02/02/2017
Da er vi godt i gang med skolemesse👍
Hei! Vi er fire gutter som driver med elevbedrift på markaplassen skole. Vi vil tilby deg en tjenes
02/02/2017
Da er vi godt i gang med skolemesse👍
Hei! Fra med i morgen skal vi ha Skolemesse på Markaplassen ungdom skole. Dere er gjerne velkommen til vår Stand. Håper vi ser deg. Skolemessen starter fra 17-19.
PS: kommer til og ta bilder etterhvert av stand😁
Mvh Resiguttene