18/03/2026
✨ Fantastisk innsats av Innsats for andre – 8. trinn! ✨
Gjennom en lengre periode har elevene på Innsats for andre ved 8. trinn jobbet målrettet for å samle inn penger til forskning på barnedemens. Etter gode presentasjoner og en grundig avstemming i klassen, var det dette viktige formålet de ønsket å støtte ❤️
Elevene har lagt ned en imponerende innsats ved å blant annet:
♻️ pantet flasker
🍰 bakt og solgt i kantina
🐶 luftet hunder
🧼 solgt armbånd
🍽️ servert på årsmøte
Engasjementet deres har blitt møtt med varme og raushet fra nærmiljøet – noe vi setter utrolig stor pris på! 🙌
Denne uken kunne gjengen med stolthet overføre hele 10 440 kroner til kampen mot barnedemens 💙
Vi er så stolte av elevene og takknemlige for alle som har bidratt!
13/08/2025
Velkommen til nytt skoleår for alle elever mandag 18.august 9. og 10 trinn starter kl. 08.30, 8. trinn kl 0845.
Vi gleder oss til å treffe alle nye og «gamle» elever igjen.
8. trinnet møter i amfiet. 9. og 10. trinn møter i klasserommene.
Vi ser frem til et spennende og lærerikt skoleår!
09/05/2025
I dag har 9. trinnet rydda rundt omkring i Spjelkavika. De har funnet to sykler som savner sin eier. Vi har også en sparkesykkel som er funnet på skolen sitt område. Ta kontakt om du eier noen av disse. Onsdag blir syklene levert på Attvin.
24/03/2025
Vi må desverre legge pensjonistkafeen på is inntil videre. Vi kommer tilbake med mer info når vi er klar for å starte opp igjen.
04/02/2025
Tilbud til ungdom i vinterferien i regi av Sunnmøre Friluftsråd. Kanskje det kan være aktuelt for noen av våre elever?
03/02/2025
Ønsker du å delta på foreldrekvelder hvor temaet er skolefravær?
05/11/2024
Avlyst - ny dato kommer.
Eldrecafé på torsdag!
Elevbedrift på 10.trinn arrangerer eldrecafé på torsdag klokken 13.30-14.30. Det blir servert kaffe og kaker i kantina på skolen.
05/11/2024
Vi opplever fra tid til annen noen farlige trafikksituasjoner når elevene skal til og fra skolen. På denne årstiden er det viktig at elevene bruker refleks, de som sykler går av sykkelen ved fotgjengerfeltene og at det benyttes sykkelhjelm.
Spesielt ber vi foresatte til elever som benytter el-sparkesykkel om å ta en runde hjemme på hvordan en ferdes trygt i trafikken. Vi har fått noen tilbakemeldinger om at enkelte elever prøver å "kappkjøre" med biler på el-sparkesykkel. Dette er en farlig lek som vi ønsker slutt på.