13/08/2014
Lykke til i morgen alle sammen! Mange av dere får nok mye fri pga streiken :-P Kommer til å savne dere… Hilsen Espen Christian Askildsen
Kontaktinformasjon, kart og veibeskrivelse, kontaktskjema, åpningstider, tjenester, stjerner, bilder, videoer og kunngjøringer fra Klasse 10B Asdal skole, Utdanning, Bjorbekk, Arendal.
13/08/2014
Lykke til i morgen alle sammen! Mange av dere får nok mye fri pga streiken :-P Kommer til å savne dere… Hilsen Espen Christian Askildsen
19/06/2014
Tusen takk for gaven :-)
Den var råfin! Dere et best!
Takk for en fin (men trist kveld)! Jeg kommer til å savne dere alle sammen :'-( Ses heldigvis i morra :-P
Kanskje vi kunne dele litt bilder fra avsluttningen her i gruppa?
I morgen fredag er det bokinnlevering på skolen. Ta med alle bøker til første time.
Hvem lånte nøklene mine i dag på morran? Hvor er de? :-P
Hei alle sammen! I morgen er første trekning til muntlig. Ta med de bøkene til de fagene du kan komme opp i... Ja, det er mange:)
Ses kl. halv 9!
27/05/2014
Hei! Takk for fin tur:-)
Husk RLE-prøve om Sikhisme, Bahai og mormonerne.
"På tro og Are" finnes også on Sikhismen, inne på nrkskole.no.
Husk turen til Merdø i morgen. Avreise fra Madam Reiersen kl. 10. Se infoskriv på skolens nettside. Ses :-)
Lykke til i morgen alle sammen!
Jeg heier på dere
01/05/2014
A-klubbens FIFA-vinner 2014!! Gratulerer Sander :-)
Husk å ordne det du er ansvarlig for til klassefesten i morgen :-) Blir SHOW!
Husk at det er norsk forberedelsesssg i morgen!