30/04/2026
Vi er godt i gang med male- og overflatearbeidene på Gartneritaket. Det er inspirerende å se hvordan prosjektet tar form, og vi setter stor pris på det gode samarbeidet med totalentreprenøren og de andre fagene på plassen 😍
Våre dyktige malere sørger for at alt fra sparkelarbeid til ferdige flater holder den kvaliteten vi ønsker å stå for. Vi gleder oss til å vise mer i tiden fremover 👏
01/04/2026
God påske fra oss i Malermester Buer Østfold AS! 🐣🎨
Vi ønsker alle kunder, samarbeidspartnere og ansatte en riktig fin påske – enten du nyter dagene på fjellet eller hjemme 🏔️☀️
Takk for tilliten – vi gleder oss til nye prosjekter etter påske!
20/02/2026
🎉 Vi har vunnet og signert to nye kontrakter med Veidekke Bygg AS!
I et marked som fortsatt er krevende, er vi ekstra stolte over å kunne dele at Malermester Buer Østfold AS har fått tilliten til å levere malerarbeider på to nye boligprosjekter:
🏗️ Gartneritaket BT2, Vestby
– 131 leiligheter fordelt på 4 oppganger i et sammenhengende bygningskompleks, med garasjekjeller og 159 p-plasser.
🏡 Spydeberg Park BT4
– siste byggetrinn i Spydeberg Park med 26 selveierleiligheter (45–165 kvm), heis og flotte uteplasser.
👉 Totalt betyr dette 157 leiligheter – og ikke minst viktig grunnlag for trygg og stabil aktivitet inn i 2026.
Tusen takk til Veidekke Bygg AS for tilliten – nå gleder vi oss til å levere kvalitet, samarbeid og gjennomføring som forventet (og litt til). 💪
22/12/2025
🎄Julen blir ikke helt hvit av seg selv…
🎨 heldigvis har vi folk folk som tar seg av det!
Tusen takk for tillit, samarbeid, innsats og gode leveranser gjennom året som har gått.
Enten du er ansatt, kunde, leverandør eller samarbeidspartner –
vi setter stor pris på deg og samarbeidet vi har hatt i 2025.
Nå tar både pensler og folk en velfortjent julepause,
før vi er klare for nye strøk i året som kommer.
✨ God jul og et riktig godt nytt år! ✨
Hilsen alle oss i Malermester Buer Østfold AS
19/12/2025
✍️ Ny kontrakt ved Gardermoen – innvendige malerarbeider på 2 næringsbygg 🏗️🎨
I dag har Malermester Buer Østfold signert kontrakt på innvendige malerarbeider for to nye næringsbygg i regi av Veidekke Logistikkbygg, utviklet sammen med Oslo Airport City.
Prosjektene består av:
• Et miljøsertifisert fiskefileteringsanlegg (ca. 4.600 m²) for Abrahams Salmon Processing – planlagt ferdigstillelse 3. kvartal 2026
• Et miljøsertifisert logistikk-/lagerbygg (ca. 8.900 m²) tilpasset driften til Oslo Fryselager AS
Begge byggene skal miljøsertifiseres etter BREEAM-NOR nivå Good, og vi er stolte av å få bidra med solide, profesjonelle og varige innvendige overflater i moderne bygg med høy teknisk standard.
Takk for tilliten – vi gleder oss til et godt samarbeid videre! 👷♂️👷♀️
28/11/2025
🏡 Ferdigstillelse av nytt prosjekt – Nordre Mysen Låven🏗️
Malermester Buer Østfold AS har fullført malerarbeidene på de 10 nye leilighetene på Nordre Mysen Låven. Prosjektet er utført i samarbeid med Veidekke Bygg, og vi setter stor pris på den gode dialogen og det profesjonelle samarbeidet gjennom hele prosessen.
Vi takker for oppdraget og tilliten, og ønsker de kommende beboerne lykke til med innflytting i sine nye hjem.
🎨✨
20/11/2025
🎉 VI GRATULERER MERON! 🎉
Vår dyktige medarbeider Meron Haileslassie har den siste uken gjennomført svenneprøve i malerfaget – og i dag fikk han BESTÅTT! 👏
Meron har levert solid håndverk, nøyaktighet og et strøkent sluttresultat gjennom hele prøven. Vi er utrolig stolte av innsatsen hans og den faglige utviklingen han har vist hos oss. Nå kan han endelig titulere seg som Maler med svennebrev – vel fortjent! 🎨🏅
Tusen takk for innsatsen så langt, Meron. Vi gleder oss til fortsettelsen! 🙌
19/11/2025
Vi er stolt leverandør av malerarbeider ved total rehabilitering av Stortinget T-bane stasjon 🚇🎨🏗️
Stortinget stasjon i Oslo sentrum får en omfattende oppgradering. Store skader i betong og gamle vannlekkasjer har gjort det nødvendig med full rehabilitering, mens T-banen fortsatt trafikkerer stasjonen.
14/08/2025
🚧 Nytt prosjekt – Ski skole 🚧
Vi i Malermester Buer Østfold AS er godt i gang med malerarbeidene i forbindelse med oppussing og rehabilitering av tre bygg ved gamle Ski ungdomsskole – totalt ca. 10 000 m² veggoverflater!
Bakgrunnen for prosjektet er at Ski ungdomsskole har flyttet fra Skoleveien 3 til nye lokaler i Magasinparken, og de gamle byggene skal nå oppgraderes før Ski barneskole flytter inn.
Arbeidene startet i slutten av juni og skal ferdigstilles i slutten av oktober. Vi kan allerede nå melde at Bygg 54 er mer eller mindre ferdig og klart til skolestart 18. august.
📍 Byggherre: Nordre Follo kommune
🤝 Entreprenør: Haandverkerne AS
Vi er stolte av å bidra til at skolebygningene får et nytt og friskt preg – klare til å ta imot elever i mange år fremover!