04/12/2016
Har dåkke sett 🤗Mykje kjekke folk 🌸🌸
Planlegger treff iløpet av våren / sommeren 2012. Interesserte til å hjelpe til bes melde seg :-)
04/12/2016
Har dåkke sett 🤗Mykje kjekke folk 🌸🌸
Vi planlegger treff til jul;-) Se på innboksen til dere som gikk ut Skodje U skole våren 1987:-)
Neste år er det 25 år siden vi gikk ut av u-skolen - Nåkken som vil vere med og feire? Jeg har klasselister så ingen blir glemt :-)
07/02/2010