Coaching en healingpraktijk Soul-2-Soul

Coaching en healingpraktijk Soul-2-Soul

Delen

Praktijk voor life en relatiecoaching, mentalcoaching, reiki, energetische healingen, medium, div. kaartleggingen,regressie, helende reis,moeiteloos helen.

Mijn naam is Angela Disselen, geboren in 1970 te Rotterdam. Mijn praktijk ben ik gestart om andere mensen op hun levenspad te helpen en inzichten te geven daar waar dat nodig is in hun leven. Als geen ander weet ik hoe gecompliceerd het leven soms kan zijn. Vaak zitten we vast in een bepaald denkpatroon, zijn we geconditioneerd door anderen, waardoor we het gevoel hebben in een vicieuze cirkel te

22/05/2023

Mijn moeder is overleden, zoals vele van jullie wellicht hebben gelezen in het verhaal onder dit verhaal Nog niet zo heel lang geleden, 28 maart. En mijn moeder mag vertellen van God. Vertellen over de dood en misschien nog wel andere zaken die belangrijk zijn om voor ons nog levende wezens te weten.

Ze is soms dichtbij en soms weer wat verder weg. Gisteren heeft ze mij een stukje laten zien van haar dood. Hoe zij dit heeft ervaren. Ik heb nog niet het complete verhaal, maar het is een begin. Ik zal spreken vanuit mijn moeder.

En toen was het donker. Pikke donker. Het was stil, muisstil. Zo bleef het heel even. Hoe lang dat weet ik niet. Toen werd het licht, heel fel licht. Ik hulde mij in dit licht en meer was er niet. Ik zag nog niemand alleen maar het licht. Ook voor ik net ging sterven heb ik niemand gezien of gehoord. Ik was alleen maar misselijk en meer niet tot het zwart werd voor mijn ogen.

Langzaam door het licht heen begon ik iets te zien. Een prachtig lichtwezens met vleugels. Deze vleugels sloeg hij om mij heen en hij troostte mij en omringde mij met zijn licht.

Hij nam mij mee en wat ik toen zag was prachtig. Het was een groene weide met de mooiste bloemen en kleuren die je maar kan bedenken. En ik moest lachen en zie tegen de engel wat is dit?

Hij zei dit is de hemel Bep. O zei ik de hemel. Oke, ik had daar nooit zo in geloofd, maar dit is wel heel erg mooi. Ben ik alleen hier. De engel moest lachen en zei nee Bep, maar dat komt later. Oke en nou?

Nu ga je eerst rust ervaren. Even bijkomen van je reis naar boven. Ik dacht oke het zal wel. Er kwam een ander verschijning een vrouw die nam mij mee. De engel zei ik zie je later Bep. Ik dacht oke het zal allemaal wel en ik liep mee met de dame die net zo mooi licht was als de engel.

Ik kwam in een kamer terecht wat op een operatie kamer leek. We gaan je helen Bep werd er gezegd. Er waren meerdere zielen in die kamer die op dokters leken. Ik mocht gaan liggen en toen viel ik in een diepe slaap.

Tot zover de eerste ervaring over hoe mijn moeder haar eerste stukje dood gaan heeft ervaren.

Ik hoop van harte dat ze mij meer mag laten zien. Niet alleen voor mijzelf, maar om alle nabestaanden een hart onder de riem te steken dat de dood niet dood is. De ziel leeft door en verder. Echter in een andere dementie dan wij.

In liefde en licht,
Angela

17/05/2023

Ik wil graag iets met jullie delen. Iets waar jullie wellicht nog helemaal niet aan denken en nog niet mee bezig zijn. Ook ik was daar voor mijn moeders overlijden nog niet echt mee bezig, ondanks dat ik dagelijks contact heb met overleden mensen i.v.m mijn werk als medium.

Door mijn moeders overlijden onlangs op 28 maart ben ik mij meer gaan verdiepen in het leven na de dood. waar is iemand, wat zeggen de sensaties die ik ervaar nu zij er niet meer is. wat wil dit mij allemaal zeggen.

Na het overlijden van mijn moeder, had ik al vrij snel contact met haar. Ik hoorde haar letterlijk zeggen, maar ik ben er nog. Hoe dan? Ik weet dat een ziel niet dood kan gaan, maar om het zo bevestigend te horen, was wel heel erg mooi. Ik blijf haar tot op heden ook voelen en af en toe heb ik zo een praatje met haar.

Ik wil graag met je delen wat voor energie ik ervaarde na het overlijden van mijn moeder. Ik had het gevoel dat ze een soort van op vakantie was als ik daar was tijdens het leegruimen van haar huis. Een heel apart gevoel. Of ze elk moment weer thuis kon komen en zeggen... ik ben er weer.

Ook voelde ik in haar huis een geweldige energie van liefde en licht. Ik kon het niet allemaal plaatsen tot nu. Ik heb in mijn kast vele boeken staan over spiritualiteit, waaronder het boek van Loes van Loon, in liefde verbonden. Dit boek ben ik echt al heel lang aan het lezen, steeds een bladzijde en dan lag ik het weer weg.

Tot ik vorige week kwam bij het stukje van overlijden. Daar stond letterlijk dat een ziel naar boven gaat na het overlijden en dat dat eigenlijk een soort van vakantie is voor een ziel. Ze hoeven even helemaal niets meer. Wauw, dat was dus wat ik voelde. Wat bijzonder en een geweldige ervaring en een bevestiging wat ik kreeg.

Het intrigeerde mij zo, dat ik verder ben gaan kijken en boeken ben gaan bestellen over een leven na de dood. Mijn eerste boek wat ik nu aan het lezen ben is: Ik ben er gewoon nog, van Nicolette Dijksta. Dit is het verhaal van een jongen van 11 die is overleden en middels haar mediumschap gaat vertellen hoe het is, een leven na de dood.

In het eerste stukje kreeg ik direct de bevestiging van het gevoel van zoveel liefde en licht in mijn moeders huis. God is liefde, God is licht. En God was haar komen halen. De hele energie van deze geweldige energie hing nog in haar huis. Het gevoel van thuis, warmte, liefde en het is goed zo, want fysiek ben ik weg, maar ik ben er nog.

Een bevestiging van wederom dat er meer is na de dood en dat ik niet zomaar iets zeg als ik contact heb met een overleden persoon. Die persoon spreekt wel degelijk tot mij en ook tot jou.

Zoek je steun, zoek je kracht, dan adviseer ik je zeker om het boek wat ik aan het lezen ben te lezen. Dit kan je echt steun brengen in het gevoel van gemis van een dierbare en het verwerken van je verdriet.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen over dit boek en de situaties en ervaringen die ik mee maak op dit gebied. Hopelijk geeft het jou de kracht en de moed om verder te gaan, niet bang te zijn en het verdriet een plekje te geven. Wetende dat ze fysiek er niet meer zijn, maar de ziel wel om ons heen is.

Wil je contact met een dierbare overleden dan kun je ten alle tijden een consult boeken.

In liefde en licht,
Angela

24/06/2022

Vanaf 5 juli gaan wij beginnen met een voor ons nieuwe vorm van coaching. Het is dan mogelijk om i.p.v binnen de coaching te doen deze buiten te ontvangen middels wandel coaching. Buiten lucht is goed voor een mens en buiten dat zijn de voordelen van wandelen eindeloos. Niet alleen zorgt het ervoor dat je in shape blijft, ook is het goed voor je mentale gesteldheid. Door een dagelijkse dosis frisse lucht kun je je gedachten even op nul zetten. Zo vermindert het stress en angstgevoelens. Maar ook voor je fysieke gezondheid is voldoende wandelen een must.

Deze cardiovasculaire training is niet alleen goed voor het hart en de longen, maar je versterkt er ook de belangrijkste spieren van je benen mee. Tevens zorgt het voor een gezonde botdichtheid. Hier hoef je overigens geen uren voor te hiken. Een dagelijkse wandeling van twintig minuten is al voldoende om gezond te blijven.

De coaching is te boeken voor 30 of 60 minuten. De tarieven zijn hetzelfde als de normale coaching als deze in de praktijk wordt gehouden.

Boek nu een wandelcoaching en ontvang 10,- euro korting op je eerste sessie va 60 en 5,- euro op een half uur coaching 50,-/25,-

09/06/2022

Yes, we gaan weer van start in september met de cursus lenormandkaartlegging. In 8 weken leer jij hoe je de kaarten moet leggen en interpreteren. De cursus is incl lesmateriaal.

Wanneer: Vanaf 14 september op de woensdag 8 weken lang.
De groep is maximaal 8 deelnemers, dus meld je snel aan want vol is vol!

Een leuke en gezellige cursus, waarin de kaarten je gaan leren een stukje mee te gaan lopen in de toekomst en daarmee anderen te helpen met hun vragen.

Waar: IJsselmondselaan 226 te Rotterdam
Prijs: 225,- incl lesmateriaal koffie/thee/versnapering
Tijd: 19:00-21:30

12/05/2022
05/05/2022

De tijd gaat zo snel. Voor je het weet ben je oud en grijs. Stel dingen niet uit, doe wat je graag wilt doen. Wees niet bang, want als je oud en grijs straks bent wil je dan terug kijken op een leven van wat fijn dat ik dat allemaal heb gedaan of wil je denken had ik maar…

Stel daarom dingen niet meer uit. Doe vandaag eens iets, hoe klein dan ook, waar je blij van wordt, wat je echt graag wilt doen.

Leef je mooiste leven, zoals Michael Pilarzyck ook altijd zegt, het is zo voorbij.

Maak er een mooie dag van.

Liefs
Angela

19/04/2022

2mei gaan wij weer van start met een cursus Lenormand kaartleggen. In 8 weken leer jij wat de kaarten betekenen en krijg je diverse mogelijkheden van leggingen, waardoor je mensen kan helpen met inzichten en het maken van keuzes. Je leert door middel van de kaarten een stukje mee te lopen in de toekomst van iemand anders.

Wanneer

Maandag 2 mei - 19:00-21:30 uur

Woensdag 18 mei, 25 mei, 1 juni, 8 juni, 15 juni, 22 juni, 29 juni - 19:00-21:30 uur

Prijs
225,- euro incl. lesmateriaal

Plaats
IJsselmondselaan 226
3064AT Rotterdam

15/04/2022

Aanbieding!!!

Ben je op zoek naar antwoorden en inzichten betreffende de liefde, werk, financiën of voor jouw andere belangrijke zaken?
✅ Boek dan nu een consult.

Middels de lenormandkaarten en contact met mijn gidsen krijg je antwoorden op vragen zoals komt er nog een liefde op mijn pad,komt mijn ex nog terug, krijg ik ander werk, worden mijn financiën beter, hoe gaat het nu verder met het werk. Deze en tal van andere vragen kan ik voor je beantwoorden.
Tevens is het mogelijk om contact te maken met dierbare overledenen en daar vragen aan te stellen.

Blijf niet langer rondlopen met vragen, maar laat ze nu beantwoorden voor je.

Kaartlegging i.c.m contact met gidsen nu 20 minuten voor 15,- euro

Dit consult is online via Facetime of telefonisch.

14/04/2022

Hoi mooi mens,

Hoe zit het eigenlijk met de liefde voor jezelf? Ben jij bewust ervan of je blij bent met wie je bent? Neem vandaag eens even de tijd om daarover na te denken, wellicht mag je een beetje meer gaan houden van wie je bent.

01/04/2022

Voor mijn cursisten om te oefenen zoek ik 8 mensen die graag een gratis readingen willen van max. 15 minuten. Het gaat om maandagavond 4 april tussen 19 en 21 uur. Het consult is telefonisch. Stuur een pb en dan nemen ik contact met je op.

Wilt u dat uw scholen hét hoogst genoteerde School in Rotterdam wordt?

Klik hier om uitgelicht te worden.

Plaats

Telefoon

Adres


IJsselmondselaan 226
Rotterdam
3064AT

Openingstijden

Maandag 11:00 - 14:30
Dinsdag 11:00 - 14:30
Woensdag 11:00 - 14:30
Donderdag 11:00 - 14:30
Vrijdag 11:00 - 14:30