30/04/2024
Als jij langdurig in de ziektewet zit dan is dat al vervelend genoeg..
Als je dan ook nog eens zit te stoeien met hoe ga ik de opbouw doen straks van werk, gezin, huishouden, zelfzorg, leuke partner zijn, etc
Weet dan dat mijn traject ook ingericht kan worden als spoor 2 traject of een traject vanuit het UWV. De kosten hiervoor kunnen dan ook vergoed worden door je werkgever of het UWV. Afhankelijk van jouw situatie.
Hoe dat precies werkt? Daar vertel ik je graag alles over, boek dan gerust een kennissessie via mijn link in bio en we onderzoeken wat ik gelijk voor je kan doen en wat de mogelijkheden verder zijn.
Een DM of comment mag natuurlijk ook!
Liefs,
Trieneke
10/04/2024
Als je uit eten gaat wil je toch ook dat je gerecht er mooi uit ziet en dat het goed smaakt?
Waarom ga je in je leven er dan mee akkoord dat je alleen kunt zien hoe je eten eruit ziet? Dat is toch maar half leven?
Dat is hetzelfde als leven vanuit je hoofd alleen. Je mist een complete dimensie.. Het is als verliefd zijn, when you feel it, you know..
Alleen hoe kom je dan bij dat gevoel? Voor de meeste denkers is ineens naar het lijf gaan veel te snel en te direct. Dus zoek ik de ingang via je hoofd naar je lijf. Waar jij mag gaan ervaren wat er nog te voelen is. Hoe vaker je oefent, hoe beter je erin wordt.
Dus toen wij dit weekend prive een grote knoop doorhakte voelde ik in mijn hele lijf dat het klopte. Tegen het beeld wat ik al jaren in mijn hoofd had in gaat het niet gebeuren en de ontspanning die er kwam, de blijheid, de speelsheid en ook de vermoeidheid, ik voel het allemaal in mijn lijf.
Je lijf kan dus een bevestiging geven in je keuzes. Of het nou gaat om werk of privé keuzes, want waar jij gaat gaat ook je lijf, werk of privé.
Meer weten? Download mijn gratis werkboek via link in bio of stuur een dm!
Liefs,
Trieneke
11/01/2024
Doen wat ik al een tijdje voel...
Als je mij kent dan weet je dat ik mijn gevoel volg.. Mijn hart geeft me dingen in en ik word blij van dingen of ik word het niet..
Nu word ik al een tijdje niet meer blij van Facebook.. Te veel gedoe, groepen, advertenties... En toch... als een verslaving blijf ik scrollen en kijken...
Dusssss toen ik net dacht; Ik ga het opzeggen... Voelde ik veel Joy en dat is toch een lekker gevoel 🥰
Voordat ik dit ga doen geef ik je natuurlijk nog de kans om online bij me te blijven. Dit kan op Instagram!! Ik zie graag je volg tegemoet!
01/11/2023
Ik heb er de kast vol mee staan: zelfhulpboeken.. Ze hebben mij nog nooit geholpen..
Het klinkt altijd interessant, vleugels van zelfvertrouwen.. Daarom koop ik dat boek..
Alleen als dan het moment komt dat ik ja zeg en m’n onderbuik gelijk voelt van; waarom deed ik dat?!? En ik voel van k*t hoe leg ik dit thuis nou weer uit dat ik dan denk; ohh dat las ik dus kan ik dat nu toepassen.
Nee als ik weer eens te snel en enthousiast iemand anders help en mn me-time uit mn agenda haal dan ben ik dat boek alweer allang vergeten.
Dat werd bij mij anders toen ik zelf coaching ging volgen, opleidingen ging doen en jaartrajecten ging volgen. Mijn beste tips en trucks neem ik mee voor jou en leer ik je graag!
Klinkt dat goed?! Boek dan jouw persoonlijke gratis kennis sessie via de link in m’n stories!
Liefs, Trieneke
18/10/2023
Trieneke wil je me helpen om een keus te maken? Ik weet niet wat ik wil…
Maar natuurlijk!! Ik ga je alleen niet vertellen wat je gaat doen, ik ga je vragen stellen zodat jij het weet en nog belangrijker voelt wat je moet gaan doen.
Zo gezegd zo gedaan. Dat je dan een paar uur later dit bericht krijgt.. Dat vind ik fantastisch 🤩
Nieuwsgierig naar jouw eigen keuzes om jouw leven zo in te richten dat het ook weer helemaal van jou voelt!?
Ik hoor graag van je!
📞06 10890715
11/10/2023
En toch ook weer wel…
De voor- en nadelen van open zijn over wat er aan de hand is. Waar jij ook tegenaan kan lopen als je gaat staan voor wie je bent.
Ik kan niet meer om mij miskraam en herstel heen. Gelukkig gaat het elke dag een beetje beter en merk ik dat de emoties er ook nog zijn.
Herken jij je hierin? Of heb jij andere voor- of nadelen van ongeremd kwetsbaar zijn?
09/10/2023
Practice what you preace 🙏🏼
In mijn trajecten leer ik jou aangeven wat je nodig hebt als vrouw. Te luisteren naar jezelf en je grenzen te leren kennen. Zodat je hier naar kunt handelen en de beste versie van jezelf kan zijn.
Na mijn miskraam van vorige week ben ik zowel fysiek als mentaal niet waar ik wil zijn om mijn werk goed neer te zetten.
Denk je nou; wil ik ook kunnen? Check m’n website, slide in m’n dm.
07/10/2023
Vandaag ben ik jarig en verdrietig tegelijk..
Een aantal weken geleden hadden wij een positieve zwangerschapstest en waren super blij. Vanochtend was er de bevestiging dat het kindje er niet meer is. Na dagen van vloeien en pijn is de zekerheid fijn en het afscheid van ons kindje is er ook. Het is dus een dubbele dag. Ik duik dit weekend onder in de liefde van familie en ons gezin.
Het taboe op miskramen hoeft er niet te zijn. Als vrouw zijnde hoort dit er helaas ook soms bij. Dus ik ben wat minder actief en ga nu nog beter luisteren naar wat ik nodig heb.
15/05/2023
Ik… IK…. IK!
Hoe bewust ben jij je van jezelf? Hoe goed voel jij wat jezelf wil en nodig hebt? Vorige week was ik drie dagen ondergedompeld in Bodydrama.
Hierin lag de focus op voelen van wat er speelt, afstand nemen en behapbaar maken van hetgeen wat je voelde. Wat een les! Distantiëren zonder te dissociëren.
Voelen wat er in je lijf speelt en op basis van gevoel keuzes maken. In kleine en grote zaken. Ik help je graag met het voelen wat jij wilt. Hierbij is er niks zweverigs en de eerste stap gaat door het beantwoorden van drie vragen.. Van lijf naar hoofd en zo een meetlat creëren om te bepalen wat er bij jou past.
Nieuwsgierig? Check m’n site voor meer info. Link in bio.
•
•
•
•
•
12/05/2023
Met dit uitzicht begon mijn volgende diepere stap naar mezelf.
Dit was het uitzicht van het kantoor waar Scherjon destijds zat. Het zal ongeveer eind november 2018 zijn geweest.
Het was het jaar van Leeuwarden culturele hoofdstad en met een eigen uitzendbureau voor horecapersoneel en een stichting die vrijwilligers naar events bemiddeld had ik het erg druk gehad. Want ik zei tegen iedereen ja, pleasde iedereen en werkte me een slag in de rondte. Ik haalde een giga omzet en iedereen was blij om mij heen en ik was ook wel oke met wat er gebeurde. Het was alleen zo veel, zo druk en ademruimte was er niet voor mezelf.
Na de zomer was mijn batterij leeg. Toen in september van dat jaar mijn schoonmoeder ook nog overleed was dat de laatste energie die eruit liep. In november wist ik niet meer wat ik wou doen, huilde veel en wou zo mijn bedrijven wel weggeven, was er zo klaar mee. Het jaar wat ik had gehad wou ik echt niet meer! En als je doet wat je kreeg krijg je wat je kreeg, dat wist ik toen al. Dus tijd voor een businesscoach want het bedrijf, dat moest anders.
Mijn hoofd zei; bij businesscoaching gaat het over je bedrijf, hoe dingen anders te doen. Ging het niet over mij, lekker veilig. Dacht ik nog... Nou als je aan je bedrijf gaat werken of aan je baan dan gaat het grotendeels over jou. En wat heb ik een lessen geleerd in het traject waar ik met dit uitzicht ben ingestapt.
Onder andere leerde ik mijn eerste why ontdekken. Met het intermenselijke contact wat ik met mede ondernemers had leerde ik nog veel meer over mezelf. Dat ik wou gaan coachen en mensen wou gaan helpen stond boven water. Therapeut worden uiteindelijk en dat het liefst op gebeid van trauma! En tegelijkertijd kwamen de wonden van vroeger ook aan het zicht die er zijn.
En nu, nu volg ik een opleiding tot Lichaamsgericht therpaut en mag ik mensen helpen in hun proces naar een droomleven, of dat nou werk of prive is. Wauw 🤩
Een eerste stap dit pad op is nog niet zo makkelijk, ik weet nog hoe onzeker ik mij voelde daar op die bank in Gytsjerk met dit prachtige uitzicht. Daarom zeg ik ook, ik was jou een aantal jaar geleden. Door de juiste vragen te krijgen en inzichten die je nodig hebt kan de wereld snel er heel anders uitzien.
It starts with why.....
Als je ook toe bent aan je droom leven bel mij dan gerust!