09/03/2026
Lieve (oud)Cleopatranen,
Graag nodig ik je van harte uit voor het Seniorledenfeest!
Op zaterdag 25 april a.s. opent pand zich voor een feestje waar je al de mensen weer kan zien waar veel herinneringen mee gemaakt zijn!
De openingstijden zien er als volgt uit:
17:00-22:00 BoBa open
22:00-sluit BeBa open
Op verzoek van enkele oud-leden, is er dit jaar ook een thema: Cleosaurus!
Er zal ter plekke ook een donatielijst rond gaan waar eventueel een gratis frust mee afgekocht kan worden!
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, en ik hoop velen van jullie deze dag te zien en te spreken.
Namens bestuur Kalliope,
Veerle Anna Hof, h.t. voorzitter
16/02/2026
Iedere week hebben wij genoeg leuke activiteiten! Keertje langskomen? Gezellig!๐คฉ Stuur een DM voor meer informatie en wie weet zien we je snel :)
02/01/2026
Doe je mee aan Dry January? Wij helpen mee ๐
Wij organiseren een gezellige gratis knutselmiddag bij Cleopatra A.S.G.: een leuke, alcoholvrije activiteit om samen iets te doen.
Met gratis koffie, thee en limonade.
๐ 18 januari 12u-16u, Kleine Pelsterstraat 5
๐๏ธ gratis
22/12/2025
Bestuur Kalliope heeft nu al enorm genoten van de eerste maanden besturen! Wij willen iedereen enorm bedanken voor alle gezelligheid dit jaar en zien jullie graag terug in 2026. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
17/12/2025
Dit jaar doen wij mee aan de Poliswijzer-sponsoractie! Stap je via onze unieke link over naar
een andere zorgverzekering, dan ontvangt de vereniging een mooie vergoeding. Zo steun je de
club met een actie die jou ook geld kan besparen! Let op, je kunt nog overstappen tot en met
31 december.
https://poliswijzer.nl/zorgverzekering?refer=45190e0f-733c-4ce6-9101-f472ee015cf0|vereniging2025&utm_source=student&utm_medium=partner&utm_campaign=partner_program_2025
De link staat ook in onze bio!
14/12/2025
Samen tegen (seksueel) geweld tegen vrouwen in de nacht ๐ก๏ธ๐
Wij sluiten ons aan bij de beweging om vrouwen veilig te maken in de nacht. Jij ook?
29/11/2025
Voor ons 8e lustrum organiseert de Lustrumcommissie op maandag 1 december een festival, genaamd Sponge-pop! ๐ถ๐งฝ De volgende drie artiesten zullen in de BeBa de sterren van de hemel spelen:
20:00-20:45: Captain J. Wright
21:30-22:15: Lorem Ipsum
23:00-0:00: Politie Warnsveld
Kom deze artiesten bekijken op 1 december aan de Kleine Pelsterstraat 5! ๐
20/11/2025
Hallo ik ben Justus, 21 jaar oud en ik ben dit jaar de commissaris pand. Ik hou me dit jaar bezig met het zorgen dat het pand niet uit elkaar valt. Ik weet ondertussen hoe ik met een hamer overweg kan dus dat moet goed komen. Mijn hobbyโs zijn bier en nog meer bier. In mijn vrije tijd luister ik vooral naar Roxy Dekker โค๏ธ. Als je me ooit op pand weet te zien is het nog niet uit elkaar gevallen.
๐ท: Niek Ferwerda
19/11/2025
Hey, ik ben Dave (30) en de Commissaris Bar dit jaar! Dat betekend dat ik verantwoordelijk ben voor alle vrijwilligers die een dienst draaien bij Cleopatra. Naast dat ik graag achter de bar sta, doe ik dat ook graag aan de andere kant om een drankje te doen, speel ik DND en probeer ik te winnen met poolen (met zelden succes). Verder studeer ik psychologie en werk ik bij de skyboxen van FC Groningen. Spreek me aan als je me ziet zodat we kunnen proosten!
๐ท: Niek Ferwerda
18/11/2025
Hey, ik ben Rob en ik ben 24 jaar oud. Dit jaar ben ik de Commissaris Extern bij Cleopatra. Dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de contracten, alle contacten met verenigingen en andere partijen, en lekker mailen en bellen. Ik hou van een lekker drankje doen, gezellig met vrienden afspreken en sporten. Als ik niet op Cleopatra ben te vinden, moet je beter zoeken, ik ben er vaak genoeg๐
๐ท: Niek Ferwerda
17/11/2025
Yodieyo mensen!
Ik ben Camillo (22) en ik ben de Commissaris Intern dit jaar! Dit houdt in dat ik de meeste commissies binnen Cleopatra begeleid. Daarmee ben ik ook de contactpersoon tussen de commissies en het bestuur. Hierdoor ben ik heel betrokken in de vereniging, en dat vind ik heel leuk :)
Naast Cleo game ik graag, lees ik een beetje en speel ik soms wat D&D. Ook houd ik dagelijks de hoop levend dat George R.R. Martin ooit de Winds of Winter uitbrengt.
Oh en verder ben ik mijn Social Work propedeuse aan het halen, maar dit jaar is dat niet de prioriteit haha!
๐ท: Niek Ferwerda