Debatclub Polemica Esthetica

Debatclub Polemica Esthetica

Delen

Wij zijn enthousiaste leerlingen uit 5-6VWO en 5HAVO met een passie voor debatteren. We debatteren w Wij zijn debatclub Polemica Esthetica.

Een enthousiast team debaters uit 5 en 6 VWO van de Revius. Samen leren wij debatteren, argumenteren en presenteren. Ook organiseren wij en nemen wij deel aan toernooien. Het grootste toernooi, waar wij jaarlijks aan deelnemen, is het Nederlands Kampioenschap Debatteren voor Scholieren. Bij ons staat 'polemica esthetica' centraal; 'de kunst van het spreken.'

18/04/2019

Ja hoor! Ook dit jaar heeft 6 vwo officieel afscheid genomen van de debatclub. En om onze traditie te behouden is er een nieuwe voorzitster gekozen. Bedankt lisette voor al je inzet en moeite die je in de debatclub hebt gestoken afgelopen jaar! 5 vwo wenst 6 vwo veel succes toe met hun vervolgstudie! En als laatst voor alle debaters: BE the argument!

Photos from Debatclub Polemica Esthetica's post 24/03/2018

Afgelopen week heeft 6vwo officieel afscheid genomen van de debatclub en is er een nieuwe voorzitster gekozen: Lisette. Onze vorige voorzitster Jedidja heeft, na een jaar vol inzet, traditioneel de hamer overgedragen. 6vwo wenst de nieuwe voorzitster en de andere leden van de debatclub volgend jaar heel veel succes en plezier met het leiden van Polemica Esthetica😊

Photos from Debatclub Polemica Esthetica's post 13/11/2017

Donderdag 26 oktober en vrijdag 10 november hebben wij weer meegedaan aan het ReDe en aan de voorrondes van het NK Debatteren. Op het Rede eindigde het team van 6VWO zesde en het team uit 5HAVO/VWO twaalfde. Op de voorrondes van het NK is ons team op de vijftiende plaats geëindigd. We hebben samen veel plezier gehad met het voorbereiden van deze twee wedstrijden en we zijn weer twee leuke ervaringen rijker!

Photos from Debatclub Polemica Esthetica's post 17/04/2017

Eén van de belangrijkste punten in de speech van onze kersverse voorzitster was dat de katheder opnieuw zou worden geverfd. Hij was hard toe aan een verfbeurt. Zoals te zien is dat gebeurd! Helemaal mooi zwart. Wat hij al was, alleen nu weer mooi ;)

Photos from Debatclub Polemica Esthetica's post 02/04/2017

Afgelopen week heeft het huidige 6 VWO afscheid genomen van debatclub Polemica Esthetica. Daarnaast is het voorzitterschap overgedragen aan Jedidja de Jong. Uiteraard is dit op traditionele wijze vastgelegd. Chris, onwijs bedankt voor je inzet! Jedidja, veel plezier en enthousiasme toegewenst het komende jaar.

Photos 24/01/2017

Als 17e van de 32 geëindigd in de finale van het NK. We zijn tevreden met deze mooie prestatie en het team kijkt terug op een geslaagde dag!

Photos 14/11/2016

Het kernteam van Polemica Esthetica is 3e geworden op de voorrondes van het NK, wat betekent dat we door zijn naar de finale!!! 🎉

04/11/2016

De finale van het REDE begint om 16:00. Mocht je de finale willen kijken, klik dan op de link in ons bovenstaande berichtje.

Photos 01/09/2016

Vandaag zijn de belangstellenden uit 5 VWO komen kijken. Er zijn verschillende grappige ballondebatten gedaan.

Photos 13/06/2016

De organisatie van het REDE is begonnen.

Wilt u dat uw scholen hét hoogst genoteerde School in Rotterdam wordt?

Klik hier om uitgelicht te worden.

Plaats

Website

Adres


President Rooseveltweg 11
Rotterdam
3068TR