27/05/2023
Hei alle sammen.
Vi er i slutten av Mai og jeg tenkte det kunne vært hyggelig med at klassetreff.
Jeg tenkte Asia Restaurant på Aker Brygge hadde passet fint, da de har både inne og ute servering.
Jeg tenkte lørdag 24. Juni kunne passet bra.
Kommenter om det er interesse for dette, og om det er datoer som passer bedre.
Og hjelp meg med å videresende denne melding til de som ikke er med i gruppa.
12/11/2022
Klassebilde fra 3. klasse med signaturer.
Vennligst hjelp med å invitere til denne siden.
12/11/2022
Klassebilde med signaturer på baksiden, fra 1. klasse 1981/82.....du verden for en fin gjeng.
Takk til Gunnar Flaathen for bidrag.
11/11/2022
Fantastisk å ses igjen, etter 39 år -
Gunnar Flaathen, Nils Uno Davidsen, Jeanette Becsán, Jan Harald Nordbye og undertegnede, Ivar Dahlback.
Takk for et usedvanlig hyggelig treff som varte i over 3 timer.
11/11/2022
Neste treff blir i slutten av Mai 2023
Under er det klassebilde fra 2HK, bilde med signatur fra alle på bilde og klasseliste fra 1. klasse.
Vennligst hjelp oss med å invitere alle til denne siden ❤
10/11/2022
Inviter De du har kontakt med til denne siden, slik at vi når flest mulig.
10/11/2022
Vi er en gjeng fra klassen som gikk sammen på Ulsrud VGS som skal treffes for en kaffe nå på fredag.
Sted: Bakeriet på Holtet
Tid: Fredag 11. Nov. kl. 14.
Vennligst inviter de du har kontakt med til å komme.
Håper å se deg.