24/02/2023
GRATULERER MASSE MED FØRERKORT. 😀👍Til:
Magnus Deknepoll og
Hans Sylling ,elever ved Ntg Geilo
Meget bra gjennomført både opplæring og førerprøve 🏆
Veldig bra tilbakemelding fra sensor.👍
Lykke til videre med bilkjøringen og skikarriere.
Lykke til,,,NM Alta!😇
11/06/2020
GRATULERER: 😀Phillihp Gr...,Sebastian San....,og Lisa Bjøn....
Alle 3 : Elever ved NTG Geilo.
Bestått førerprøven i dag med meget bra resultat!!👍🤗👍👍
Kjempestolt av dere!!!!!
Lykke til videre med bilkjøringen og skikarriere 🌞😊.
09/04/2019
GRATULERER MASSE MED FØRERKORTET.
Tuva,,,😀 ( skiskyter,og elev ved NTG Geilo)
Lykke til videre med bilkjøringen og skikarriere.
Flink jente!!!😀
02/04/2019
Anine Berglund har beatått førerprøven i dag med glimrende resultat! GRATULERER MASSE med førerkortet ,og lykke til videre med kjøringen 😀.
03/03/2019
"Nyansatt" trafikklærer med god erfaring: Charlotte Sørum Hansen starter 04.Mars.
Ring henne gjerne direkte på tlf: 92623609 for avtale av timer , og Grunnkurs som starter Tirsdag 26.Mars.
VELKOMMEN!
All informasjon finner dere på vbtrafikkskole.no
mail: [email protected].
Hilsen Eier, daglig/faglig leder May-Brith Ødegaard ( tlf: 91108216).
19/02/2019
Trafikalt Grunnkurs starter Tirsdag 26. Mars.16.15.
Påmelding : [email protected] .
eller tlf 91108216.
23/10/2018
GRATULERER med FØRERKORT på 18.år's dagen ÅNON FLÅTA.(skiskyter NTG Geilo).
MEGET BRA KJØRT på obligatorisk opplæring
og IKKE MINST på førerprøven!!!!
Lykke til videre med bilkjøringen og skikarriere!
Hilsen May Brith Ødegaard Vestre Bærum Trafikkskole
19/09/2018
GRATULERER med førerkort til
Tiril Lund fra NTG Geilo og Marte Fosen fra Ål.
Kjempebra gjennomført kjøring.
Flinke jenter!!😀😀.
Lykke til videre med ski og sykkelkariære
og bilkjøring!
20/08/2018
Åsne Skrede fra Geilo og skiskyter ved NTG Geilo ,
har bestått førerprøven med GLIMRENDE resultat i dag!🤗.
Lykke til videre med bilkjøringen, og din skiskyterkarriere.😀 Målrettet og flink er du!😀😀.
Hilsen May Brith Ødegaard Vestre Bærum Trafikkskole
13/02/2018
GRATULERER !!! Kevin Ramsfjell fra NTG Geilo bestått førerprøve på Gol !!!!
Veldig bra kjørt under vanskelige kjøreforhold!
Lykke til videre med bilkjøringen og som dyktig skiutøver!😀😉😉.Hilsen May-Brith
14/11/2017
Anniken Røynstrand , elev ved NTG Geilo har bestått førerprøven på Gol i dag ! Veldig bra gjennomført / resultat ..😀. "Krevende" kjøreforhold!! ĢRATULERER MASSE....og lykke til videre med skikariere og bilkjøring.