Op 26 november mocht ik wederom dicht.
Ik werd ziek! En niet zo'n klein beetje ook!
Op 1 december opgenomen in het ziekenhuis!
3 december weer naar huis.
Om op 9 december wederom met spoed te worden opgenomen met een longembolie 😥
Sinds gister middag weer thuis, met medicijnen, goed luisteren naar mijn lichaam,en mij bewustzijn van mijn ademhaling mag ik verder thuis opknappen!
Dat eerste weekend van mijn ziek zijn heb ik een keuze gemaakt, en echt wel een hele bewuste keuze!
Het was wel een enorm moeilijke keus!
Maar ik heb besloten om te stoppen met het mooiste werk wat ik tot nu toe heb mogen doen!
Gastouderopvang Sevanya is per direct gesloten.
Ik heb ruim 17 jaar genoten van heel veel blije snoetjes, vrolijke geluiden, dankbare ouders, mooie leermomenten, zowel voor de kids als mijzelf!
Ik wil alle ouders die ooit hun kids hier kwamen brengen, bedanken voor hun vertrouwen in mij! 🥰
Ik heb met heel veel liefde en plezier een tweede thuis gecreëerd voor jullie kids 💞
Maar het gaat nu tijd zijn voor iets nieuws, geen idee wat, maar ik weet zeker dat er iets moois op mijn pad komt!
Voor nu ga ik eerst goed opknappen en even genieten van wat me-time.
Dank jullie wel voor alle mooie momenten van de afgelopen jaren, en dat ik bij ieder kind een stuk heb mogen meelopen op hun eigen pad van het leven ☺️
Gastouderopvang Sevanya
Bent u opzoek naar een betrouwbaar, flexibel en voordelig alternatief voor kinderopvang? Dan bent u hier op de juiste plek. Gastouderopvang Sevanya Sevanya
Wie ben ik...
Mijn naam is Sevanya Klijnveld. geboren in 1971 in Amsterdam. Ik ben moeder van een dochter uit 1999 en een zoon uit 2004. Ik ben al werkzaam als gastouder sinds 2004 omdat ik graag thuis wilde zijn voor mijn eigen kinderen toen onze zoon geboren werd. Daar ik in het bezit was van mijn diploma MBO-AW-IW (nu SPW 3/4) leek het mij een goed plan dit te gaan doen. Ik vind het een voorre
25/10/2021
Vandaag na vier weken niet gewerkt te hebben omdat ik flink onderuit gehaald was door 11 dagen hoge koorts, en de tijd daarna hard nodig had om weer op de been te krabbelen, verrast door een mama die een bloemetje voor mij meenam, omdat ze blij was dat ik weer opgeknapt ben, en ik de opvang weer kon hervatten 🥰
In de tussentijd is Vinzayn grote broer geworden 😍
Gefeliciteerd met je kleine broertje vent!
Ook papa en mama van harte gefeliciteerd!
Welkom lieve Djévn nog een paar maandjes, dan kom je ook gezellig hier.
Ook is er een ventje weggegaan, lieve Mason, we gaan je missen hier 😥. Binnenkort zullen we nog officieel afscheid nemen van elkaar.🥰
Wij wensen jou veel plezier op het kinderdagverblijf!
Jammer dat je zover weg woont, ik zou je graag zien groter groeien ☺️
Betekent wel dat er wederom een plekje vrij is gekomen.
Mocht er iemand interesse hebben in dat plekje, neem gerust contact met mij op om te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen 😊
17/09/2021
Vandaag mogen genieten van een lief klein mini mensje en een grote hulp 🥰
Dit kleine mini mensje is nu drie weekjes bij mij en dat is echt weer genieten!
En het is nog meer genieten als je ziet hoe de andere kids ook genieten van zijn aanwezigheid 💞
Opzoek naar een fijn plekje voor uw kind terwijl u werkt, ik heb nog plekjes vrij.
Informeer gerust naar de mogelijkheden ☺️
16/09/2021
Genieten van wat lekkers.
Dank je wel gob Twinkle en welkom-kind 🥰
Het is vandaag de dag van de gastouder ☺️
Mijn vakantie zit er weer op, morgen zijn alle kinderen weer welkom 🥰
Ook zijn er op een aantal dagen weer plekjes vrij.
Dus mochten er papa's en mama's zijn die nog een mooi opvang plekje zoeken, wees welkom om kennis te komen maken 😊
03/08/2021
Dat is toch wel heel cool om zo'n mooie graafmachine aan het werk te zien op mijn laatste dag spelen bij Sevanya!
Aleksander geniet ervan 😍
Tussen de middag genieten van pannenkoeken!
Ik zal je gaan missen vent!
16/07/2021
Vandaag afscheidfeestje van Lieke.
Wat hebben we met zijn allen genoten van jouw vrolijke karakter! 🥰
Wat had je een mooie traktatie mee, en wat waren de pannenkoeken lekker he vanmiddag.
Geniet van de mooie herinneringen aan alles wat je hier hebt beleefd door maar vaak het kwartet spel te spelen wat ik voor je gemaakt heb ☺️
Lieverd een hele fijne vakantie en gezellige verjaardag! 🎉
En dan na de zomervakantie naar de basisschool!
18/06/2021
Wat hebben we kunnen genieten van het mooie weer de afgelopen tijd! Zelf soms zo warm dat we ook met de watertafel en grote bak met water konden spelen.
Sinds een maand zijn S... en V......nu hier(beide 1 jaar oud), volgende week komt er een mannetje van 4 mnd oud dus ook een warm welkom voor jou V..... En in september komt L..... die vanaf 3 juni deze wereld kwam verrijken 🥰
Dus een gezellig jong clubje zo bij elkaar.
09/05/2021
En moederdag zit er weer op dit jaar.
Mama's zijn weer goed verwend door hun kleine Picasso-tjes 🥰
19/04/2021
Cadeautje, check! Aandenken, check! Boodschappen voor een pannenkoeken lunch, check!
Vandaag nog heerlijk kunnen genieten van dit dametje, en natuurlijk de kleine man 😊
Maar morgen hebben wij hier een afscheids feestje van Hailey, en dan mag ze na de meivakantie naar de basisschool 🎉🥳🎉
Dat zal voor allemaal erg wennen zijn, maar we krijgen er allemaal ook weer wat voor terug ☺️
Hailey natuurlijk heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes op school. En hier komt er donderdag een klein dametje van 1 jaar wennen, die start per 3 mei voor 3 dagen in de week.
Dus alvast welkom Sara 🥰
En morgenavond heb ik een kennismakingsgesprek voor een ventje van 1 jaar, dus wie weet wordt dat ook nog een nieuw vriendje voor hier.
En als alles goed gaat dan komt er in september nog een baby hier voor 4 dagen (broertje of zusje van ventje die hier in de opvang zat toen hij klein was 😍).
Alle begin is spannend voor iedereen... Maar we gaan weer een mooie tijd tegemoet!
Hailey lieverd, wij wensen jou alvast heeeeel veeeeel plezier op school! 😘
01/02/2021
Vanmorgen vier kids hier.
Super gezellig en lief gespeeld.
Zo leuk om in hun fantasiespel de manieren van communicatie thuis terug te horen 🥰
Eentje was even niet in haar rol of wilde niet meedoen, en kreeg de volgende opmerking naar zich toe " Hey doe is even een beetje beleefd!"
Geweldig 😁😍
Nog 1 week, dan zit de eertse maand van dit jaar er weer op.
Vanaf volgende maand heb ik weer wat plekjes vrij op de donderdag en vrijdag.
Mocht u ondanks deze rare tijd wel opvang nodig hebben voor jullie kinderen, weet dat ze hier van harte welkom zijn! 🥰
Ook voor noodopvang ben ik gewoon beschikbaar, daarvoor is er wel een tijdelijk contract vereist met mij via het gastouderbureau om zo recht te hebben op de kinderopvangtoeslag voor jullie.
Mocht er interesse zijn in een plekje hier, neem dan gerust vrijblijvend contact op met mij.
Klik hier om uitgelicht te worden.
Plaats
Type
Contact de scholen
Telefoon
Adres
Kreek 51
Lelystad
8212XC