30/09/2014
laatste dagje als gastouderopvang wijsneusjes .
Iedereen bedankt die mij geholpen heeft en nog steeds doet.
En mijn lieve kindjes ik vond het altijd leuk om te doen soms was het best zwaar maar als je dan de blije gezichtjes ziet van de kinderen of dat een ouder kind zegt dat je de beste gastouder van de wereld ben word je toch even stil.
ik vind het heel jammer dat het allemaal zo gelopen is maar ik weet zeker dat er weer wat anders op mijn pad komt en eerst natuurlijk ons grote wondertje verwelkomen 😊.
komtgoedtotziensgastouderopvangwijsneusjes
10/06/2014
lekker buiten spelen heerlijk weer dus met water :)
24/04/2014
vandaag een mooi schilderij gemaakt omdat papa jarig is
22/04/2014
Paaseieren gezocht amy was vrijdag ziek dus dan maar "derde " paasdag :)
10/04/2014
Wat zijn de fotolijstjes leuk geworden zo kunnen we elke dag zien wie er komen :)
10/04/2014
Wat zijn de fotolijstjes leuk geworden zo weten we elke dag wie er komen :)
21/03/2014
Buiten regent het dus lekker binnen knutselen
19/03/2014
Met z'n alle de kikker naar de sloot brengen die we hadden gevonden de tuin.
13/03/2014
Lekker buiten spelen in de tuin
09/03/2014
Lekker even naar het kabouterbos geweest kinderen hebben weer genoten
21/02/2014
In de winter spelen met de watertafel (zonder water 😊) hoe leuk is dat