Da var skoleåret 2013/2014 i gang! Håper alle har hatt en fin skolestart :)
Elevrådet Natur VGS
Elevrådets egen facebookpage. Her vil vi komme med informasjon om alt elevrådet gjør, samt aktivitetsdager osv.
Man kan også sende oss en melding hvis man lurer på noe. -Elevrådet
Vi i elevrådet takker alle for et fint år med utrolig hyggelige og flotte mennesker.
I skoleåret 12/13 så har vi fått til mye sammen. Skoleåret startet med at vi fikk nye hyller, yey! vi har hatt en innsamling til dyrebeskyttelsen hvor dere klarte å samle inn 26 000 kr på en dag! Vi hadde ikke bare en men to utrolig hyggelige julefrokoster, og den årlige ishockeydagen! Doavis hver måned. Vi har deltatt på forskjellige arrangementer som elevforsamlinger og ungdommens bystyremøte, der fikk vi oss en prat med selveste Kronprins Haakon og Fabian Stang. Elevtinget 2013 deltok vi også på, der ble lange kvelder med mange interessante debatter og hilsningstaler. I juni så hadde vi en hyggelig pølsefest:) Må jo så klart nevne elevrådsmøtene som vi har holdt hver uke, de har mesteparten av tiden har vært fylt med engasjerte elever,spennende saker, diskusjoner og godt samhold.
Vi ser allerede frem til et nytt år.
Men før det så ønsker vi alle en god og velfortjent sommerferie!! :)
Imorgen arrangerer vi grillfest i midttimen! kom kom :)
Da var vi i gang igjen med det første elevrådsmøte etter praksisen. Vi håper alle elever har hatt en fin praksisperiode og at russen har hatt en fin russetid :)
Vi ønsker alle en god påske :)
06/03/2013
Jens Stoltenberg in tha house!
Se Elevtinget LIVE!! http://elev.no/Diverse/Elevtinget
Elevtinget - Elevorganisasjonen Elevtinget Her ligger dokumenter som innkallinger til Elevtinget! Skrevet av: Trygve Bernhardt Moen Haaland Dato: 13.12.2012 1. Innkalling til Elevtinget 2013 (PDF) 2. Innkalling til Elevtinget 2013 (PDF) Minner også om at påmeldingen finnes på elevtinget.noDel på FacebookDel på TwitterSkriv ut
04/03/2013
Tweet fra elev og læringsombudet etter vi hadde besøk av Kristin Halvorsen på elevtinget 2013!;)
04/03/2013
Da var elevtinget 2013 i gang! Og vi har tatt plass på Oslobenken :)
Idag har vår kjære sekretær Ane Elisabeth Winger bursdag! Endelig 18 år!! Vi gratulerer og håper på at du får en strålende dag :-)
07/02/2013
Møtte noen som var svært interesserte i Natur vgs!
Imorgen under bordtennisturneringen så blir det salg av vafler og kaker. 5 kr per vaffel og 10 kr per kake :)
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Sted
Type
Nettsted
Adresse
Rådhuset
Oslo
0037