Hier is de update van mijn projectweek rond België! :D
Xjes Beata
Projectweek Beata Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Wij gaan voor 3 maanden op Erasmus naar Trondheim (Noorwegen). Zo willen we jullie op de hoogte houd
Hier is de update van mijn projectweek rond België! :D
Xjes Beata
Projectweek Beata Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Zoals gezegd vorige week een aparte blog over onze projecten in de Noorse kleuterklassen. Hier is alvast de mijne! :) Ondertussen gaan we onze laatste week tegemoet! :) :(
Project Sarah Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Update van onze blog :) Onze laatste 2 weken in Trondheim zijn begonnen!
Week 11 Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Update van vorige week over het bezoek aan de lagere scholen hier in Trondheim! Veel leesplezier! :)
Week 10 Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Update van onze negende week! Nog vier weken te gaan en ons avontuur zit er jammer genoeg al op! :( :)
http://sarahenbeatainnoorwegen.weebly.com/blog/week-9
Week 9! Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Ook hier in Noorwegen denken wij aan wat er gebeurd is in België. Veel sterkte aan iedereen! Hopelijk is iedereen ok!
20/03/2016
PAASVAKANTIIIEEEEEE :D 🐰🎉👍🗻
Update van deze week over ons bezoek aan Statped, een organisatie/instelling voor kinderen met auditieve en/of visuele beperkingen!
Week 8! Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
When your upstairs neighbours are doing karaoke....
Update van week 7! Geniet er van ;) :D
Week 7! Wij trekken voor 3 maanden richting Trondheim (Noorwegen) op Erasmus. Hier kan je ons volgen!
Update van deze week! We zitten al aan de helft, de tijd gaat veel te snel! :( :)
X Sarah en Beata
Week 6 Hallo! Deze week hadden we opnieuw wat meer lessen in plaats van stage. We hadden enkel stage op donderdag, de andere dagen les. Tijdens de lessen natuur hadden we het over de typische manier van...
29/02/2016
De beste internationale skiërs die de internationale coördinator al gezien had! :D
Wel Sarah's gsm kwijt en Lucy's bril kapot :p
Vandaag vroeg in 't bedje! :)