01/01/2026
Resultalen van verschillende portefeuilles. Enkel Etf’s of gecombineerd met opties. Wat denken jullie dat het beste rendement geeft? Welke zou je kiezen?
Beleggen voor iedereen. DISCLAIMER
Ik ben geen financieel adviseur. De informatie op deze website is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring en mening.
Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw financiële beslissingen en ik ben niet aansprakelijk voor eventueel geleden verlies. Deze gegevens en getoonde posities zijn geen aanbod tot het kopen of verkopen van bepaalde producten of het afnemen van financiële diensten dan wel beleggingsadvies. De waarde van uw belegging kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
01/01/2026
Resultalen van verschillende portefeuilles. Enkel Etf’s of gecombineerd met opties. Wat denken jullie dat het beste rendement geeft? Welke zou je kiezen?
31/12/2025
Het jaar is bijna ten einde en beurs inmiddels gesloten. Kan ook dit jaar weer tevreden zijn met mooie resultaten. Gemiddelde over 4 portefeuilles ruim 23% dus mij hoor je niet klagen. Volgend jaar zal waarschijnlijk nog een stukje beter zijn door iets aangepaste en opnieuw verbeterde strategie 😉
Welkom Jos Matthijssen, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.
Welkom Dennis, als kan ik je ergens mee helpen dan hoor ik dat graag.
De posities die ik eerder deelde, hebben het verwacht rendement opgeleverd en zijn waardeloos afgelopen met een stand van de AEX van 926,69.
In november dus het volle rendement overgehouden van 225 per positie.
Dit geeft in november een rendement van 3,75% als je rekent met een marge van €6.000,- en 2,25% als je uitgaat van de gewenste €10.000,- per verkochte positie.
Margin Rendement Percentage pm
€ 10.000,00 € 225,00 2,25%
€ 6.000,00 € 225,00 3,75%
26/10/2025
Strangle AEX November zou hier 4% rendement geven. Ik reken liever met een Margin van € 10.000,-. Uiteindelijk kom je dan op een rendement van ruim 2% per maand.
Mocht de koers van de AEX te dicht bij de 900 of 1025 komen rol je hem door naar volgende maand. Nieuw ronde nieuwe kansen.
Deze week weer 2 nieuwe beleggers geholpen aan een mooie financiële vrije toekomst. Altijd fijn om te doen.
14/08/2025
Mooi nieuw logo gemaakt. 😁 Ik vind hem leuk.
www.veiligvermogenopbouwen.nl
09/08/2025
Vakantie net achter de rug en al weer een mooi plan op mogen stellen voor geïnteresseerde belegger.
Wenst u ook hulp of meer inzicht betreffende beleggen in ETF's of voor nog meer rendement een leuke combinatie met opties? Laat het me weten en ik kan u vast helpen met het vergaren van extra maandelijks inkomen of vermogen opbouw.
Welkom Patrick, mocht je geïnteresseerd zijn in hulp bij algemene vermogens groei of een extra maandelijks inkomen dan hoor ik het wel.
Voor nu een prettig weekend
11/06/2025
| Maandag | 08:00 - 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 - 19:00 |
| Woensdag | 08:00 - 19:00 |
| Donderdag | 08:00 - 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 - 19:00 |
| Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
| Zondag | 09:00 - 17:00 |