt om produksjonen av vår egen søppelbøtte.
Lykke til videre! Vi i GreenCan gleder oss til å følge med på fortsettelsen :)
Komprimo. Miljøvennlig innsamling av avfall.
MADE IN NORWAY - AVINOR
07/03/2018
Vi ble nominert til beste forretningsplan, men vant dessverre ikke:-( Gratulerer til CasTech UB som vant førsteprisen!
03/03/2018
Les om vår sponsor Coop!
Spons fra Coop | greencan
En av våre samarbeidspartnere er Coop. ' «Coop er etablert for å bidra til våre over 1,6 millioner eieres beste. Derfor er omtanke for mennesker, miljø og dyr o