06/04/2021
Håper alle har hatt en fin påske. Det var gøy å spise frukt som så ut som harer. Lage marmorerte egg. Påskekyllinger av papptallerken. Karse i eggeskall. Gleder oss til mange fine turer og utelek hvor vi kan begynne å finne vårblomster og andre vårtegn ute.
06/04/2021
Vært mye fin snølek, turer, iskunst og lage mat til fuglene i vinter.
14/02/2021
Barna har tidligere denne uken kost seg med farger til fastelavnsris. De har lekt med trolldeig og laget hjerter med pepperkakeformer. Håper alle har hatt en fin morsdag
08/02/2021
Når det har vært kram snø ute har vi laget forskjellige snømenn. Når det var for kaldt ute koste vi oss med male snømenn på vinduet og til slutt malte vi smeltede snømenn. Det har vært gøy å leke snømenn til sangen "Snøgubber, snøgubber" og "Snømannen Kalle"
21/03/2019
I mars har vi hatt om fugler i Ringblomsten
Dette er noe barna har syntes vært ekstra gøy.
De har lært mange fuglenavn, fuglelyder og sanger
26/02/2019
Mange gode samtaler og opplevelser rundt prosjektet VANN, IS, SNØ – realfag for de yngste.
01/08/2018
Da er Ringblomsten familiebarnehage i gang igjen etter sommerferien.