07/05/2026
På fredag reiser vi til Hamar! I denne tråden følger informasjon til deg som tar turen 👇
Kampstart er 19:00 og det er et fåtall billetter igjen. Du finner mer info om billettsalg her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/et-fatall-billetter-igjen-pa-briskeby
Ikke ordnet transport enda?
Østblokkabussen har fortsatt ledige plasser. Du finner påmeldingsinformasjon her: https://østblokka.no/hamar-borte
Det er ikke tillatt med pyro denne kampen, da de ikke har trygge rammer på Briskeby.
Grunnet kamptidspunktet er det ikke lagt opp til felles pubsamling på Hamar.
Mathias og Håvard vil være på plass!
Ut på tur - Alt for Vål’enga! 🔵🔴
26/04/2026
Takk til de rundt 200 som tok turen til Molde! Vi sees på søndag 🔵🔴
24/04/2026
På søndag reiser vi til Molde! I denne tråden følger informasjon til deg som tar turen 👇
Kampstart er 14:30 og dørene åpner 13:30. Billetter kjøper du her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/neste-bortetur-gar-til-molde
Bohemsbussen kjører og det er fortsatt ledige plasser! Bussbillett ordner du her: https://klanen.no/tur?eventRegistrationId=220854
Brygga tar imot Vålerengasupportere før kamp! Puben ligger langs brygga, en kort spasertur fra bortefeltet, og åpner klokken 12:00
Mathias vil være på plass i Molde, ta kontakt om det er noe!
17/04/2026
Derby! Her følger informasjon til dere som skal på kampen mot Lillestrøm 👇
Kampen er utsolgt. Aldri kjøp billetter for mer en pålydende. Om du har billetter til salgs, kan du kommentere dette innlegget.
Dørene åpnes kl. 13.00. For å sikre at alle rekker inn til kampstart kommer vi med en sterk oppfordring om å møte opp tidlig.
Tilskuere som møter opp senere enn 60 minutter før kampstart (kl. 13.30) er ikke garantert å komme inn til avspark.
Av sikkerhetsmessige hensyn vil det være segregering utenfor og rundt Intility Arena både før, under og etter kampen.
Du finner mer informasjon her:
https://www.vif-fotball.no/nyheter/viktig-info-for-norges-raeste-derby
Øst åpner klokken 11:00 og Lille øst er åpent fra og med 13:30. Du finner mer informasjon om organiseringen av Øst på søndag her: https://klanen.no/klanenarticlenormal/Ost-sondag/?fbclid=IwdGRjcAROC2lleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEefbaOrqRAuzj8nir-jplWRHEGzPLGQGVP2X4PmzKpoCX64OJ861_8YVPDNIA_aem_U-PHAfp9KfCwhCIhYOayu
12/04/2026
Østblokka flytter til Fredrikstad! Dagens plassering blir slik. Trekk mot sangsentrum i midten. Gi jernet fra start til slutt!
10/04/2026
På søndag reiser vi til Fredrikstad for å hente 3 nye poeng! Under følger informasjon til deg som tar turen 👇
Det er solgt over 1800 billetter allerede. Vi har fått tildelt hele kortsiden, og det er fortsatt plass til flere. Du finner billettinformasjon her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/alle-til-fredrikstad
Det er ventet mange busser på tur! Har du ikke meldt deg på buss enda? Det er i skrivende stund fortsatt ledige plasser hos ekstrabussene til Klanen og Østblokkbussen.
Ekstrabussen til klanen: https://klanen.no/tur
Østblokkabussen: https://xn--stblokka-44a.no/alle-til-fredrikstad
Før kampen blir det samling på Værste Hangarn fra klokken 12:00. Her er det god plass til Vålerengasupportere og muligheter for å kjøpe både mat og drikke. Mao ligger alt til rette for en kjempe oppladning før kamp. Hangarn ligger ca 800 meter fra stadion, og det er mulig å parkere der om du kommer med bil!
Alle som har billett på bortefeltet kan bytte inn denne mot bånd i egen stand på Hangarn. Dette gjør at man slipper kø for å komme inn på tribunen når alle kommer samlet. Kun sikkerhetssjekk blir da utført, man slipper billettkontroll.
Det er ingen aldersgrense, men det vil bli avkrevd legitimasjon for å kjøpe alkohol
Kampstart er 1700 og dørene åpner 15:30. Det er ikke pyrogodkjenning/trygge rammer for denne kampen.
Håvard og Mathias vil være på plass, ta kontakt om det skulle være noe ☺️
Ut på tur - Alt for Vål’enga! 🔵🔴
06/04/2026
Takk til alle som tok turen i dag! Sees i Fredrikstad førstkommende søndag.
Billetter kan du få kjøpt her:
https://ffk.ticketco.events/no/nb/events/1046382/seating_arrangement?promocode=enga2026&version=m
01/04/2026
🚨 I kveld klokka 18.00 slipper vi 50 nye sesongkort på Østblokka! Skal du være sikra plass på Norges råeste supportertribune kan dette være smart å ha...
𝗦𝗜𝗧𝗧 𝗞𝗟𝗔𝗥 - 𝗳𝗼𝗿𝗿𝗶𝗴𝗲 𝗴𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗹𝗲 𝗱𝗲𝘁 𝘂𝘁𝘀𝗼𝗹𝗴𝘁 𝗽å 𝘁𝗼 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝘁𝗲𝗿 🎟️ https://vif-fotball.ticketco.events/no/nb/events/983517/seating_arrangement
30/03/2026
Om én uke er vi tilbake på Oslo øst 🔜🐣
3030 solgte på Østblokka 📈
790 solgte på bortefeltet
𝗔𝗩𝗦𝗟𝗨𝗧𝗧 𝗣Å𝗦𝗞𝗔 𝗣Å 𝗜𝗡𝗧𝗜𝗟𝗜𝗧𝗬 𝗔𝗥𝗘𝗡𝗔 🎟️ https://vif-fotball.ticketco.shop
20/03/2026
Søndag er det klart for årets første bortetur. Under følger informasjon til deg som skal til Trondheim.
Kampstart er kl. 14:30. Innslippet åpner 90 minutter før avspark. Vi har fått hele nedre kortside. Allerede har over 700 kjøpt billett, men det er fortsatt ledig plasser.
https://billett.rbk.no/checkout/69a14b7fe9d229633f957297?boxOnly=true
Det er fortsatt noen ledige plasser på bussene som kjører. Klanen har også satt opp buss fra stadion til Værnes etter kamp. Det er noen få billetter igjen som kan kjøpes.
https://klanen.no/system/modules/org.klanen.core/templates/index.jsp?ref=/.content/klanenarticlenormal/klanenarticlenormal_00007.xml
For dere allerede er på plass i Trondheim på lørdag eller skal på pub før kamp på søndag, så har vi ordnet slik at Vålerengasupportere kan være på Brooklyn Diner & Sportsbar. De har gitt oss gode priser på mat. De åpner kl. 11:45 på søndag, med servering fra kl. 12:00.
Det er satt inn ekstrabuss som frakter våre direkte fra pub til stadion kl. 13:00. Vanlig bussbillett må kjøpes. Vi håper dere også kan respektere at det ikke er ønskelig at det settes opp stickers.
For de som ønsker senere avreise eller ikke får plass på første buss, så anbefaler vi at dere tar linje 1 som har avgang fra Solsiden og gå av på stoppet Lerkendal. Dette er vanlige rutebusser.
Håvard vil være på plass. Ta kontakt dersom det skulle være noe.
Ut på tur – Alt for Vål’enga