08/06/2026
En daar gingen we! De eerste wandeling van de Peuter4Daagse is een feit! (Niet alle kinderen staan op de foto, we waren met 11 kinderen en 4 mama’s en 1 invaljuf! 🫶)
Helaas is er niet heel goed weer op komst de komende dagen maar dat mag de pret niet drukken 😌
Meelopen mag altijd, we vertrekken dinsdag en woensdag om 10.15 vanaf onze locatie. Donderdag lopen we een super leuk rondje bij de schooltuintjes, de kinderen die er die dag al zijn gaan met mij mee in de bakfiets anders zijn we al moe voordat we daar nóg een rondje moeten lopen.
👋 Juf Cindy
11/05/2026
We zijn begonnen met het thema; verkeer. Dus gingen we even een stukje aan de wandel. Het liefst pakten we een paar zebrapaden mee maar we merken dat er nog een beetje geoefend moest worden met de ‘loopslinger’. Dus veilig een rondje binnendoor door de woonwijk gegaan. Ook daar kom je van alles tegen. 🚗 🐈⬛ 🚲 ⛔️ 🌳 🏘️ 🌧️
Al snel had iedereen de smaak te pakken en hebben we een heerlijk rondje gelopen, zelfs geen gemopper gehoord toen het begon te regenen. Geslaagd rondje, dit kunnen we vaker doen! Deze slinger gebruiken we ook bij brandoefeningen dus goed om te weten wat nou eigenlijk de bedoeling is van zo’n ‘loopslinger’. 🚶♀️🚶♂️
04/02/2026
Goedemorgen! Code rood! We zijn gesloten tot 12.00! Als het goed is heeft iedereen een bericht hierover in de Nanny-app gekregen?! Normaal zijn we open tot 12.30 maar om nog open te gaan voor een half uurtje… 🙃 Wij hopen iedereen snel weer te zien. Móet je wel de weg op, kijk alsjeblieft uit!
Groetjes Juf Cindy
06/01/2026
We verwelkomen ons nieuwe huisdier… Wiggy! Aangezien Dundee (ja, ja, afgelopen 3 januari is ze 17 jaar geworden) de kat van Juf Cindy nog wel eens ‘Hot topic’ kan zijn werd het tijd voor een kat op de groep 😊 We gaan er met zijn allen goed voor zorgen toch?!
05/01/2026
Goedemorgen! Allereerst, de beste wensen voor 2026! De kerstvakantie is weer voorbij. ☃️ Hopelijk hebben jullie allemaal fijne dagen gehad. Er is een paadje vrij gemaakt en gestrooid naar school, we hopen jullie allemaal weer te zien deze week!
Groetjes Juf Marianne en Juf Cindy
05/12/2025
Gisteren was het eindelijk zo ver. Ons Sinterklaasfeest. Álle kinderen waren er, hoe leuk is dat?! Iedereen blij met zijn of haar cadeautje. We deden een pietengym en pepernotenbingo. Wat hebben we het gezellig gehad samen!
🙋🏼♀️ Juf Marianne en 🙋♀️ Juf Cindy
02/12/2025
Sinterklaas kapoentje! 🎶
Vanmorgen lagen er al 2 cadeautjes, een hele mooie grote weegschaal om te meten en wegen en een nieuwe puzzel. Sinterklaas had een briefje achtergelaten, daar stond in dat hij snel nóg een keer langskomt maar hij helaas nog niet alle schoenen van iedereen zag staan.
Sinterklaas… Iedereen heeft de schoen nu gezet, we zullen morgen nog 1x heel hard zingen!
Vol verwachting klopt ons hart ♥️
10/11/2025
Daar hingen alle 13 lampionnetjes voor de lampionnententoonstelling. Zijn ze niet leuk?! 🐌
Morgen mogen ze mee naar huis na nog 1x goed oefenen met zingen 🎶 Veel plezier alvast met Sint-Maarten lopen!
18/10/2025
Afgelopen woensdag hebben we een herfstwandeling gemaakt. We zijn bijna een uur onderweg geweest. Af en toe zon maar ook regen. En we hebben niemand horen klagen! Toppers zijn jullie. We gingen op zoek naar mooie blaadjes, verschillende kleuren, eikeltjes, kastanjes en paddenstoelen. Groot en klein. Ook kwamen we tijdens het zoeken beestjes tegen.🐛 🐜
Het is nu een weekje herfstvakantie, ga lekker samen op pad en ook op zoek naar herfstdingen en neem dat mee als we weer naar school gaan!🍁 🌰 🌳 🍄
Lekker uitrusten en tot snel!
Juf Marianne en Juf Cindy 🙋🏼♀️🙋♀️
22/09/2025
Het is herfst!🍂
Gelukkig scheen de zon vandaag en hopen we die natuurlijk nog vaak te zien.☀️
Maar helaas kennen we het weertje inmiddels en kan het zo omslaan.🌧️
Denk aan regenlaarsjes, reservekleren of een regenbroekje en trek niet de nieuwste kleding aan naar school. Want rennen we naar buiten, is het eerste wat de kids zien… De plassen water!💦 En hoe leuk is dat, geef ze eens ongelijk.🤭
We hebben ook een ‘buitenkeuken’ dus er zullen ook nog veel moddertaartjes gemaakt worden.
Laat de herfst maar komen! 🍁