26/02/2025
Litt av aktiviteten på dagens Tweens! I bakgrunnen spiller Ingrid på flygelet sammen med tweens som synger og spiller, vi har leita etter fotballen, spist ostesmørbrød og det er aktivitet i hver krik og krok! MEN de neste to onsdagene er det ikke tweens, så neste gang vi møtes er onsdag 19.mars!
08/01/2025
Neste uke starter vi opp Tweens igjen!
Vi gleder oss!
05/12/2024
På tweens på kirkesenteret vil vi gjerne ha med noen frivillige - enten en gang i blant eller ganske fast etter avtale. Det er opp til deg! 😇
Ta gjerne kontakt med G**o ([email protected]) om det er aktuelt!
Frivillighetens dag✨ barn og unge trenger deg! Bli frivillig hvis du ønsker å bety en forskjell for de som kommer etter deg❤️
16/09/2024
Lørdag 28. september inviterer vi 5. - 7. klassinger til tweensfestival på Sverresborg kirkesenter.
Bruk lenken nedenfor for påmelding:
https://kfuk-kfum.no/aktiviteter/event-id-37217
Aktiviteter som man kan delta på er:
- Drama
- Sporty
- Matlaging
- Kreativ
Det blir også fellessamlinger og måltid underveis i dagen, og opplegget er gratis å delta på. Påmeldingsfrist er 26. september.
20/08/2024
🤩 VELKOMMEN til Tweens på kirkesenteret! Oppstart onsdag 28. august 💒
Alle som går i 5.-7. trinn er velkommen på tweens etter skoletid hver onsdag!
Vi åpner ca kl. 13 og har ulike småaktiviteter, fruktspising og leketid fram til mat i 14.30-tiden.
Etter maten har vi en felles aktivitet for alle, og avslutter i 16-tiden.
Måltidet skal være enkelt og godt, og kan være f.eks. wraps, tomatsuppe, ostesmørbrød eller annet. Gi beskjed om allergier!!
Fellesaktiviteten kan være f.eks. Bingo, Lego Challenge, kulebanebygging, formingsaktivitet eller annet.
Barnet trenger ikke være påmeldt ved oppstart, men vi ønsker at alle som er med skal melde seg inn etterhvert. Medlemskapet styrer dere selv, og det koster 300kr for høstsemesteret. Minsteprismedlemskap er mulig ved behov. Giro kommer når barnet er registrert. Ta kontakt om dere har spørsmål!
Lenke for påmelding:
https://connect365.kfuk-kfum.no/org-group-member-signup?ID=29992
22/05/2024
☀️ I morgen blir det masse liv og røre på kirkesenteret, og alle som vil er hjertelig velkommen! Tweensa har vært med på dugnaden og sydd gjenbruksnett som selges til inntekt for Redd Barna (etter barnas ønsker).
💚 Grønn kirketorsdag 23. mai! 💚
👉 Middagen serveres fra kl. 16-17 og koster 30kr. Vi serverer linsegryte og brød i tillegg til grilla grønnsaker. Mange gode smaker!
👉 Fra kl. 17 blir det en kort samling og ulike aktiviteter;
🥰 SMÅBARNSTRALL i kirkerommet
🤗 Kahoot i Krybba
🪴Så frø i melkekartonger
👜 Sy en gjenbrukspose
🪲 Være med på naturløype (med premie)
🔥 Lage pinnebrød på bålpanna
👚Bytte klær og leker på byttemarkedet
07/02/2024
Dagens Tweens - med god stemning, kaos, latter, spill og ulike aktiviteter. Hårfarging og ansiktsmaling var stas!
23/01/2024
♥️ Onsdag 24.januar er vi klare for Lego Challenge igjen på Tweens. Dette har vi gjort før, og det er en veldig fin måte å samarbeide og løse oppgaver på en kreativ måte på. Det blir alltid mange fine byggverk!
♥️ Husk at alle barn i 5.-7. trinn kan være med hver onsdag! Og forresten, denne uka skal vi spise tomatsuppe med makaroni og pølsebiter i. 😊 Hilsen Lina, Johannes og G**o
06/01/2024
Hurra! Gode nyheter! 🤩
👉 Dette semesteret ønsker vi både 5., 6. og 7. trinn velkommen til Tweens hver onsdag!
👉 Oppstart onsdag 10. januar!
👉 Spre ordet! Mer info kommer snart.
01/11/2023
På tide med en liten presentasjon av oss som møter tweensa hver uke! 😊
👉 Menighetspedagog G**o er ansatt i 60% stilling i Sverresborg menighet, og har Tweens som en av mange faste oppgaver.
👉 Lina er student i byen og er fersk på Tweens, men skal være med hver uke fremover.
👉 Johannes er også student, og etter å ha vært med på Tweens de siste to åra er han nå ansatt som ungdomsarbeider i 20% i menigheten.
❤️ Vi minner om at 5.trinn er her i partallsuker og 6.-7. trinn i oddetallsuker. Sees!
17/10/2023
🧡 5.trinn er velkommen til Tweens i morgen, onsdag 18.okt.! 🥰 Det står ikke i planen, men Johannes, Lina og Kevin er klar til å ta imot ungene! 🧡 (ps. Fint om noen kan dele dette i trinngruppa på fb..!)