Ubbo Emmius Theater

Ubbo Emmius Theater

Delen

Dit is de officiële Facebook pagina van de opleiding Theater & Dienstverlening van Ubbo Emmius Wins

Theater & Dienstverlening is een intersectorale VMBO opleiding die gebruik maakt van Theater om leerlingen beter voor te bereiden op het competentiegerichte onderwijs in het MBO

Photos 21/04/2017

Beste oud-theater leerlingen!
Mis je het theater en zou je wel weer eens in een voorstelling willen spelen! Dat kan!
Na de meivakantie starten we met een T-Talent klas. Leerlingen van Ubbo kunnen hieraan meedoen, maar ook oud-leerlingen of leerlingen van buiten de school! In 10 lessen werken we naar een voorstelling toe die zal spelen op het festival Kunst om de Koele! De lessen vinden plaats buiten schooltijd .Voor meer informatie kan je mailen naar [email protected].
Je ontvangt dan een brief waar meer informatie in staat!

Verspreid dit bericht onder oud-leerlingen!

04/03/2016

Op woensdag 9 maart houden we met leerlingen die het leuk vinden een kleine reünie van T&D in Winschoten. Dit was een idee van een aantal oud theaterleerlingen. Je krijgt lekker weer een avond theaterles! We beginnen om 18.00 en eten dan wat met elkaar, vervolgens gaan we tot 21.00 aan de slag! Wil je meedoen, stuur dan een mail naar [email protected]. Er is ruimte voor ongeveer 25 mensen!

Van Lambaart Entertainment - Nieuws 23/06/2015

GEZOCHT: Versterking van het politieteam bij Baantjer LIVE!
Dit najaar staat de voorstelling Baantjer LIVE! in Cultuurhuis De Klinker. Voor deze spannende voorstelling is Van Lambaart Entertainment opzoek naar figuranten die zich willen ontpoppen tot collega van De C**k en Vledder. Wij zijn op zoek naar mannen en vrouwen boven de 18 jaar met toneelervaring die mee willen werken aan activiteiten tijdens en rondom deze unieke voorstelling. Ter voorbereiding op deze rol wordt jij als figurant uitgenodigd om begin september aanwezig te zijn bij de voorvertoning van Baantjer LIVE! in IJmuiden. Als figurant werk je op vrijwillige basis mee aan de voorstelling.
Ben jij degene die wij zoeken om deze voorstelling tot een moordend succes te maken? Stuur dan voor eind juli je persoonsgegevens, recente foto, kledingmaten en een korte beschrijving van je toneelervaring naar [email protected] en misschien word jij wel uitgekozen om te schitteren als onderdeel van het politieteam in dit theater!
http://vanlambaart.nl/nieuws.html

Van Lambaart Entertainment - Nieuws Dit najaar staat de voorstelling Baantjer LIVE! in diverse theaters in heel Nederland. Voor deze spannende voorstelling is Van Lambaart Entertainment op zoek naar figuranten die zich willen ontpoppen tot een collega van De C**k en Vledder!

09/03/2015

Er waren veel aanmeldingen voor de film! Inmiddels zijn er al drie leerlingen geweest en hebben we eerst genoeg. Wel zijn we nog opzoek naar een jongen van rond de 18 die een rolletje mee wil spelen in een grote productie die we maken over de WOII. De voorstelling heet Oud Spoor en gaat over de Jodenvervolging in Winschoten. Je moet elke maandag tussen 19.00 en 20.30 kunnen repeteren en de voorstellingsdata kunnen spelen. Woe 29 april, dond 30 april, vrijdag 1 mei en maandag 4 mei. Als je interesse hebt stuur dan een mailtje naar [email protected]

03/03/2015

Voor een film over Theater & Dienstverlening zijn we opzoek naar oud leerlingen die in een interview willen vertellen over wat Theater & Dienstverlening ze heeft gebracht en wat ze na de opleiding zijn gaan doen. Lijkt dit je leuk? Stuur dan een berichtje naar [email protected]. Misschien zien we je dan binnenkort weer op school!

Photos 13/03/2014

Donderdag 20 maart om 19.30 uur spelen de klassen 4 T&D hun eindvoorstelling!

11/11/2013

Figuranten gezocht! Schwalbe is opzoek naar veertig vrijwilligers die als figurant willen spelen in " Schwalbe zoekt massa'.
De voorstelling speelt op 28 en 29 november in het Grand Theatre in Groningen.
Leeftijd en ervaring speelt geen rol. Interesse? Mail dan naar [email protected]. Graag je naam, mailadres en telefoonnummer vermelden.

Photos 25/09/2013

Maandag zijn we met een aantal leerlingen van de vierde klas naar de voorstelling Billy the kid geweest in de Stadsschouwburg. Na de voorstellingen hadden de leerlingen nog een nagesprek met de acteurs en natuurlijk samen op de foto!

03/09/2013

Freeze tijdens introkamp in Herestraat.

Introductiekamp 2013 03/09/2013

Klas 3 b/k, kropswolde - Groningen

Goochelen 10/06/2013

Vandaag hebben een aantal leerlingen van Intersectoraal meegedaan aan een workshop goochelen. Het was erg leuk

10/06/2013

Woensdag 12 juni om 19.00 vindt de monologenavond "Hotel Ubbo" van de derde klassen plaats! Alle leerlingen hebben hard gewerkt aan een zelfgeschreven monoloog en zullen deze die avond presenteren! Kom allemaal kijken!

Wilt u dat uw scholen hét hoogst genoteerde School in Winschoten wordt?

Klik hier om uitgelicht te worden.

Plaats

Type

Telefoon

Adres


Bovenburen 60
Winschoten
9675HH